שיחות עם X

MoonSoFast

New member
שיחות עם X

לפנישאני בכלל אומר אם יש אלוהים או אין לדעתי דבר אחד- אם היה אלוהים, דבר שאני לא מאמינה בו ולפי מה שאני לומדת וחטא הגאווה אומר לנו שאלוהים גדול וחזק ונישא והאדם אפסי וחסר כל ערך, האם במקרה כזה יש טעם לשיחות עםאותו אלוהים שטוען שהוא הרבה יותר טוב מאיתנו ודגול מאיתנו. האם לאחר שהשגנו איתו שיחה הוא היה בכלל מקשיב? מאזין? פועל? האם הוא פועל ממניעיםשל התחשבות או ממניעים שלו? תענו לי.
 
אין אלוהים בחוץ, גדול מאיתנו וכל

יכול. אלוהים הוא הוויה, תודעה הנמצאת בכל ומהווה את הכל, כולל אותנו. כלומר, את הוא אלוהים, כמו כל אחד ודבר אחר. ושיחות עם אלוהים הוא בסופו של דבר שיחות עם המהות שלנו. שחר.
 

אלהין

New member
שיחות עם..

ראשית חכמה על מנת ל"שוחח" עם אלוהים צריך לתפוס אותו. למיטב ידיעתי הוא עסוק כרגע בכמה מלחמות קטנות. (קוסובו, המפרץ הפרסי, אפגניסטן וכולי). כאשר יסים את מנין המתים הנדרשים לו, למר x, לרוות את צימאונו שאינו יודע שובע לדם. רק אז, אם בכלל, יתפנה למין את הפונים אליו. שנית, מי אמר שמר x טוב מאיתנו? נאמר בתורה שאת האדם יצר בצלמו ובדמותו. ואם נכון הדבר אזי, או שעשה מלכתו נאמנה והאדם בעל תכונות אלוהיות. או שלא צלחה עליו מלאכתו, (פישל בלשון עממית), ואז אין הוא כל יכול לדיברי מאמיניו. עונה לשאלתך?
 
למעלה