שימוש בBIPED

מיכאל ג

New member
תבנה בנאדם בנפרד

כשתהיה לך דמות מוכנה תוסיף לה מודיפייר PHYSIQUE ושם יש כפתור שיוצר את החיבור. אבל זה עניין מאוד מאוד מסובך ליצור את ההתאמות הנדרשות, שלא תחשוב שלחיצת כפתור תיתן לך משהו שימושי!
 

3Dead

New member
טוב - משהו מזעזע שגיליתי במקרה !

אתה יכול ליצור BIP . בהגדרות שלו ללחוץ על FIGURE MODE ללכת STRUCTURE וב BODY TYPE לבחור MALE או FIMALE או מה שתרצה. אחר כך לבחור את כל ה BIP ללחוץ על כפתור ימני בעכבר ולבחור convert to editable poly. ככה כל ה BIP יהפוך למודל בר עריכה ,כלומר אתה יכול לשנות את הפוליגונים שלו ממש כמו מודל רגיל. אז מה כל כך מזעזע אתה שואל ? שבאופן מפתיע (אותי לפחות ) ה BIP שומר על תכונות האנימציה שלו ועדיין מתפקד כ BIP. נכון שזה לא מודל יפה שהייתי משתמש בו לאנימציה שלי אבל אולי לך זה יעזור!
 

מיכאל ג

New member
הדרך אותה הסברתי

מאוד בקיצור היא הדרך בה יוצרי התוכנה התכוונו שתעבוד. הרעיון הוא שהדמות שאתה בונה לא בנויה מחלקים אלא היא חלק אחד ככה שאין שברים בין היד לגוף ובברכיים והמרפקים וכו'. ה-BIPED הוא בעצם רק ה"שלד" של הדמות ואתה לא אמור בכלל לראות אותו ברנדר.
 

M i s h e u

New member
שאלה ב3D max

אני לא רוצה לעבוד מקצועי על התוכנה אבל אני מנסה לעשות דברים פשוטים, אז איך עושים שאני יוסיף משהו לסרט קיים? כלומר סרט בפורמט AVI שצילמתי ושאני יוסיף לו דברים תלת מימדים? ובאמת משתמשים בתוכנות האלה בשביל להוסיף פיצוצים ודברים כאלה לסרטי קולנוע?
 

מיכאל ג

New member
אין דברים פשוטים בתלת מימד.

או שאתה מקצועי וזה כולל המון לימוד עצמי או שכלום.
 

M i s h e u

New member
לא הבנת אותי נכון

אני התכוונתי שאני יודע קצת 3D אבל אני רק מחפש להוסיף לסרט אוביקט(יכול להיות אפילו אוביקט שאני אוריד מהאינטרנט) ולהוסיף לסרט, אני לא מחפש ללמוד איך למדל. תודה
 
למעלה