שירותי mail ו- crm על גבי האינטרנט

DancingNani

New member
שירותי mail ו- crm על גבי האינטרנט

הי, אני שוקל במקום להרחיב את שרותי המיחשוב בחברה In-house, לקבל את השרותים מבחוץ על על גבי האינטרנט. האם למישהו יש נסיון\מכיר שרותים עם ספקי mail ו crm על על גבי האינטרנט. מה דעתכם (עבור חברה של 5 עובדים)?
 

antidot

New member
------>

לא מכיר חברות שמספקות את השירות, אבל יש כמה פרוייקטים מאוד פעילים בתחום הopen source שמטרתם לספק פתרון CRM על גבי הWEB: TUTOS Compiere
 
תשובה

1 - לגבי ההחלטה לקחת שירותים מבחוץ - כל הכבוד, לדעתי החלטה נבונה ברשת קטנה. אבל תזכור לבדוק טוב טוב מי נותן לך את השירות ובידי מי אתה מפקיד את הידע שלך... 2 - לא מכיר מישהו שנותן שירותי CRM אבל מה אתה מחפש בשירותי דואר?
 

DancingNani

New member
Crm ושרותי דואר

יש מספר חברות שבדקתי בנושא ה Crm שנותנות שרות online על גבי ה internet, רובן יקרות למרות שנראה שהן מציעות פתרונות איכותיים. צמצמתי את האופציות כרגע לשניים : Easycrm בכתובת www.myapps-systems.com ו salesprocrm ב www.salesprocrm.com. שתי האופציות גם יותר ידידותיות וגם הן במחיר סביר. לגבי שרותי מייל אני מחפש פתרון על גבי ה web שייתן לי מספר כתובות מייל עם שם החברה ולא [email protected].
 
אני אגיד לך

לגבי CRM - אני כרגע לא הכתובת אז נמתין לאחרים שיגידו את דברם פה. לגבי המייל - יש לך דומיין של החברה? אם כן - לך לספק האינטרנט שלך וסגור אתו, הוא ירשום את הדומיין בשרתי הדואר שלו וייתן לך כמה תיבות שתסגור אתו. אם לא - לך תרשום דומיין ברשם בינלאומי (כי בארץ נושא הרישום הוא "על הפרצוף") וברובם תוכל לקבל שירות "mail forward" ללא תוספת תשלום עד לכמה עשרות תיבות דואר. אם אתה רוצה המלצה על רשם זול ואמין - עם הרשם הזה יש לי ניסיון טוב
 
למעלה