שירשור המשחק טוטנהם נגד מנצ'סטר יונייטד

ANGELUSPIKE

New member
שירשור המשחק טוטנהם נגד מנצ'סטר יונייטד

מחר בסביבות השעה 18:00, יתחיל המשחק נגד הפטישים, כל מה שיש לכם להגיד על המשחק נא לשרשר לכאן. רואי.
 

מאור 448

New member
איזה משחק קשה !!!

טוטנהאם לטעמי היא הקבוצה עם ההתקפה הטובה באנגליה (מודריץ' , בייל ,דפו , לנון , פאבליצ'נקו , ואן דר וארט , קראוץ ' ...) וכדי לעבור את המשחק הזה בשלום , צריכים שההגנה תהיה ביום מצוין (VDS - לא אמור לפתוח..וזה מסוכן ) בשנה שעברה ניצחנו שם 3-1 עם משחק גדול של רוני ומתפרצות קטלניות ..השנה אני חושב שוב שטוטנהאם ילחצו יותר ויבעטו יותר ולכן נצתרך גם להיות מפוקסים מול השער כי לדעתי לא נגיע לכל כך הרבה מצבים... הימור שלי : 1-0 יונייטד . ב-ה-צ-ל-ח-ה !!!
 

AeroTom

New member
לדעתי זה משחק החוץ הקשה ביותר העונה בינתיים

ואני חושש שהיום יגיע ההפסד הראשון בליגה...זו פעם ראשונה שיונייטד יוצאת לוויט הארט ליין ואני מרגיש שזה הולך להיות ממש קשה. טוטנהאם בעונה מצויינת והחבר'ה של רדנאפ יודעים שיש להם פה הזדמנות לקרוא תיגר על מקום ראשון-שני אם הם מנצחים. אני אחזק את מאור בתגובה מעלי עם הדגש על ההגנה. צריכים להיות במיטבנו היום מאחורה. אני חושב שאם נעמוד טוב בהגנה ננצח, במיוחד עם מתפרצות ומשחק מהיר וחכם של פלטצ'ר-נאני-רוני-ברבטוב. וידיץ', ריו וקאריק הם שחקני המפתח לדעתי. ניצחון יהיה נפלא, אבל האמת שאני מסתפק גם בתיקו במשחק הזה. יש לנו עוד משחקים עודפים על הסיטי ונעקוף אותם. נראה לי אגיע לצפות רק במחצית השניה, אם בכלל. אדע יותר מאוחר.
 

ANGELUSPIKE

New member
כמו השניים מעלי גם אני חושב שזה משחק קשה

אם יש קבוצה שיכולה לנצח את מניו השנה, זה טוטנהם בחוץ, לכן אני חושב שיהיה משחק מותח עד השניה האחרונה.
 

ANGELUSPIKE

New member
סיכום מחצית בשתי מילים

חוסר דיוק. שני הקבוצות לא מדוייקות, לא במסירות, לא בבעיטות ולא בכל פעולה שהיא, רפאל חייב לצאת הוא לא מסתדר עם בייל וזה יעלה לנו בשער, גם פלטשר חלש היום סקולסי יכול לעשות עבודה יותר טובה באמצע, יחיד עם חילוף של קראיק באנדרסון יהיה ךנו מרכז מגרש יותר חזק.
 
משחק חוץ כך שהיה ברור שזה ייגמר בתיקו

בחיי, זו עונה מעצבנת מבחינת משחקי חוץ.
 

AeroTom

New member
טוב, ראיתי את המחצית השניה

אני מסופק מהתיקו. במיוחד אחרי האדום של רפאל...מקום ראשון, עדיין עם שני משחקים פחות מהסיטי. זה בסדר גמור. צריך לנצל גם את היריבות היחסית החלשות במשחקים הקרובים.
 

אורון V1

New member
משחק מאכזב מבחינה התקפית

רוני הגיע להזדמנויות הטובות ביותר אך לא הצליח לממש אותן. מעבר לכך שתי הקבוצות לא הבריקו ולכן התוצאה מוצדקת במשחק שהיה די רגוע. אפשר להיות מרוצים מכך שהתרנגולים לא ניצלו את היתרון בבעיטות למסגרת, בהחזקת הכדור ובמספר השחקנים. השדים האדומים עברו משוכה קשה בשלום ועדיין בלתי מנוצחים.
 

מאור 448

New member
תחושה של פספוס...

למרות שטוטנהאם היו יותר טובים.. נמאס כבר מלעשות תיקו בחוץ . יש לנו 9 תיקו מ-21 משחקים !! - וזה על הפנים... אני יודע שאנחנו עדיין בלתי מנוצחים , אבל אם לא נשתפר במשחקי החוץ שלנו ( ויש לנו לעבור עוד משחקים באנפילד , באמירויות , ובסטמופרד ברידג' ...) יהיה הרבה יותר קשה לזכות באליפות - כי אליפות לא לוקחים רק מניצחונות בבית!
 
למעלה