קו 147 הוא קו ש"דן" ומשרד התחבורה הרגו אותו לאט לאט.מצ"ב קובץ
הרגו אותו בכך שביטלו לפני 20 שנה את נסיעות אחר הצהריים שלו מתל אביב לשרון, והפכו אותו לקו חד כיווני. זה קו שיכל לפעול לאורך כל שעות היום ולהיות מלא. כי הוא כיסה מקומות בהם לא עברו קווים מהרצליה, ורמת השרון כמו בית החולים איכילוב, דרום אבן גבירול ורחוב יהודה הלוי.למה דן הרגו אותו? הוא כבר שנים לא אצלם
הרגו אותו בכך שביטלו לפני 20 שנה את נסיעות אחר הצהריים שלו מתל אביב לשרון, והפכו אותו לקו חד כיווני. זה קו שיכל לפעול לאורך כל שעות היום ולהיות מלא. כי הוא כיסה מקומות בהם לא עברו קווים מהרצליה, ורמת השרון כמו בית החולים איכילוב, דרום אבן גבירול ורחוב יהודה הלוי.
זה לא מקטע קצר. זה 3 קילומטרים בתוואי עירוני. דרום הרצליה ורמת השרון זה אלו אזורים שכדי להגיע למרכז תל אביב בשאר היום צריכים לעבור איכשהו דרך אזורי המגורים של צפון מזרח תל אביב. אם לקו 147 לוקח את המקטע מרכז אמירים עזריאלי לעשות ב-40 דקות בבוקר, 47 עושה את זה בשעה. יש לו כמויות נוסעים יפות בשעות שהוא עובד.למעט מקטע קצרצר - בן גוריון הרצליה, סוקולוב רמת השרון, כביש 5 לגלילות - 147 זהה ל 501.
להבדל הפרברי המינורי הזה לא צריך להקדיש שני קווים שונים. המקטע הייחודי ל 147 יכול להשתייך לאיזה קו פנימי של הרצליה רמה"ש.
זה לא מקטע קצר. זה 3 קילומטרים בתוואי עירוני. דרום הרצליה ורמת השרון זה אלו אזורים שכדי להגיע למרכז תל אביב בשאר היום צריכים לעבור איכשהו דרך אזורי המגורים של צפון מזרח תל אביב. אם לקו 147 לוקח את המקטע מרכז אמירים עזריאלי לעשות ב-40 דקות בבוקר, 47 עושה את זה בשעה. יש לו כמויות נוסעים יפות בשעות שהוא עובד.
עד לפני 3 שנים הוא נסע במסלול הנוכחי שלו עד רכבת מרכז משם דרך איכילוב, שאול המלך, אבן גבירול, יהודה הלוי, הרצל וכרמלית. מסלול ייחודי שאין לקווים אחרים. שהיה אפשר להשאיר אותו למרות עבודות קו ירוק וקו סגול. במקום להעמיס עוד קו על בגין שהוא "צוואר בקבוק".
למעט מקטע קצרצר - בן גוריון הרצליה, סוקולוב רמת השרון, כביש 5 לגלילות - 147 זהה ל 501.
להבדל הפרברי המינורי הזה לא צריך להקדיש שני קווים שונים. המקטע הייחודי ל 147 יכול להשתייך לאיזה קו פנימי של הרצליה רמה"ש.
אתה יודע שאם היית נוסע מבני ברק לרכבת מרכז ומשם 282 ו-575 זה היה יוצא לך הרבה יותר מהר.הטעות היא שמתייחסים למקטע הפנימי הזה כמקטע פנימי.
הקצה שלו זה מחנה גלילות. יש לך שם אלפי חיילים שצריכים לצאת ולהגיע למקום הזה לאורך כל היום. השירות לשם הוא מתחת לכל ביקורת בדיוק בגלל שמתייחסים לזה כמקטע פנימי.
אתה מבין שאדם שגר למשל בבני ברק צריך בין 3-4 קווים כדי להגיע למחנה גלילות?
קו פנימי מבני ברק עד קניון איילון, אם התמזל מזלו ותפס את 531/525 אז עד רמת השרון ומשם להחליף לקו 8 למחנה גלילות
הצרה מתחילה כשפיספסת את קו 531/525 ואז אתה צריך לקחת את 42 עד דבורה הנביאה וללכת ברגל עד להצטלבות של צומת הפיל כדי לקחת את 47 עד רמת השרון ואז להחליף לקו 8.
מדובר בסיוט של הסיוטים.
כל המקטע הזה של לקשר את קניון איילון לרמת השרון בצורה טובה נהרס כליל עם הסירוס שעשו לקווי 524/531/525. תושבי רמת השרון ורעננה לא מרגישים הבדל כי תגברו משמעותית את ההגעה לתל אביב בציר עוקף קניון איילון אבל לכל מי שרוצה להגיע לשכונת המשתלה או למחנה גלילות מבני ברק, רמת גן, גבעתיים מדובר בסיוט גמור.
הטעות היא שמתייחסים למקטע הפנימי הזה כמקטע פנימי.
הקצה שלו זה מחנה גלילות. יש לך שם אלפי חיילים שצריכים לצאת ולהגיע למקום הזה לאורך כל היום. השירות לשם הוא מתחת לכל ביקורת בדיוק בגלל שמתייחסים לזה כמקטע פנימי.
אתה מבין שאדם שגר למשל בבני ברק צריך בין 3-4 קווים כדי להגיע למחנה גלילות?
קו פנימי מבני ברק עד קניון איילון, אם התמזל מזלו ותפס את 531/525 אז עד רמת השרון ומשם להחליף לקו 8 למחנה גלילות
הצרה מתחילה כשפיספסת את קו 531/525 ואז אתה צריך לקחת את 42 עד דבורה הנביאה וללכת ברגל עד להצטלבות של צומת הפיל כדי לקחת את 47 עד רמת השרון ואז להחליף לקו 8.
מדובר בסיוט של הסיוטים.
כל המקטע הזה של לקשר את קניון איילון לרמת השרון בצורה טובה נהרס כליל עם הסירוס שעשו לקווי 524/531/525. תושבי רמת השרון ורעננה לא מרגישים הבדל כי תגברו משמעותית את ההגעה לתל אביב בציר עוקף קניון איילון אבל לכל מי שרוצה להגיע לשכונת המשתלה או למחנה גלילות מבני ברק, רמת גן, גבעתיים מדובר בסיוט גמור.
מצ"ב קובץ
מכרז השרון אמור לשנות לחלוטין את השירות הפנים עירוני ברעננה. ובעיקר לשפר את השירות מצומת רעננה למתחם קרית אתגרים.בתור אחד שנסע בקו 347 הרבה שנים, וגם ברכבת מרעננה לתל אביב עם החלפה בהרצליה, עניין אותי להשוות את הלו"ז הנוכחי של 347 ללו"ז שלו בשבוע הבא.
אז באמת הוסיפו הרבה נסיעות, גם בבוקר בדרך לרעננה וגם בחזור, והשתמשו בתבניות נוחות של אוטובוס כל 12 דקות בהרבה שעות ביום. זה שיפור גדול לעומת עכשיו, ובטח שלעומת פעם! גם הוסיפו נסיעות בשעות הערב המאוחרות.
עדיין, הייתי שמח יותר לראות את משרד התחבורה והרכבת משפרים את קו הרכבת של לולאת השרון כדי שהבחירה הראשונה של רוב האנשים תהיה רכבת ולא אוטובוס. למשל:
1. במידת האפשר תחת אילוצי המלחמה וכוח האדם, מחזיר את הרכבות לתדירות של 4 בשעה. כרגע זה רק 2 בשעה.
2. משפר את קווי ההזנה מתחנות הרכבת שסמוכות למסלול הקו (הרצליה ורעננה מערב) כך שישתלם יותר לנסוע ברכבת את רוב הדרך, ואז אוטובוס תדיר לנסיעה קצרה משלימה. למשל:
א. קו תדיר וישיר מתחנת הרצליה לבינתחומי.
ב. קו תדיר וישיר מתחנת רעננה מערב לקריית אתגרים (בלי אחוזה ונווה זמר!).
ג. קו תדיר מאחוזה לתחנות רעננה דרום/מערב.
ואני מניח שיש עוד אפשרויות.
בתור אחד שנסע בקו 347 הרבה שנים, וגם ברכבת מרעננה לתל אביב עם החלפה בהרצליה, עניין אותי להשוות את הלו"ז הנוכחי של 347 ללו"ז שלו בשבוע הבא.
אז באמת הוסיפו הרבה נסיעות, גם בבוקר בדרך לרעננה וגם בחזור, והשתמשו בתבניות נוחות של אוטובוס כל 12 דקות בהרבה שעות ביום. זה שיפור גדול לעומת עכשיו, ובטח שלעומת פעם! גם הוסיפו נסיעות בשעות הערב המאוחרות.
עדיין, הייתי שמח יותר לראות את משרד התחבורה והרכבת משפרים את קו הרכבת של לולאת השרון כדי שהבחירה הראשונה של רוב האנשים תהיה רכבת ולא אוטובוס. למשל:
1. במידת האפשר תחת אילוצי המלחמה וכוח האדם, מחזיר את הרכבות לתדירות של 4 בשעה. כרגע זה רק 2 בשעה.
2. משפר את קווי ההזנה מתחנות הרכבת שסמוכות למסלול הקו (הרצליה ורעננה מערב) כך שישתלם יותר לנסוע ברכבת את רוב הדרך, ואז אוטובוס תדיר לנסיעה קצרה משלימה. למשל:
א. קו תדיר וישיר מתחנת הרצליה לבינתחומי.
ב. קו תדיר וישיר מתחנת רעננה מערב לקריית אתגרים (בלי אחוזה ונווה זמר!).
ג. קו תדיר מאחוזה לתחנות רעננה דרום/מערב.
ואני מניח שיש עוד אפשרויות.
247 ימשיך לפעול, ולקשר את השרון הדרומי לתל אביב לפני צאת השבת.קו 149 יפעל במוצאי שבת לראשונה
כולל יום העצמאות במקום קו 247
דברתי על יום העצמאות, כל שנה קו 247 פעל גם ביום העצמאות, השנה ביום העצמאות הוא לא יעבוד247 ימשיך לפעול, ולקשר את השרון הדרומי לתל אביב לפני צאת השבת.
אכן השנה 48 יעבוד ביום העצמאות במקום 247.דברתי על יום העצמאות, כל שנה קו 247 פעל גם ביום העצמאות, השנה ביום העצמאות הוא לא יעבוד
בבגין יש עודף של אוטובוסים. ואם אתה יורד מהאוטובוס בדרך נמיר, אתה לא תחכה כמעט באותה תחנה וכבר יגיע קו אחד לבגין. שנוסע ישר לנמיר. לכן אין צורך בקו מרעננה לבגין (למרות שהוכח שאם אין לקו גישה לעזריאלי ומסיים ברכבת מרכז זה מבריח נוסעים). התמשקות מנמיר לתוך מרכז תל אביב קשה ועם קווים עם תדירות בינונית (או תדירים עם בנצ'ינג), שנוסעים במסלולים מייגעים. או שדורשת חציית כבישים לא נעימה. בגלל זה התעקשו להחזיר את 149 אל תוך מרכז תל אביב, כי אין דרך נורמלית להגיע מדרום אבן גבירול לאזור השרון (ולא. 82/142 הם לא פתרון. כי ההחלפה היא לא באותה תחנה). למשל אין דרך נורמלית להגיע מכיכר דיזנגוף לקו 347 (90 בתדירות נמוכה מדי לתחבורת מעברים).לא חסרים קווים לאיכילוב מרוקח, נמיר, רכבת מרכז ובגין.
לא חסרים קווים מהמקטע של 147 בהרצליה רמת השרון לרמת אביב, רוקח, נמיר, רכבת מרכז ובגין - המסגר. (אגב 147 לא מופיע כאופציה בתחנה שמצאתי)
נוסע שנוסע 15 ק"מ מרעננה בקו אווירי או 8-9 ק"מ בקו אווירי מרמת השרון לתל אביב צריך להיות מוכן להחליף כדי לגיע לתחנה שלא נמצאת בדיוק על מסלול הקו שלו.
הרעיון שצריך להפעיל קו מרעננה כדי להגיע בדיוק לסדרת רחובות בתל אביב שנמצאים מרחק תחנה או שתיים מקווים אחרים משם הוא מגוכח. אין קווים ישירים מרעננה לדיזינגוף, בן יהודה או הרברט סמואל / הירקון בתל אביב. האם צריך את קו 447, 547 ו 647 כדי שיהיו קווים ישירים מאחוזה שירחיבו את הכיסוי של קווי ה X47 למיניהם ?
בבגין יש עודף של אוטובוסים. ואם אתה יורד מהאוטובוס בדרך נמיר, אתה לא תחכה כמעט באותה תחנה וכבר יגיע קו אחד לבגין. שנוסע ישר לנמיר. לכן אין צורך בקו מרעננה לבגין (למרות שהוכח שאם אין לקו גישה לעזריאלי ומסיים ברכבת מרכז זה מבריח נוסעים). התמשקות מנמיר לתוך מרכז תל אביב קשה ועם קווים עם תדירות בינונית (או תדירים עם בנצ'ינג), שנוסעים במסלולים מייגעים. או שדורשת חציית כבישים לא נעימה. בגלל זה התעקשו להחזיר את 149 אל תוך מרכז תל אביב, כי אין דרך נורמלית להגיע מדרום אבן גבירול לאזור השרון (ולא. 82/142 הם לא פתרון. כי ההחלפה היא לא באותה תחנה). למשל אין דרך נורמלית להגיע מכיכר דיזנגוף לקו 347 (90 בתדירות נמוכה מדי לתחבורת מעברים).
האין קווים בקפלן ?
דרום איבן גבירול נמצא כקילומטר מבגין.
מבגין יש שורת רחובות רוחב עתירי קווים לאזור: שאול המלך, קפלן, החשמונאים.
יתכבדו הנוסעים מהשרון לקחת את אחד מהקווים העירוניים הרבים בצירים האלו - נסיעה של תחנה או שתיים.
לא צריך קווים אזוריים של מעל 20 ק"מ כדי לבצע החלפה של קילומטר באזור עתיר תח"צ במרכז תל אביב
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.