שימו לב, פרק 6 דלף לרשת

שימו לב, פרק 6 דלף לרשת

עד לשידורו הרשמי בארה"ב בלילה ראשון/שני (שעוננו), חובה לסמן
על כל תוכן ממנו. אבל מלבד המגבלה הזו, תבחרו בכיף אם להנות עכשיו או בעוד כמה ימים...
 
הייתי מצפה מHBO שישדרו את פרק 6+7 שבוע הבא

הרי ברור לי לפחות שכולם יראו את פרק 6 עכשיו, ואז אנשים יצטרכו לחכות כמעט שבועיים ל7.
 
אני לא אופתע אם יתברר שזו הייתה הדלפה מכוונת במטרה להקדים את

ההאקרים.
 
ממש לא

נתוני הצפיה מראים שגם הפרקים שהודלפו נצפו, ולמעשה אחוזי הצפיה רק עולים ועולים והעונה הזו שוברת את שיאי הקודמת בנתוני צפיה.

אפילו להיפך - פרק 4 שהודלף ועורר גל של משוב נלהב ממי שראה רק עודד את מי שאולי לא היה צופה באופן לגיטימי ללכת ולצפות.

יש איזה יחס שטרם נחקר עד הסוף בין הפיראטיות לבין השוק להגיטימי, אבל במקרים מסויימים ואולי אפילו תמיד מדובר בשווקים שמזינים אחד את השני ולא פוגעים אחד בשני.
 

Uri04

New member
וה-pitch גבוה באיזה אחוז או שניים

לפחות בפרק שאני ראיתי, ושם נשמע שהדמויות (בעיקר אצל הנשים זה היה בולט בצורה מעצבנת) מדברות בקול גבוה יותר מאשר בקול הרגיל שלהן.
 

kikona126

New member
כמה עוד פרקים יש לעונה?

ניראה שהעונה הזאת רצה מהר מידי, מכניסים יותר מידי דברים לפרקים במכה.... קצת מאבד את המשמעות של זה...
&nbsp
ראיתי את הפרק, היה טוב!
 
7 פרקים. זה הפרק שלפני האחרון

- גם אני ראיתי, וזה פרק שממשיך את מסורת "הפרק הגדול בעונה שלפני הפרק שחותם אותה" גם אם זו עונה מקוצרת ולא בת 10 פרקים כרגיל.
 
מה שבטוח זה שהסדרה סטתה מאוד מהספרים של מרטין


אין מצב שמרטין יכניס לספרים את המסע המגוחך של "חבורת הטבעת" מעבר לחומה רק כדי לחטוף את "גולום". שלא לדבר על העלמתו של אוב ועוד משיקולי תקציב. אני כבר לא יודע עד כמה אפשר אפילו לומר שעלילת הסדרה תהיה דומה לספרים אפילו בקווים כלליים. אני למשל מאמין בתיאוריה שאומרת שג'ון וטיריון הם שני ראשי הדרקון הנוספים שאמורים לרכב על דרקונים.
 

kikona126

New member
זה גם לא הגיוני

בגלל לידי סטון הארט.... מה גם שמה שאני מחכה לראות זה מה יקרה לג׳ון כשהיא תראה אותו... היא לא אהבה אותו...
 

Uri04

New member


אני מניח שתיאורית שלושת הראשים/ שלושת הרוכבים קרסה, כי יש לנו כבר דרקון אחד פחות
אז אולי שני רוכבים?
 
אני דווקא חושב שהאירועים המתוארים בסדרה בגדול כן יקרו בספרים

אבל בדיוק כמו בעונות הקודמות, ההצדקה לאירועים לא ברורה למי שרק צופה בסדרה, והספרים מציגים לא רק את האירועים אלא גם את התהליכים והתמונה המלאה.

סתם כדוגמה, בספרים הפיצול של כוחות סטארק לשני צדדי המזלג הירוק היה הכרחי, והפתיון של כוחות בולטון לטייווין להישאר במזרח ולאבד את המערב היה מהלך מבריק, וכנ"ל גם שרשרת הכיבושים במערב כמו הקרב באוקסקרוס. בהקשר הזה גם היה הגיוני הפציעה של רוב והחתונה עם ג'יין ווסטרלינג שנועדה לשמור על הכבוד של ג'יין. החזרה של רוב מהמערב לחתונה האדומה בעקבות הפאשלה של אדמור טאלי בקרב מעברת הבדחנים שבו הוא עצר את כוחות לאניסטר במקום לתת להם לעבור ולהיכנס למלכודת גרמה לרוב להזדקק שוב לשירותי החציה של בית פריי כדי לחזור ולכבוש את הצפון שהוא איבד - הכל משתלב.
ובסדרה? היה (בערך) קרב המזלג הירוק, אבל בהמשך מסתבר שרוב ביקר בהארנהול אצל בולטון, ככה שהמזלג הירוק לא באמת מהווה מכשול גיאוגרפי. קרב אוקסקרוס היה, וקרב מעברת הבדחנים הוזכר בדיאלוג, הסיבה שרוב שהיה במערב לא המשיך לכיבוש הצוק לא הוזכרה, והחתונה שלו עם טאליסה נגדה כל היגיון של דמויות הסטארקים שנאמנים לכבוד שלהם (למעט, וגם זה רק פומבית, נד, במקרה של ג'ון). הצורך של רוב בלורד פריי הוסבר באמצעות הרצון לכבוש את הצוק ואובדן האנשים של קארסטארק, שגרם לרוב להזדקק לכח האדם של פריי - האירועים הם בגדול אותם אירועים, האמינות לוקה בחסר.

אז כן, אני חושב שהאירועים המרכזיים בספרים יהיו כמתואר. הם לא הגיוניים בסדרה כי הסדרה חייבת לקצר, ובעונה הזו עוד יותר. האירועים חייבים להגיע להתרת העלילה, אבל חייבים להריץ הכל מהר מהר ולהספיק, אזז ככה יש טלפורטר ואנשים מגיעים בתוך דקות לכל מיני חלקים שלווסטרוז, וככה יש קפיצות לוגיות. אבל תן למרטין להסביר והכל יהיה הגיוני לדעתי.
 

al19

New member
:( :( :(

הייתי צריך לקחת כוס שוקו חם, לשבת מכוסה בשמיכה
לנסות לעצור את הדמעות
ולהגיד לעצמי
זה רק סי' ג'י אי, זה בסדר זה לא אמיתי...
 
נראה שההפקה פשוט החליטה להשמיד את הסדרה משיקולי תקציב

ה-CGI של האחרים והדרקונים עולה כל כך הרבה שזו הסיבה העיקרית לקיצוץ במספר הפרקים וחיסול מספר גדול של דמויות (כולל אוב) והתוצאה היא כתיבה מביכה לחלוטין.
 
למעלה