שינוי בתנאי העסקה
שינוי בתנאי העסקה
אני עובדת בחברת תקשורת גדולה בצוות BACK OFFICE, צוות שאחראי על כל העבודות המשרדיות וביצוע בקרה על טיפול שבוצע ללקוחות שפנו למוקד הטלפוני. במסגרת חוזה העסקתי נרשם שהתקבלתי לתפקיד "נציגת בק אופיס בחטיבת שירות לקוחות". ובע"פ הוסבר לי כי העבודה אינה כרוכה בקבלת שיחות נכנסות מלקוחות אלא תמיכה משרדית במוקד והוצאת שיחות יזומות ללקוחות מידי פעם. במסגרת תהליכי התיעלות הנערכים בחברה שנה האחרונה, הוחלט לרתום את כל הצוות שלי (שלא מרצוננו) למוקד בו עלינו לתפקד כנציגי שירות ולקבל שיחות נכנסות מלקוחות. עוד הוסבר לנו, כי הדבר אינו זמני ומהווה חלק ממטלות התפקיד שלנו. האם זה חוקי? האם אפשר להתלונן על חריגה מהחוזה? במידה ואחליט להתפטר מהסיבה הזו אני זכאית לפיצוים?
שינוי בתנאי העסקה
אני עובדת בחברת תקשורת גדולה בצוות BACK OFFICE, צוות שאחראי על כל העבודות המשרדיות וביצוע בקרה על טיפול שבוצע ללקוחות שפנו למוקד הטלפוני. במסגרת חוזה העסקתי נרשם שהתקבלתי לתפקיד "נציגת בק אופיס בחטיבת שירות לקוחות". ובע"פ הוסבר לי כי העבודה אינה כרוכה בקבלת שיחות נכנסות מלקוחות אלא תמיכה משרדית במוקד והוצאת שיחות יזומות ללקוחות מידי פעם. במסגרת תהליכי התיעלות הנערכים בחברה שנה האחרונה, הוחלט לרתום את כל הצוות שלי (שלא מרצוננו) למוקד בו עלינו לתפקד כנציגי שירות ולקבל שיחות נכנסות מלקוחות. עוד הוסבר לנו, כי הדבר אינו זמני ומהווה חלק ממטלות התפקיד שלנו. האם זה חוקי? האם אפשר להתלונן על חריגה מהחוזה? במידה ואחליט להתפטר מהסיבה הזו אני זכאית לפיצוים?