שיפור לראנר...

S A T L A N

New member
שיפור לראנר...

אז ככה התחלתי בהתחלה עם שיפור קל של אגזוז zx ועכשיורציתי לדעת איזה שיפור נוסף אני יכול לעשות חשבתי קארבוראטור יש עוד שיפור אפשרי רציני ואני מעדיף שהשיפור לא יכלול הגדלת נפח (דבר שאינו חוקי בדיעבד!!!) תודה מראש לכל העונים...
 

ixmix

New member
וריאטור

אופציה אחת היא למשל קיט וריאטור (כמו מולטיואר2000) - מאלוסי ופוליני הם המובילים. אופציה שניה היא החלפה של המשקולות (רולים) לקלות יותר מקבלאר, והשגת תאוצה שונה - בעיקר תאוצת ביניים חלקה ללא איבוד כוח. (בערך 200 שקל לסט משקולות בווילף).
 

Moo Moo

New member
לגבי הקרבורטור...

אין יותר מידי בעיה להגדיל, אבל לדעתי אתה תצטער על ההגדלה ברגע שתיראה כמה דלק הוא שותה לך. אישית אם אין לך בעיה של אקסטרה כסף לדלק כל שבוע אז סבבה, אבל לי יש קרבורטור גדול יחסית באופנוע (גם 50) וטיפה מעצבן אותי שהוא שותה יותר מחבריו ה50...
 

S A T L A N

New member
אממממ

ידוע לי שהוא ישתה יותר דלק זאת לא הייתה השאלה שלי... השאלה אם כדאי לגעת או לא ולא בהרכח מהסיבה ההיא אלא נגיד זה ייתן באמת שיפור או שעדיף לעסוק בדברים אחרים כגון וריאטור??? או משו אחר???
 

Moo Moo

New member
קבל לינק...

http://www.50cc-club.tk לך לפינת השיפורים, וקרא שם את המאמר על הקרבורטור. מקווה שעזרתי MOOMOO
 

S A T L A N

New member
כבר הייתי שם וקראתי...

אבל לא ממש מדברי םאי ךזה עוזר קצת פתיחות קצת זה לא משו באמת ממצה!!! אבל תודה בכל מקרה אני מעריך כל אחד שמגיב!!!
 

waveslike

New member
למה דווקא את המנוע?

למה לא לפנק את הבייב באיזה כבל פלדה מסוכך לברקס הקדמי?
 

S A T L A N

New member
לעזור לי...

חחחחח אגואיסט שכמוני התכוונתי יעזור לביצועי הקטנוע???
 

waveslike

New member
לא הכל מתחיל ונגמר במהירות ותאוצה

האמנות האמיתית באופנועים\קטנועים (לדעתי) זה לדעתי בלימה, כל אחד יכול לתת גז, לא כל אחד יודע לבלום ומנסיון שלי הכבל המסוכך מוסיף המון רגש בבלימה (למרות שאני לא יודע איך זה אצלך עכשיו), אבל להזיק זה לא יזיק.
 

S A T L A N

New member
אנ ישאל מחר במוסך!!!

דרך אגב זה יקר? ונראה לי אני יוותר על רעיון הקארבוראטור ופשוט יחליף לרולים קלים יותר וישים וריאטור קמי ואחורי!!!
 

S A T L A N

New member
אמממ אני לא...

מומחה גדול אבל ידוע שיש וריאטור קדמי ואחורי (קרא במאמרי הפורום!!!) שזה מן צלחת כזאת שיש גם אחת שמחוברת לגלגל אחורי ואחת שנמצאת קדימה יותר ויש להן השפעה רבה על אופי הכלי!!!
 

waveslike

New member
קבל קישור

יופי של כתבה מפג"ז על הוריאטור, קרא את שלושת החלקים
 

ixmix

New member
כן.

רולים תמצא אצל וילף במחיר סביר (רולים חליפיים מקבלאר, שאינם עגולים על מנת למנוע החלקה, והם קלים יותר). רצועה מקורית תספיק, אם כבר פתחת וריאטור שים רצועה מקורית. מתעקש על שיפור - קיט וריאטור של פוליני או של מאלוסי (מולטיואר 2000) הוא הבחירה שלי.
 

S A T L A N

New member
באיזה שיפורים אני יבחין

לאחר החלפת וריאוטורים הכוונה שלך גם לקדמי וגם לאחורי??? דרך אגב איך קוראים לחברה של הרולים שהזכרת??? ודרך אגב כבר יש לי רולים ורצועה טובים מהמקור!!!
 

waveslike

New member
אני עם איקס

מניסיון אישי עם הפוליני-
עם המאלוסי אין לי ניסיון, אבל גם אמור להיות ואריאטור טוב. בקשר לרולים, אני הייתי מתחיל עם איזה סט של רולים זולים על מנת למצוא את המשקל הרצוי לקטנוע הספציפי שלך ולצרכים והרצונות שלך.
 

S A T L A N

New member
אתה מוכן להסביר את

עצמך לא הבנתי בדיוק מימה שהבנתי התכוונת לכך שאולי הרולים יהיו קלים מידי וזה יהיה שינוי גדול מידי בשבילי או בשביל הקטנוע??? לא ממש הבנתי?? ושוב גל תסביר לי איזה שיפורים יהיו מהוריאטור דרך אגב שמעתי שיש וריאטור שבנוי למהירות ווריאוטור שבנוי לכוח יש אמת בדברים???
 
למעלה