שימו לב למילים של השיר הזה

@יעל@

New member
שימו לב למילים של השיר הזה ../images/Emo26.gif

Reflection / Christina Aguilera (Mula soundtrack) Look at me You may think you see who I really am But you´ll never know me Every day It´s as if I play a part Now I see If I wear a mask I can fool the world But I cannot fool my heart Who is that girl I see Staring straight back at me? When will my reflection show who I am inside? I am now in a world where I have to hide my heart And what I believe in But somehow I will show the world what´s inside my heart And be loved for who I am Who is that girl I see staring straight back at me? Why is my reflection someone I don´t know? Must I pretend that I´m someone else for all time? When will my reflection show who I am inside? There´s a heart that must be free to fly That burns with a need to know the reason why Why must we all conceal What we think How we feel? Must there be a secret me I´m forced to hide? I won´t pretend that I´m someone else For all time When will my reflection show who I am inside? When will my reflection show who I am inside?​
ותרגום לאלה שלא ממש הבינו: בבואה / כריסטינה אגילרה (פסקול הסרט מולן) הסתכל עליי אתה אולי חושב שאתה רואה מי אני באמת אבל אתה אף פעם לא מכיר אותי כל יום זה כמו שאני משחקת תפקיד (??) עכשיו אני רואה שאם אלבש מסכה אני יכולה להטעות את העולם אבל אני לא יכולה להטעות את ליבי מי זו הנערה שאני רואה בוהה בי בחזרה? מתי הבבואה שלי תראה מי אני מבפנים? עכשיו אני בעולם שבו אני צריכה להחביא את ליבי, ובמה אני מאמינה. אבל איכשהוא אני אראה לעולם מה בתוך ליבי ונאהבת בתור מה שאני. מי זאת הנערה שאני רואה בוהה בי בחזרה? למה הבבואה שלי היא מישהו שאני לא מכירה? אני חייבת להעמיד פנים שאני מישהו אחר כל הזמן? מתי הבבואה שלי תראה מי אני באמת? יש לב שחייב להיות חופשי כדי לעוף זה נולד עם צרכים לדעת את הסיבה למה למה אנחנו כולם חייבים להחביא מה אנחנו חושבים? איך אנחנו מרגישים? חייב להיות סוד שאני נאלצת להחביא? אני לא אעמיד פנים שאני מישהו אחר כל הזמן מתי הבבואה שלי תראה מי אני באמת מבפנים? מתי הבבואה שלי תראה מי אני באמת מבפנים? (יש מישהו / מישהי שמרגישים שמזדהים עם השיר הזה? אני כן.....)
 

nadd

New member
יעל

שיר מאוד יפה, והתרגום משגע השיר מדבר עלינו, אשר לעיתים מעמידים פנים ולובשים מסיכה ושומרים עמוק עמוק בתוכינו את מחשבותינו הקמוסות. הבחורה שופכת את ליבה בשיר, ומבטאת מצוקה עם התמודדות עם המגבלה שאותה היא מסתירה, אך לא עוד היא תראה לעולם מי היא באמת. אהבתי גם איך שהיא מסתכלת על עצמה והיא לא מכירה את הדמות המשתקפת במראה, זו לא היא זו דמות אחרת שמשחקת תפקיד. יש לך את השיר ב- MP3 ?
 
נדב!

אתה כ"כ צודק! אתה הבעת בעצם את מה שאני רציתי, אך לא מצאתי את המילים המתאימות לכך, מה שדי נדיר אצלי, כי אני ידועה כאחת שכותבת את מה שעל ליבה בלי בעיות. והערה ליעל:האם את מרשה לי להעלות את השיר כקובץ וורד, כדי שכולנו נוכל להמשיך להנות גם אחרי שהדף יירד לארכיון? תודה, ליאת.
 

nadd

New member
../images/Emo140.gifהערה קטנה

ואני מקווה שלא תיפגעי בד"כ כאשר אני רואה סימן קריאה בסוף משפט !, זה אצלי כמו תמרור אזהרה, או משפט אשר רוצה להביע איזושהיא תרעומת, או כעס ואני יודע שזו לא הכוונה. סימן קריאה יכול גם להביע הודעה חשובה, או שימת לב מיוחדת שרוצים להדגיש בפני הקוראים. אך שימוש יתר באותו סימן מאבד את האפקטיביות לו הוא משמש כלומר זה כמו לקרוא זאב זאב עד שבסוף אף אחד לא ישים לב שאכן מדובר בהודעה חשובה. בכל מקרה, אני מביע איך שאני חש כאשר אני רואה סימן קריאה, זה סימן שבו אתה מבקש להביע דבר תוכחה כלפי הכותב. יש סימנים אחרים כמו סמיילי או כל סימן אחר המביע אהדה או כל הבעת רגש אחר שבו את מבקשת להוסיף לדברייך. בברכה , נדב
 
../images/Emo39.gif../images/Emo20.gif../images/Emo41.gifלנדב היקר

אני מקבלת באהבה את הערתך הצודקת, גם אני שמתי לב לעובדה שהשימוש בסימן הקריאה מוגזם מדיי, ולכן, אני מבטיחה שאעשה כל מאמץ להוריד את סימני הקריאה, ואולי אף להורידם כליל מכתיבתי. כמו שאתה בוודאי שם לב, לא נפגעתי מהערתך, להיפך. אין לי תרעומת נגד אף אדם. אולי אני אתחיל להשתמש בכתב מודגש, כשיש לי משהו חשוב לומר? מה דעתך על פיתרון זה? לא בהגזמה, כמובן. זוהי עוד טעות שלי, כזכור, אני רק בן-אדם וגם מנהלת מתחילה. בכל מקרה אני תמיד נהנית לקרוא את דברי החכמה שלך, אתה מאיר את עיניי בהרבה דברים שלא שמתי אליהם לב קודם לכן, ואח"כ, אני מצטערת ואוכלת את הלב, [בלשון העם]. אני מקווה שיותר לא תהיינה לי סיבות לאכול את הלב, ליאת.
 

nadd

New member
בדרך אגב בקשר להודעת ב-YNET

ראיתי את הפנייתך לפורום שלך, אך חבל שלא צירפת קישור לפורום בהודעה. מטיבענו אנחנו עצלנים ולא נוטים לחפש, ולכן אם היית שמה קישור - ללחוץ על עכבר על הקישור היה לבטח גורם להרבה אנשים להציץ ולהיכנס לפורום. ועוד דבר נשמע טוב הרעיון של לכתוב בצורה מודגשת כאשר רוצים להדגיש נקודה חשובה. בברכת לילה טוב, נדב.
 
לנדב

כשפתחתי את הפורום, העברתי את כתובתו לנורית פלג, מנהלת פורום ynet, ואף צירפתי את הקישור לאותה הודעה, אני אבקש מנורית להפנות את הגולשים לפורום, ואולי בזכות זה, מספר החברים בו יגדל, וזוהי בסופו של תהליך, המטרה. תודה על תגובתך בקשר לרעיון שלי, לילה טוב, ליאת.
 
למעלה