שירשור אבט"שים

WhoTookMyUser

New member
שירשור אבט"שים

כנראה למבול יש השפעה חזקה על הנוסטלגיה. לא זוכר אם היה דבר כזה ואם כן אז ממש מזמן. אני מקווה שזה לא עברת בט"ש. אז באיזה חור תקעו אותכם באבט"ש אני אתחיל עם שלושה: בת עין, גבעת המבתר נחליאל נ.ב (לא לכלול מחנות או מתחמים צבאים)
 

היונתן

New member
אבט"ש זה לפראיירים

חבר'ה רציניים הולכים להתנתקות, או לסידור מדפים בבסיסים בנגב.
 
חברה רציניים,

הולכים לעבודות רס"ר בקריה. וזה שאתה לא יודע את זה רק מעיד על האופן הלא רציני והמזלזל בו אתה מתייחס לשירותו הצבאי של העתודאי בצבא (וגם מכין מצגות פאוור פוינטלס מכוערות). אגב עתודה, זכור לי מקרה בו הופיע אדם בסניף אורנג' עם צו חזל"ש כדי לפתוח מסלול חיילים- הפקידה בת ה19 (שנה שירות לאומי בקופ"ח*, כאילו מה חשבתם?) אמרה לו שצו שחתום עליו מדור עתודה לא יכול להיות צו גיוס (זיווה, לתשומת ליבך). *אינני מזלזלת בבנות השירות, אולם ניצולן לתפקידי פקידות נטו הוא בניגוד לחוק.
 

2disturbed

New member
צו זה צו זה ../images/Emo60.gif (טוב,אין צב)

אפשר להתקבל למסלולים של אורנג' גם עם צו עתודה, צריך לפנות לנציג נורמלי, שיודע שבסוף זה משרת אותו (סה"כ, הם רוצים להחתים כמה שיותר אנשים, יחתימו אותך גם עם צו ראשון). וחברה רציניים עושים גם התנתקות וגם אבט"שים. עבודות רס"ר בקריה אין לי בעיה לעשות, אבל לא ראיתי עתודאי שעושה עבודות רס"ר. ובקשר למצגות פאוור פוינט, למה ציפית? קצין = Officer, עתודאי = Microsoft Officer. פאוור פוינט הוא חלק מהחבילה (כמו גם וורד, אאוטלוק ואם ממש מתעקשים, גם אקסל, אבל זה כבר כלי הנדסי כבד.)
וכרגיל, הדיסקליימר: כל הנאמר כאן נאמר בחצי הומור, ואין לקחת זאת ברצינות. גם לא את הכותב. במחשבה שנייה, בעיקר לא את הכותב.
 

Evyaa

New member
התנתקות שולטתתת!!!1

1. גירוש התושבים מ : כרם עצמונה, שירת הים ונצרים - החשיבו לי את זה כ- 3 אבט"שים. 2. גבעת סלעית.
 

Evyaa

New member
ציני בקשר למה?

כל העתודאים מהמחלקה שלי שלא היה להם פטור נשלחו להתנתקות... היינו חודש וחצי באזור עזה... התאמנו, הלכנו מכות, אכלנו חול ובסוף גם פינינו ישובים.
 

Evyaa

New member
כן , הקטע הזה היה ציני

חשבתי שה- "!!!1" הבהירו את זה...
 

פסעpmac

New member
בושה לעם ישראל ....לארץ ישראל

ואז אומרים לנו שאנחנו חסרי אידאולוגיה.... שמוותרים אל אידאולוגיה של ארץ ישראל ואח"כ שואלים מדוע אנו מפסידים במלחמות ... תשובה: כי אנשים מעדיפים לפנות אנשים מאשר לעשות משהו מועים כמו אבטשים... ראו ערך קאסם ומה גרמה הגירוש(התנתקות).....
 

Evyaa

New member
לא נראה לי שהבנת

אף אחד לא שאל אותנו אם אנחנו רוצים לצאת להתנתקות או לא... לקחו להתנתקות את כל מי שכשיר... דתיים וחילונים, נשואים ורווקים, צעירים ופז"מניקים... צעקות, איומים, סנקציות, ביקורים תכופים במרפאה - כלום לא עזר לאלו שניסו לא להגיע לזה... היה קטע מצחיק שעתודאי אחד אצלנו נורא התלבט אם להישאר בצבא לקבע מובהק או לא... (תאריך השיחרור שלו היה ממש לפני ההתנתקות) הציעו לו כל מיני תוכניות שירות (מאוד רצו שהוא יישאר בצבא) והוא שקל זאת.... ואז אמרו לו : "שמע, אנחנו חייבים שתיתן לנו תשובה אם אתה נישאר או לא כי אם אתה נישאר אז זה אומר שאנחנו יכולים לשבץ אותך להתנתקות"... הוא אזרח מאושר היום.... לאחר שחזרנו, כדי לא לטחון אותנו, החשיבו לנו את זה כ- 3 אבט"שים...
 

smallgreenlight

New member
ואם זה לא היה ציני.

בושה לעם ישראל אם חייליו היו מחליטים על דעת עצמם אם מתאים להם או לא מתאים להם לבצע פקודות כאלה או אחרות.
 

morbe18

New member
../images/Emo5.gif ויי זמיר

זה אפילו לא קרוב לשגיאת כתיב.. זה פשוט לא נכון.. א-ו-ו-י-ר-ו-נ-א-ו-ט-י-ק-ה
 
אחח הזכרונות

בקעה, 40 מעלות חום. מזגן מקולקל ומאות של זבובים להרוג. החיים הטובים.
 
למעלה