שירשור המלצות בעלי מלאכה/חנויות ושאר ירקות

  • פותח הנושא shian
  • פורסם בתאריך

shian

New member
שירשור המלצות בעלי מלאכה/חנויות ושאר ירקות

המלצה חמה על המכבסה שלי. הסקלרוזה שלי בשיאה אז בכלל לא זוכרת איך קוראים למכבסה אבל לאיש מאחורי הכביסה קוראים איתן, איש עמל אמיתי! חרוץ, מהימן ובעל מחירים סבירים. המכבסה לשעבר בחנקין ונכון להיום ממוקמת בלוי אשכול.
 

HayaBee

New member
תוכלי לפרט לגבי המכבסה.....לי יש מכונת כביסה

האם כוונתך ניקוי יבש? גיהוץ? שמיכות? מפות? סדינים? אני למשל שולחת חולצות מכופתרות, ומכנסיים לאחר כביסה לגיהוץ והמחיר 4.5 שח כולל מעמ ליחידה ואפילו באים לקחת ולהחזיר. כביסה מכובסת במכונה שבבית.
 

shian

New member
גיהוץ וניקוי יבש

אני יכולה גם להמליץ על מכונת הכביסה הפרטית שלי אבל אני בספק אם היא תתן שרותים למישהו מלבדי ..... אני אומנם משלמת שקל יותר ממך לגיהוץ אבל אחרי שהיו לי נסיונות לא טובים עם מקומות אחרים, אני נשארת נאמנה לאיתן.
 

HayaBee

New member
התשובה במסר,קצת מורכבת - כן, אני מרוצה ../images/Emo45.gif

 
מצרפת המלצה על המכולת שלי

מינימרקט הכיכר בפינת אוסטרובסקי-בן גוריון. עושים משלוחים חינם לכל העיר, מקבלים הזמנות בטלפון ובפקס, נחמדים, הוגנים, עוזרים ככל האפשר (גם אם תרצי שיצרפו למשלוח משהו מהקצב לידם, למשל...). אני קונה שם כבר 3-4 שנים, מהרגע שהתחלתי ירדה ההוצאה החודשית שלי בלמעלה מ- 1000 ש"ח. לא קונה עם העיניים - רק מה שצריך.
 

a r t h e m i s

New member
קוסמטיקאית !

זה גם נחשב לבעל-ת מקצוע, נכון? אני ממליצה בחום על שלי!! מי שרוצה, מוזמנ-ת לפנות אלי במסרון לקבלת כל הפרטים.
 

HayaBee

New member
אני ממליצה על גראז' סייל , בואו לחפש מציאות

לרגל עזיבת בית ומעבר לדירה , ימכרו חפצים רבים שאצטרך להיפרד מהם. המכירה תערך כל יום , ניתן לקבוע מועד בטלפון גם שישי שבת. הכל במצב מצוין שמור ונקי. מיטת נוער 350 שח שולחן כתיבה 130 שח כסאות פלסטיק 15 שח שולחן סלוני 250 שח שטיח לסלון תואם לרהוט 250 שח סלון 1+2+3 במצב מצויין 1500 שח מזנון 300 שח כלי מטבח, כלים שונים, סכום יפיפה ל6 איש 100 שח חדש לחלוטין כלי בית שונים מסור חשמלי לגינה 300 שח תכשיטים ביגוד מעילי עור שמיכות פוך אחרי ניקוי יבש. מנורות - לילה, תליה ועוד צמחים תמונות אומנות והרבה דברים שונים ומשונים, בואו לראות - לתאם מראש בטלפון. [email protected] 052-2512391 חיה רעננה
 
הבהרה: מותר לרשום כאן פרטים ../images/Emo39.gif

לא צריך להעביר במסר, אפשר לרשום כאן (זו מטרת הפורום), אם רוצים כמובן
 
חייט מצויין

בקלאוזנר 2, ליד הקיוסק של רונן. זה אותו אחד שהיה ליד בנק עדנים / תנעמי, ועבר לאחרונה. מקצועי לעילא ולעילא. יודע לקצר ג'ינס בתפר אורגינאלי.
 
למעלה