שילדת מקצוענים, דורה-אייס 10, 14K?

שילדת מקצוענים, דורה-אייס 10, 14K?

בהמשך לשרשור שרץ בפורום אופניים לפני כמה ימים, הנה משהו שנתקלתי בו... TEAM LAMPRE bikes Special offer: These bikes are at special offer - slightly used but real pro-bikes Frames are 960 grams for size Medium, Scandium with rear carbon. Forks are full carbon at 360 grams. Headset integrated!!!!! With D.Ace 9V - At 11,000 shekel With Dura-Ace 10V @ 14,000.00 shekel התשובה יא - כן, אפשר לקבל שילדת מקצוענים אמיתית עם דורה אייס 10 בפחות מ 15,000 ש"ח! בהצלחה לכולם!
 

סביבסמי

New member
דיייי..... לא יכול להיות !!!!!!!!!!

אופני כביש משומשים שרוכב מקצוען קרע לגזרים במשך עונה שלמה ודחף עליהם עשרות אלפי קילומטרים רק ב- 15,000 שקל??????? ווואלללההההה? יופי, אז אולי מישהו רוצה לקנות במחיר מציאה אופני טרק קרבון "כמו של ארמסטרונג" עם 3,500 ק"מ בלבד?? לפי ההגיון הזה אנייכול למכור אותם ב- 10,000 "כמו חדשים"... (כי יש עליהם רק אולטגרה.....) ובמילים אחרות: תפסיקו ל(*&)&^ במוח
 
ברור.

ברור שבדקת בצורה רצינית את מה שאתה אומר. למה ללכת סחור סחור - אתה בדקת אישית את השילדות, השוות מחירים, בדקת מה המשמעות של אופני מקצוענים. אין ספק שאתה בחור רציני שכל ההודעות שלו מסתכמות בהצהרות חסרות כיסוי - שיהיה לך בהצלחה עם הטרק שלך...
 

סביבסמי

New member
וואאאהההה אז אולי אתה תסביר לי מה

פשר צמד המילים slightly used????? זה כמו JRATB?? יענו, עשו עליהם סיבוב בשכונה?? רכבו עליהם טור או שניים??? עשו עליהם סיבוב על הטריינר??? משומש זה משומש... וב- 15,000 שקל אפשר לקנות חדש!!! ועוד איזה חדש!!!
 

Sybh

New member
תשמע חביבי

למיטב הבנתי, מדובר באופניים שלו היו נרכשים חדשים היו עולים פי שניים ואף יותר. בנוסף, ולא פחות חשוב, לאופניים של אלוף עולם לשעבר במרוץ הכביש יש ערך נוסף, בדומה לערך שיש למחברת תווים של ג'ון לנון או לתחבושת הגיינית של מרילין מונרו, למשל. מהסיבה הזו, את הטרק של ארמסטרונג לא ניתן יהיה לרכוש ב-15,000 ש"ח, גם אם הוא היה טוחן עליהם 30,000 ק"מ.
 

natyh

New member
ומה שאדון סבבה לא מבין הוא

אופניים של מקצוען לא קונים כדי לרכב עליהם !!!! פשוט לא !!!! שיהיה לך את האופניים של פאליאריני או אסטרלואה או וולורדה או ארמסטרונג או מרקס בביית : שתתלה אותם במקום התמונה בסלון ותגיד אלה שלי . ואיגור אסטרלואה רכב עליהם , אין לזה מחיר ואף קונה לא מתכונן לרכב עליהם !!!! אבל אתה רוצה חדש . שיהיה לך לבריאות , על חדש מקצוענים לא רוכבים ! נתי
 

yossi113

New member
נתי אתה שומע?

אני מוכן שתקנה את האופניים, תשים אותן בויטרינה כשבאים האורחים ושאר הזמן אני ארכב עליהן.
 

levinerez

New member
תגובה מלומדת פעם אחת ולתמיד

מה ההבדל בין אופניים של מקצוען לבין אופניים "מהמדף" (אין פה שום פרסומת למותג אופניים זה או אחר אלה מידע גרידה) קודם כל נתחיל עם העובדה שכל האופניים הן טובות הרבה מעבר לצרכים של הרוכב הממוצע. ומכאן נמשיל חנקודה הבאה שהיא שרוכב מקצוען מהיותו מקצוען יש לו דרישות הרבה מעבר לרוכב הממוצע. הדרישות הינן אוסף של "חידודים" והסבת האופניים מאופניים יומיומיות כל יכולות לאופניים המתאימות לדיספלינה מסויימת. דוגמה 1 : מרוץ פאריס-רוביי אין עליות! מישור מוחלט אם כי מאוד לא נוח לרכב עליו. כמו כן בקטעים מסויימים אין אפשרות למעבר רכבי ליווי ואם הרוכב נתקל בתקלה טכנית - מבחינתו אין אפשרות להחליף אופניים ולכן זה סוף המירוץ עבורו!! לשם מתוכננות שלדות ארוכות מהממוצע - 102 סמ בסיס גלגלים, גבוהות מהרצפה מהממוצע 27.5 סמ, עם מרווחי בוץ גדולים מהממוצע וכמובן ח ז ק ו ת !!! לא תראה שם אופנים עם דפנות דקיקות וסופר קלילות כמו קאאד 7 או 8 מפאת היכולת שלהם להחזיק מעמד בנפילות ולהשבר - אלה שלדות פלדה!!! אני אישית קניתי שלדה משומשת של וינשטיין של פאריז רוביי ולא רכבו עליה אפילו פעם אחת. דוגמה 2: קלאסיקות של הצפון - אופניים למישור עם ROLLING HILLS שם חשוב ביותר לשרוד את ה"התקפות" בגבעות התלולות ולכן האופניים לשם מתוכננות עם CHAINSTAY (מרחק בין הציר המרכזי לגלגל) של עד 37 סמ - לידיעה בגודל כזה אין אפשרות להחליף גלגל ולכן מתבצעת שם החלפת אופניים. למשל לרבלין היתה שלדה סופר קצרה ולכן בין היתר, הוא הצליח לנצח 3 קלאסיקות בשבוע דוגמא 3: נגד שעון עליות - פה צריך אופניים כמה שיותר נמוכות, בסיס גלגלים כמה שיותר קטן, משקל כמה שיותר נמוך קשיחות במשולש האחורי כמה שיותר גבוהה. דוגמא מדהימה היא כמובן - לאנס ארמסטרונג טור האחרון - שלדה מידה 50 או 52 במקום 56 "הרגילה" שלו, שלדה חדשה לחלוטין שהוא הזמין במיוחד רק לקטע הזה - SLIGHTLY USED - רק פעם אחת בטור דה פראנס
והוא מה זה נתן איתה בראש בעליות??? לא?? עקב כל הדרישות השונות לכל רוכב בכיר יש לא פחות מ-20 זוגות אופניים!!!!! בשנה!!! לכל דיספלינה ואפילו 2 כאלו לאירוע מיוחדץ לדוגמה - לCASSAGRANDE בנו 2 שלדות מיוחדות לנגד שעון בעליה של וואלטה אספניה 2004. שני מודלים מדויקים - למה? בגלל CHAINSTAY 36.5 שלא מאפשר החלת גלגל!! אבל הוא לא זינק לוואלטה בגלל בעיית דם חמורה!!! איפה האופניים היום? אחת מוני פללר אחת אמיר סידי!!! SLIGHTLY USED? ברור הוא הרי היה חייב לרכב עליהם לבדוק שהם עובדות לא? הדוגמה הקלאסית של ימינו - פדנט הציוד - מר לאנס בעצמו - לאנס הגדיר השנה 2004 לספונסרים שלו מה הדרישות שלו מציוד לנצח בטור 2004 האופניים מהמדף 5900 ומדונה קיבלו אקסטרה השיפורים המתבקשים: 1. הוחלף ההד סט לקריס המלך. 2. הוחלפו חלקי בונטרגר לדדה 3. הגלגלים נזרקו לפח והחלפו לגלגלי ADA ולזוגות BONTRAGER CARBON TOBULAR. 4. גלגלי שיניים הוחלפו ל-TA ויש לי תמונות ממגזינים (כל זאת מבלי לפגוע בעובדה שגם בהרכב הנוכחי האופניים הללו ה ר ב ה מעבר למה שרוכב רגיל צריך) אבל מה לעשות ארמסטרונג איננו רוכב רגיל!!!!!!!!!!! עוד דוגמאות שראיתי: אופני נגד שעון של BELLI שכיום בבעלותו של מר עופר פוזנר: 1. נחתך אף הכיסא על מנת לאפשר לו לקרב את הכיסא למרחק המקסימלי המותר לפי החוק לציר. 2. הוחלפו כל 6 מיסבי גלגלי דורא אייס 7800 למיסבים SKF - עלות כל מיסב 600 שח. כל השפיצים חוזקו והודבקו, חוברו השפיצים בסרט ליפוף של DT לחיזוק הגלגל. 3. הציר המרכזי קיבל שייבה על מנת להחזיק את הקראנק בפוזיציה של שרשרת ישרה בהילוך 54X12 על מנת למנוע הצלבה ולהעביר יותר כוח. 4ץ קוצרו הכבלים והוחלפו לכבלים מיוחדים להעברת הילוכים חלקה ומדוייקת (מדובר בשימאנו ד.אייס) 5. שונו המיסבים בפדלים של ד.אייס לטובים יותר. 6. שונו מיסבי ההד סט לטובים יותר. לכל מקצוען יש אופני נפח - אופניים בהם הוא מבצע את רכיבות הנפח או טריינר שלו. במקביל יש לו מספר אופניים שהוא מחליף משנה לשנה וכל אחת מתאימה לו לפי תוכנית המירוצים אליה הוא החליט ללכת השנה. לאחר המירוץ הוא זורק אותם. לאנס מקבל כל שנה אופניים רק לטור ואח"כ חדשות - תשאלו את ארק - פשוט לאנס הוא הפדנט הגדול ביותר של ציוד כיום! אוזן מתחלפת למעביר אחורי?? פיקציה דמיונית!!! לא קיים!! אין אופניים של מקצוען שיקומו אחרי נפילה המונית וימשיכו לנסוע עם אוזן מתחלפת!!! ואתם יודעים שיש נפילה פה או שם נכון?? בקיצור (כי אפשר להמשיך עוד הרבה) לקנות אופניים ממקצוען - גם אם זה זוג שהוא רכב עליהם, שווה. זה הרבה יותר טוב מכל אופניים "חדשות" או "מהמדף" שם לא באמת מוכרים את "הדבר האמיתי" אלה גרסה חסכונית יותר שלו!
 

Infin1ty

New member
ארז

ה WILIER המדהימות שהחזקתי, אתה רוצה להגיד לי שכולם שם משומשות????
 

yossi113

New member
אני מתאר לעצמי שהחוכמה

היא לעלות על הזוג שעליהן הרוכב טחן הכי פחות.
 
דווקא החכמה היא לתפוס זוג

של הרוכב הכי בכיר (בדר"כ השם של הרוכב חתום על השלדה), לא רק בגלל שאז השלדה היא גם פריט היסטורי, אלא בגלל שהאופניים של הבכירים מטופלות בתדירות גבוה יותר, ע"י הטכנאים הבכירים של הקבוצה. אני לא יודע של איזה רוכבים בדיוק היו האופניים, אני לא מאמין ש"אופני הקשת" של אסטרלואה פה (הוא מוכר אותם במכירה פומבית). אבל אם במקרה נמצא פה זוג אופניים של קאזאגרנדה (גובה 1.71,קצת יותר גבוה ממני
), שווה ללכת על זה (למי שיש כסף). קאזאגרנדה היה הרוכב הבכיר של הקבוצה ב-2004, אבל הוא פצוע בחצי הראשון של עונת 2004, וכמעט לא רכב. ובסיום העונה (שנייה לפני תחילת הוואלטה) הוא נתפס על שימוש בחומרים אסורים ונזרק מלאמפרה.
 
תיקון טעות

מתברר שכן היו בארץ האופניים של אסטרלואה, ונמצא להם קונה בקלות. כנראה שהוא תרם זוג אחד (מכירה פומבית) וזוג אחר (הוא רוכב על יותר מזוג אחד) הגיע ונמכר בארץ. ודרך אגב, בארץ מסתובב זוג של דוידה רבלין (מעונת 2003), והצביעה של גרולשטיינר יותר יפה משל לאמפרה.
 

levinerez

New member
תיקון טעות בועז:

האופניים 2003 של רבלין - אופני העליות שלו נמצאות בנצרת ושוקלות כרגע 5.99 ק"ג - והם לא נוסעות הרבה לאסטרלואה היו השנה 15 שלדות!!!!!!!!!!!! 2 זוגות בארץ - ללא בעלים עדיין אני בעליהים של שלדת וינשטיין לפאריז רוביי 2004 (מקום 11) - שלדה מס -2 את שלדה מס 1 לא לקחתי 2 אופני נ"ש של קאסאגרנדה לוואלטה בארץ מכורות - חדשות לגמרי אופניים של בלי נ"ש בארץ מכורות (מקום ראשון שלשות מעורב באילת - אני) האופניים של HUPTMAN לפאריז רוביי בארץ מכורות האופניים של BOSSONI לפאריז רוביי בארץ מכורות האופניים של BORTOLAMI לפארי רוביי מכורות בארץ שוב לכל מקצוען יש מספר שלדות אישית הייתי נורא רוצה את האופניים של קונגו לעליות השנה את האופניים של ארמסטרונג לעליות טור 2004 במיוחדות לנג"ש ועוד הרבה שלדות - אבל מתי אני ארכב על כולם????????????
 
אבל בכל מקרה הצביעה של

גרולשטיינר יותר יפה משל לאמפרה, ואם במקרה מישהו יצליח לשים את היד על שלדה מסויימת, שרבלין רכב איתה בשבוע מסוים בחודש אפריל. הוא יהיה הבעלים הגאה של אופניים היסטוריות.
 

levinerez

New member
תאמין לי שאני מנסה להשיג לי ולכם

את השלדות הללו אולם אין לי מושג לאיפה הם נעלמו ???? אולי המקצוענים קנו אותם וצבעו אותם בצביעה של ה"ספונסור" החדש???? שמעתי שהספונסור החדש לא עושה קסטום אז זה מסביר למה אין גרולשטיינר למכירה
 

miko1810

New member
ולי היו אופניים של מקצוען

מהדרג הראשון. אופניים שרכבו בטור דה פראנס, אופניים של קבוצתו של לוראן ג'לאבר, אונסה, אופני ג'יאנט, אופניים שרכבתי איתם כשהייתי בארץ, ולבסוף נתתי אותם למישהו (לא משנה מי) והם מככבות עכשיו בכבישי ישראל, ואני לא יודע אם אותו מישהו בכלל יודע את ההיסטוריה של האופניים האלה, אבל אם הוא יסתכל מאחור, ליד המזלג, חרוט שם שמו של הרוכב, וגם מתחת לציר המרכזי. היו להם כול מיני צ'יכלולים, והרגשתי מאוד טוב איתם, במיוחד הנאבות של הגלגלים (המוכר בזמנו אמר לי שהנאבות האלה יוצרו במיוחד עבור הקבוצה, ובאמת, כשהייתי יורד ירידות חזקות, הייתי עובר את כולם ללא פדאלים. אז, מי שהאופניים ברשותו היום, תיהנה כי יש לך אופניים מאוד מיוחדים.
 

צפרגול

New member
יופי של הסבר, אבל...

מכל מה שאמרת, נראה שברוב המקרים לא כדאי לנו, לרוכבים לא מקצוענים, לקנות אופני מקצוענים, כיוון שאנו לא צריכים אופניים מיוחדים לסוג מסוים של מרוצים, אלא אופניים שיתאימו לכל סוגי הרכיבות. אנו למשל כן צריכים אוזן מעביר מתחלפת, כי אנו לא נרצה להחליף שילדה במקרה של פגיעה באוזן. אנו כן רוצים לפעמים להחליף גלגל, וכו'. גם נושא המידות עלול להיות בעייתי - ברוב המקרים שילדה שתוכננה למידות ספציפיות של רוכב מסוים, לא בהכרח תתאים לי. נכון?
 

levinerez

New member
אתה מצחיקון צפרגול!!!

אתה באמת חושב שיש איזו שהיא חברה שהצליחה להמציא גיאומטריה מושלמת? הרי כל חברה לוקחת את המידות שמתאימות ביותר לרוכבים שהיא תומכת בהם לפי הגדלים השונים ועושה אופניים "ממוצעות" ו"סטנדרטיות" לפי הממוצע של הקסטום של הרוכבים בגובה ההוא!!!!! ככה שאם סטנדרטית תתאים - 90% שגם קסטום באותו "סדר גודל" יהיה כמו כפפה!!! עוד נקודה למחשבה - למרות שטלקום כביכול רוכבת על אופני קרבון של GIANT זאבל לא הסכים ועשו לו אופני קסטום!!! מ א ל ו מ י נ י ו ם !!!!!!!!! היה על זה הרבה רעש ב- CYCLINGNEWS BEUSV KNJACV TRZ
 
למעלה