שינויים בתחבורה הציבורית בקירת מלאכי

הודעה חשובה: שינויים במערך התחבורה הציבורית בקרית מלאכי
החל מתאריך 13.12.2024 יחולו שינויים במסלולי הקווים הבאים:

קו 2: ביג - גבעת הסביונים
מסלול: ביג ← מסוף קסטינה (מלאכי) ← קיבוץ גלויות ← קניון הקריה ← המחנה ← כרמי הנדיב ← ויצמן ← הרצל ← גבע הישןת הסביונים

קו 3: ביג - אזור תעשייה באר טוביה
מסלול: ביג ← מסוף קסטינה (מלאכי) ← קיבוץ גלויות ← בן גוריון ← חב"ד ← המחנה ← צומת באר טוביה ← אזור תעשייה באר טוביה

קו 10: גבעת הסביונים - רכבת יואב
מסלול: גבעת הסביונים ← בית עלמין ← בר יהודה ← ויצמן ← יגאל הורוביץ ← קניון הקריה ← קיבוץ גלויות ← מסוף קסטינה (מלאכי) ← כביש 3 ← צומת ראם ← כביש 383 ← רכבת מלאכי יואב

קו 11: גבעת הסביונים - אזור תעשייה תימורים (מלאכי טק)
מסלול: גבעת הסביונים ← בית עלמין ← בר יהודה ← ויצמן ← יגאל הורוביץ ← קניון הקריה ← קיבוץ גלויות ← אזור התעשייה הישן ← מסוף קסטינה (מלאכי) ← אזור תעשייה תימור
ים (מלאכי טק)

קווים 1א, 3א מבוטלים
 
צעד מבורך אבל יקח לפחות שנה לתושבים להתרגל למאסה הכבידה כל כך של השינויים. קריית מלאכי זאת עיר המתאפיינת ב״עמך״, כמה עממי ככה פשוט, והתסבוכת הזו תהיה זמן רב לרעתם, אם כי בסוף זה ישתלם. היחידים שנפגעו מהשינויים זה תושבי ז׳בוטינסקי בין בר יהודה לבן גוריון או באי מרכז הקרייה (כולל הקופות חולים, הבנקים והחנויות) שהתרגלו למאסה גבוהה של קווים (1, 3א, 10 ו11) וכעת ישארו עם מענה נמוך מאוד. לכן, הצעד הבא המתבקש הוא לתגבר את קו 1 שיעבוד כל רבע שעה ולא כל 20 דקות. אבל לבנתיים אפשר איכשהו להסתדר איתו
 

DanBus43Maalit72

Active member
צעד מבורך אבל יקח לפחות שנה לתושבים להתרגל למאסה הכבידה כל כך של השינויים. קריית מלאכי זאת עיר המתאפיינת ב״עמך״, כמה עממי ככה פשוט, והתסבוכת הזו תהיה זמן רב לרעתם, אם כי בסוף זה ישתלם. היחידים שנפגעו מהשינויים זה תושבי ז׳בוטינסקי בין בר יהודה לבן גוריון או באי מרכז הקרייה (כולל הקופות חולים, הבנקים והחנויות) שהתרגלו למאסה גבוהה של קווים (1, 3א, 10 ו11) וכעת ישארו עם מענה נמוך מאוד. לכן, הצעד הבא המתבקש הוא לתגבר את קו 1 שיעבוד כל רבע שעה ולא כל 20 דקות. אבל לבנתיים אפשר איכשהו להסתדר איתו
לא כל השינויים טובים לדעתי.

לקווים 10 ו 11 יש עכשיו מסלול ספגטי מסורבל ולא יעיל במיוחד לקו 11 שניסו לדחוף למסלול שלו את איזור התעשייה בתוך העיר.
 
צעד מבורך אבל יקח לפחות שנה לתושבים להתרגל למאסה הכבידה כל כך של השינויים. קריית מלאכי זאת עיר המתאפיינת ב״עמך״, כמה עממי ככה פשוט, והתסבוכת הזו תהיה זמן רב לרעתם, אם כי בסוף זה ישתלם. היחידים שנפגעו מהשינויים זה תושבי ז׳בוטינסקי בין בר יהודה לבן גוריון או באי מרכז הקרייה (כולל הקופות חולים, הבנקים והחנויות) שהתרגלו למאסה גבוהה של קווים (1, 3א, 10 ו11) וכעת ישארו עם מענה נמוך מאוד. לכן, הצעד הבא המתבקש הוא לתגבר את קו 1 שיעבוד כל רבע שעה ולא כל 20 דקות. אבל לבנתיים אפשר איכשהו להסתדר איתו
לפי דעתי לא ניתן להתגבר את קו 1 כי רחוב אריק שרון לא יכול לקחת עוד אוטובוסים
 
לפי מה שראיתי מההתרשמות הקצרה שלי אתמול יש במיני מסוף שם מקום לבין 3-4 אוטובוסים
האם לתחנה נהגים אתה קורא מסוף? בנוסף רק מקום
לאוטבוס אחד יש בכל תחנה ושאר האוטובוסים חונים מחוץ לסימון התחנה כלמור בן אדם יכול התקשר לפקיוח העירנוי ולהגיד שזה מפריע לו גם הנגים בעצמם אמורים שהרחוב הזה לא מספיק גדול בשביל כל כך הרבה אוטובוסים נתעלם מהעובדה שבצד האיסוף של הקווים אין בתחנה אפילו מדרכה איך בכלל אפשר למקום בלי מדכה מסוף?
1734192486343.png
 
למעלה