שירים על אסקסואליות

שירים על אסקסואליות

גילי 69 שאלה שאלה מעניינת בשרשור אחר, לפני כמה ימים. יש שירים על אסקסואליות? מצאתי בגוגל שלושה שירים שמדברים על אסקסואל בתור סתם מישהו מסכן. אולי יש שירים שלא מזכירים את המילה אסקס אבל מדברים על זה? במקום אחר קראתי שיש שני שירים אסקסואלים פופולרים: I would do anything for love but I won't do this ו you can't touch this.
 

p019

New member
ובקולנוע/טלוויזיה/ספרות?

אני לא חושבת שאי פעם נתקלטי בדמות שהיתה בפרוש אסקסואלית בקולנוע או טלוויזה או ספרות. כמובן לא מקרה שבו דנו באסקסואליות. אולי עכשיו שהנושא יותר מוקר נתחיל להראות יותר אומנות שמתעסקת בנושא.
 
היה סרט בשם "בתול בן 40"

על מישהו בן 40 שהוא בתול, כנראה בצורה אסקס-ית, אבל גם ילדותי במיוחד. כמובן שהוליווד גורמת לו להשתנות ולהתנסות, אבל קראתי שאסקס אהבו את הסרט. בתזמון טוב קיבלתי עכשיו תגובה להודעה שלי על הסרט בasexuality.org. ראית במקרה את הסרט?
 

avi1283

New member
הסרט

מצחיק וטוב, אבל לדעתי לא ממש קשור לאסקס זה יותר קומדית נעורים רומנטית כזאת שהבחור ביישן ואז מוצא מישהי רק במקום שהוא יהיה בן 20 הוא בן 40.
 

p019

New member
לא ראיתי את הסרט

תיארתי לעצמי שהוא דווקא יהיה בדיוק ההפך. יצא מתוך נקודת הנחה שאם אתה בתול בין 40 אז משהו אצלך לא בסדר. וכמובן יתקנו אותו בסוף הסרט. כבר נתקלתי בסרטים כאלו - דווקא לא בנושא מין - יותר בנושא בני עשרה שמוצאים את העולם והלימוד יותר מעניין ממסיבות.
 
לא בדיוק תיקנו ../images/Emo58.gif

הסצנה האחרונה של הסרט היא שהוא סוף סוף שוכב עם הבחורה האמיתית. הדמות בסרט מתוארת כנער שלא התבגר, אוסף משחקים, במיוחד אקשן פיגרס, "כוח המחץ", משחק במחשב. לעומת חבריו לעבודה שכן שוכבים אבל בשורה התחתונה הוא יותר בוגר מהם. אי אפשר להגיד שהוא אסקס, הוא התנזר ממין כי היו לו כמה תקריות בנערותו שהובילו אותו למחשבה שהוא לא שווה. ככה שזה לא מתאים לנושא של השרשור...
 

p019

New member
ספר שיכול להיות אופציה

אני מציינת מראש שאני לא קראתי את הספר. חברה, שאינה אסקסואלית, קראה אותו. "הדקדוק הפנימי" של דוד גרוסמן. הגיבור הינו בחור בגיל ההתבגרות שמתמודד עם ארבה בעיות שאחת מהן היא שהחברים שלו מתעניינים יותר ויותר במין כאשר הוא לא מוצא בזה עניין. חברתי טוענת שהסופר כנראה לא חשב על הדמות כא-מינית אלה כבחור שעדין לא התבגר. בכל זאת יתכן והחוויות שלו מזכירים את החוויות שעובר אדם אסקסואלי בגילאים הללו. אני רוצה לציין שהספר הינו ספר ל"מייטיבי לכת" וזו הסיבה שלא קראתי אותו בעצמי. אני מעדיפה להימנע מלקרוא ספר שסובב סביב התיסבוכים של אדם עם עצמו.
 
למעלה