שינויים בתחבורה הציבורית בקירת מלאכי

הודעה חשובה: שינויים במערך התחבורה הציבורית בקרית מלאכי
החל מתאריך 13.12.2024 יחולו שינויים במסלולי הקווים הבאים:

קו 2: ביג - גבעת הסביונים
מסלול: ביג ← מסוף קסטינה (מלאכי) ← קיבוץ גלויות ← קניון הקריה ← המחנה ← כרמי הנדיב ← ויצמן ← הרצל ← גבע הישןת הסביונים

קו 3: ביג - אזור תעשייה באר טוביה
מסלול: ביג ← מסוף קסטינה (מלאכי) ← קיבוץ גלויות ← בן גוריון ← חב"ד ← המחנה ← צומת באר טוביה ← אזור תעשייה באר טוביה

קו 10: גבעת הסביונים - רכבת יואב
מסלול: גבעת הסביונים ← בית עלמין ← בר יהודה ← ויצמן ← יגאל הורוביץ ← קניון הקריה ← קיבוץ גלויות ← מסוף קסטינה (מלאכי) ← כביש 3 ← צומת ראם ← כביש 383 ← רכבת מלאכי יואב

קו 11: גבעת הסביונים - אזור תעשייה תימורים (מלאכי טק)
מסלול: גבעת הסביונים ← בית עלמין ← בר יהודה ← ויצמן ← יגאל הורוביץ ← קניון הקריה ← קיבוץ גלויות ← אזור התעשייה הישן ← מסוף קסטינה (מלאכי) ← אזור תעשייה תימור
ים (מלאכי טק)

קווים 1א, 3א מבוטלים
 

מנחם403

Active member
צעד מבורך אבל יקח לפחות שנה לתושבים להתרגל למאסה הכבידה כל כך של השינויים. קריית מלאכי זאת עיר המתאפיינת ב״עמך״, כמה עממי ככה פשוט, והתסבוכת הזו תהיה זמן רב לרעתם, אם כי בסוף זה ישתלם. היחידים שנפגעו מהשינויים זה תושבי ז׳בוטינסקי בין בר יהודה לבן גוריון או באי מרכז הקרייה (כולל הקופות חולים, הבנקים והחנויות) שהתרגלו למאסה גבוהה של קווים (1, 3א, 10 ו11) וכעת ישארו עם מענה נמוך מאוד. לכן, הצעד הבא המתבקש הוא לתגבר את קו 1 שיעבוד כל רבע שעה ולא כל 20 דקות. אבל לבנתיים אפשר איכשהו להסתדר איתו
 

DanBus43Maalit72

Active member
צעד מבורך אבל יקח לפחות שנה לתושבים להתרגל למאסה הכבידה כל כך של השינויים. קריית מלאכי זאת עיר המתאפיינת ב״עמך״, כמה עממי ככה פשוט, והתסבוכת הזו תהיה זמן רב לרעתם, אם כי בסוף זה ישתלם. היחידים שנפגעו מהשינויים זה תושבי ז׳בוטינסקי בין בר יהודה לבן גוריון או באי מרכז הקרייה (כולל הקופות חולים, הבנקים והחנויות) שהתרגלו למאסה גבוהה של קווים (1, 3א, 10 ו11) וכעת ישארו עם מענה נמוך מאוד. לכן, הצעד הבא המתבקש הוא לתגבר את קו 1 שיעבוד כל רבע שעה ולא כל 20 דקות. אבל לבנתיים אפשר איכשהו להסתדר איתו
לא כל השינויים טובים לדעתי.

לקווים 10 ו 11 יש עכשיו מסלול ספגטי מסורבל ולא יעיל במיוחד לקו 11 שניסו לדחוף למסלול שלו את איזור התעשייה בתוך העיר.
 
צעד מבורך אבל יקח לפחות שנה לתושבים להתרגל למאסה הכבידה כל כך של השינויים. קריית מלאכי זאת עיר המתאפיינת ב״עמך״, כמה עממי ככה פשוט, והתסבוכת הזו תהיה זמן רב לרעתם, אם כי בסוף זה ישתלם. היחידים שנפגעו מהשינויים זה תושבי ז׳בוטינסקי בין בר יהודה לבן גוריון או באי מרכז הקרייה (כולל הקופות חולים, הבנקים והחנויות) שהתרגלו למאסה גבוהה של קווים (1, 3א, 10 ו11) וכעת ישארו עם מענה נמוך מאוד. לכן, הצעד הבא המתבקש הוא לתגבר את קו 1 שיעבוד כל רבע שעה ולא כל 20 דקות. אבל לבנתיים אפשר איכשהו להסתדר איתו
לפי דעתי לא ניתן להתגבר את קו 1 כי רחוב אריק שרון לא יכול לקחת עוד אוטובוסים
 
לפי מה שראיתי מההתרשמות הקצרה שלי אתמול יש במיני מסוף שם מקום לבין 3-4 אוטובוסים
האם לתחנה נהגים אתה קורא מסוף? בנוסף רק מקום
לאוטבוס אחד יש בכל תחנה ושאר האוטובוסים חונים מחוץ לסימון התחנה כלמור בן אדם יכול התקשר לפקיוח העירנוי ולהגיד שזה מפריע לו גם הנגים בעצמם אמורים שהרחוב הזה לא מספיק גדול בשביל כל כך הרבה אוטובוסים נתעלם מהעובדה שבצד האיסוף של הקווים אין בתחנה אפילו מדרכה איך בכלל אפשר למקום בלי מדכה מסוף?
1734192486343.png
 

מנחם403

Active member
לפי דעתי לא ניתן להתגבר את קו 1 כי רחוב אריק שרון לא יכול לקחת עוד אוטובוסים
מאחר וכבר הוסיפו הרבה אוטובוסים לאריק שרון, הצעתי היא להשתמש בתחנות הלא פעילות כיום בשדרות קרן הידידות כתחנות מוצא ויעד לקו 1 (כלומר- בכיכר בית העלמין לפנות שמאלה לתחנה אחרונה) וששאר הקווים יהיו באריק שרון, ובאמצעות כך לעדכן את תדירות קו 1 לרבע שעה. אבל זה לא יצא לפועל כי באף עיר קטנה כמו קרית מלאכי אין אוטובוס שפעיל כל רבע שעה. אפילו בקרית גת השכנה שגדלה כל כך לאחרונה- אין כמעט אף אוטובוס שפעיל יותר מכל 20 דקות (מלבד תגבורים נקודתיים שיצאו לאחרונה בקו 18/8 העירוני (18 ו8 זה אותו קו רק לשתי כיוונים הפוכים) בשעות הבוקר לשעתיים או שלוש שעות, ותגבור קו 5 בעונת בין הזמנים החרדי בקיץ).
 
מאחר וכבר הוסיפו הרבה אוטובוסים לאריק שרון, הצעתי היא להשתמש בתחנות הלא פעילות כיום בשדרות קרן הידידות כתחנות מוצא ויעד לקו 1 (כלומר- בכיכר בית העלמין לפנות שמאלה לתחנה אחרונה) וששאר הקווים יהיו באריק שרון, ובאמצעות כך לעדכן את תדירות קו 1 לרבע שעה. אבל זה לא יצא לפועל כי באף עיר קטנה כמו קרית מלאכי אין אוטובוס שפעיל כל רבע שעה. אפילו בקרית גת השכנה שגדלה כל כך לאחרונה- אין כמעט אף אוטובוס שפעיל יותר מכל 20 דקות (מלבד תגבורים נקודתיים שיצאו לאחרונה בקו 18/8 העירוני (18 ו8 זה אותו קו רק לשתי כיוונים הפוכים) בשעות הבוקר לשעתיים או שלוש שעות, ותגבור קו 5 בעונת בין הזמנים החרדי בקיץ).
לצערי בשדרות אריק שרון שדרות קרן הידידות אי אפשר משתי סיבות א. חסור בתחנה רעינון לנהגים ב. חוסר במדרכה אולי עדיף כבר בתנה של בית העלמין
 

מנחם403

Active member
לצערי בשדרות אריק שרון שדרות קרן הידידות אי אפשר משתי סיבות א. חסור בתחנה רעינון לנהגים ב. חוסר במדרכה אולי עדיף כבר בתנה של בית העלמין
חוסר במדרכה מובן לי, בנוגע לתחנת ריענון- מקובל בהרבה מקומות שהתחנת ריענון איננה צמודה לתחנת המוצא אלא סמוכה לו ברדיוס 200 מטר לערך, כך שתחנת הריענון תוכל להישאר באריק שרון ומשם יסע לתחנת המוצא (רק כדי לשפר את השירות לנוסעים).

אבל במידה וינגישו מדרכה- לכאורה השינוי אפשרי (תתקן אותי אם אני טועה)
 
חוסר במדרכה מובן לי, בנוגע לתחנת ריענון- מקובל בהרבה מקומות שהתחנת ריענון איננה צמודה לתחנת המוצא אלא סמוכה לו ברדיוס 200 מטר לערך, כך שתחנת הריענון תוכל להישאר באריק שרון ומשם יסע לתחנת המוצא (רק כדי לשפר את השירות לנוסעים).

אבל במידה וינגישו מדרכה- לכאורה השינוי אפשרי (תתקן אותי אם אני טועה)
לא בטוח אני לא יודע עם רחוב אריק שרון יכול לקבל כל כך הרבה אוטובוסים ביחד
 
חוסר במדרכה מובן לי, בנוגע לתחנת ריענון- מקובל בהרבה מקומות שהתחנת ריענון איננה צמודה לתחנת המוצא אלא סמוכה לו ברדיוס 200 מטר לערך, כך שתחנת הריענון תוכל להישאר באריק שרון ומשם יסע לתחנת המוצא (רק כדי לשפר את השירות לנוסעים).

אבל במידה וינגישו מדרכה- לכאורה השינוי אפשרי (תתקן אותי אם אני טועה)
יש גם צורך להגדיל את רציף התחנה יש כי היא מסוגלת להכיל רק 2 אוטובוסים בכל כיוון
לא התכוונתי שהקו יתחיל באריק שרון, אלא יתחיל מקרן הידידות (ורק תחנת הריענון תהיה כ200 מטר משם באריק שרון בתחנת הריענון הקיימת כבר שם)
האם הכוונה לתחנה בבית העלמין גם אני בעד לפי דעתי זה היה א כדי לא לפגוע ממה שצריך שירות מהיר לביג מגבעת הסביונים מאוזר הפארקים
 

מנחם403

Active member
האם הכוונה לתחנה בבית העלמין גם אני בעד לפי דעתי זה היה א כדי לא לפגוע ממה שצריך שירות מהיר לביג מגבעת הסביונים מאוזר הפארקים
לא, הכוונה לתחנות עם המק״טים 18313 ו-18314 (תסתכל באוטובוס קרוב, רחוב קרן הידידות פינת בני יוסף/אברהם סוויסה). זה תחנות לא פעילות שכדאי להפעילן כדי לקצר את מסלול קו 1 (וכדי שיוכל במקום הקיצור להיכנס לתחנה שיצאה משימוש אצטדיון/הרצל (שוק עירוני ישן))
 
לא, הכוונה לתחנות עם המק״טים 18313 ו-18314 (תסתכל באוטובוס קרוב, רחוב קרן הידידות פינת בני יוסף/אברהם סוויסה). זה תחנות לא פעילות שכדאי להפעילן כדי לקצר את מסלול קו 1 (וכדי שיוכל במקום הקיצור להיכנס לתחנה שיצאה משימוש אצטדיון/הרצל (שוק עירוני ישן))
א. תחנה האצטדיון היא תחנה מסוכנת לכניסה בגלל שאין כיכר או מקום נורמלי לבצע פרסה ב. בנוגע לשתי התחנות אחרות העירייה צרכיה להקים מחדש את התחנות כי הם לא קיימות בשטח
 

מנחם403

Active member
א. תחנה האצטדיון היא תחנה מסוכנת לכניסה בגלל שאין כיכר או מקום נורמלי לבצע פרסה ב. בנוגע לשתי התחנות אחרות העירייה צרכיה להקים מחדש את התחנות כי הם לא קיימות בשטח
א. מוזר כי במפות זה מראה שהתחנה ממוקמת ממש על סוג של כיכר. יתכן שבתור תושב מקומי אתה יודע זאת יותר טוב ממני מהכרת השטח ב. אה הבנתי
 
א. מוזר כי במפות זה מראה שהתחנה ממוקמת ממש על סוג של כיכר. יתכן שבתור תושב מקומי אתה יודע זאת יותר טוב ממני מהכרת השטח ב. אה הבנתי
סתכל ביורק זה מה שהקו עושה שזה פניה חדה מאוד ואדום זה איפה שהשוק פעול
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_2025-01-01-15-12-28-995_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2025-01-01-15-12-28-995_com.whatsapp.jpg
    KB 674 · צפיות: 3
  • Screenshot_2025-01-01-15-12-32-818_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2025-01-01-15-12-32-818_com.whatsapp.jpg
    KB 690 · צפיות: 3
למעלה