שירים שצריכים לחזור להופעות

khen10

New member
שירים שצריכים לחזור להופעות

סבב ההופעות הנוכחי אמור להכיל שירים מכל אלבומיו של מאיר במשך השנים. מדובר בהמון שירים שאני באופן אישי אוהב אחד אחד מהם. לצערי, כמה מהשירים האהובים עלי לא בוצעו באף אחת מההופעות בהן נכחתי וגם הבנתי שלא בהופעות אחרות, לפי הסיקורים כאן. שירים מדהימים כמו והאור בחוץ, השמש עוזבת, ובינתיים, את אחת יחידה, בעולם הזה, טוב לה וגם רע, יום, מחפש את הכיוון וכשהיום עולה הם רק חלק מרשימה גדולה של שירים שנשכחים בהופעות. הבעיה היא שכשאני מסתכל על רשימת השירים שכן מבוצעים בהופעות, אני לא מוצא שיר שאפשר לוותר עליו כי אני אוהב את כולם ללא יוצא מן הכלל. מה שכן, צריך למצוא דרך כן להכניס את השירים הללו עבור אותם אנשים שאוהבים את האלבומים הקודמים של מאיר. אפשר אולי לבצע רוטציה... אולי לוותר על כמה ביצועים של שירים מהאלבום האחרון. בכל זאת, הסבב הקודם נקרא שמע קולי ובוסס על אותו אלבום, ועכשיו יהיה נחמד מאוד שוב להיזכר בשירים הישנים יותר, אלו מהם שלא מבוצעים בהופעות. אשמח אם חברי הפורום יחוו דעה, אם ישנם שירים מאלו שהזכרתי שגם אתם הייתם שמחים לשמוע בהופעה, אולי זה רק אני שחושב כך.. בכל מקרה מאיר זה מאיר וכל הופעה שלו היא חוויה בלתי נשכחת :)
 

ms pizza

New member
שלום,

אז אני אגי מנסיון - קודם כל אני מזדהה איתך לחלוטין - אי אפשר לוותר על אף שיר של מאיר אבל... מאיר עושה רוטציה בשירים וככה יצא לי לשמוע גם את כשהיום עולה , טוב לה וגם רע ( השיר הזה פשוט מדהים בעיניי) ושאר שירים אהובים. נראה לי שכל תקופה מסויימת הוא משנה את הרשימה .אתה כנראה היית בתקופה רצופה.הייתי ב9 הופעות של מאיר בשנתיים האחרונות - אבל אף אחת לא הייתה דומה לשניה ( וזה גם מה שאני עונה לכל אלו ששואלים- 9 פעמים לאותו זמר??לא נמאס לך ??!! )
חוצמזה שלכתוב פה בפורום גם עוזר. הייתה תרקופה שחלמנו כולם פה על ירושלים ומאיר אף פעם לא ביצע את השיר הזה ופתאום פעם אחת זה נכנס ומאז לא יוצא מהפלייליסט.. אז אתה מביןן, יש פתרנות לבעיה ..
 

איף

New member
אתה נוגע פה בנקודה כואבת ../images/Emo3.gif

אבל באמת נשאלת השאלה - האם היית בכמה הופעות רצופות? או בתקופות שונות? גם אני הרבה פעמים שואלת את עצמי למה הוא לא ביצע את השיר הזה, ולמה לא את השיר ההוא וכו'....ומנסה לחשוב על מה אפשר לוותר במקום אותם שירים שהייתי רוצה - זה פשוט בלתי אפשרי. ואז חשבתי - למה שלא יאריך את ההופעה ? הרי יש כל מיני אמנים פה בארץ (ולא אנקוב בשמות כי זה בטח ידוע) שנותנים הופעות של כמעט 3 שעות. אבל אז הבנתי שזה סוד הקסם (חלק ממנו) - להשאיר טעם של עוד. לגבי האלבום האחרון - נראה לי שהוא מבצע בהופעה בערך 4 שירים ממנו, זה לא הרבה...אבל כן הייתי ממליצה על רוטציה (למשל, אני אשמח אם "בזכרי על משכבי" יחזור לפלייליסט). האמת שיש כמה שירים שעוד לא יצא לי לשמוע בהופעה ואשמח אם זה יקרה - "ובינתיים" ו"את אחת יחידה" הם דוגמאות טובות. אבל מה שיפה במאיר זה שהוא מאד קשוב לקהל שלו, ומשנה את הפלייליסט לפי מה שהקהל שלו רוצה לשמוע.
 

khen10

New member
היי

הייתי במספר הופעות במשך השנתיים וחצי האחרונות. בכל מקרה, אם נכניס לפלייליסט חלק מהשירים שכאן, אשמח מאוד. אם זה ידמח עוד אנשים ויש שירים שגם אתם אוהבים, ציינו זאת ואולי יישנה מקרה ירושלים. והאור בחוץ, השמש עוזבת, ובינתיים, טוב לה וגם רע, יום, מחפש את הכיוון וכשהיום עולה. תודה על התגובות..
 

ms pizza

New member
שבוע טוב מחפש את הכיוון,וגם טוב לה וגם רע היו

אבל כן- אתה צודק !! אני בעד - שם כל האדם ורואים רחוק רואים שקוף..הלוואי !!
 

תמרי35

New member
האמת שאני מתה על השיר הזה..אבל

הוא מבטא דכאון עמוק ולכן עדיף שירים יותר שמחים..לא ??
 
למעלה