שירשור מסודר על הפינות בפורום.

shlomitzi

New member
אני אבדוק מחר מה יש פנוי ואני אציע לך

כמו שכתבתי אני פשוט ממש ממש חולה
 

מעיינש0

New member
הרעיון שלי ../images/Emo140.gif

אז ככה: היה לי רעיון לעשות משחק אסוציאציות-הגיון כזה, שהולך משהו בסגנון הזה: אני אתן שני מושגים / תמונות /אייטם כלשהו, ואתם צריכים לנחש את הקשר בינהם... סתם דוגמא שעולה לי לראש כדי שתבינו למה הכוונה, נסו לנחש את הקשר בין התמונות הבאות: target=_blank rel=nofollow>http://4.bp.blogspot.com/_kulzPrn8jGg/TJL-Vh2RkaI/AAAAAAAAAAs/-u82enPkNiY/s1600/chain-reaction.jpeg http://www.conservapedia.com/images/4/42/French_fries.jpg והתשובה היא............... כל הסיפור הזה שג'ואי וסטיבן ניפגשו כשג'ואי הגיש לסטיבן צ'יפס בדיינר, ומשם הם התחילו את ...chain reaction מבטיחה לחשוב על כאלה יותר מוצלחים אבל מה אתם חושבים על הרעיון?? אם זה גרוע תגידו חחח מבחינת יום יהיה לי הכי נוח בראשון כי זה היום החופשי הקבוע שלי, אבל אני יכולה להתפשר גם על ימים אחרים
 

SaintJohn

New member
אהבתי את הרעיון ../images/Emo45.gif

אבל אני אהיה בתפקיד מתקן הטעויות הקטנוני, ואציין שזה היה ג'ו ולא ג'ואי, ו-Chain Reaction היתה הלהקה של סטיבן לפני שהוא פגש את ג'ו. עכשיו כשאני חושב על זה, ג'ו גם היה זה שהכין את הצ'יפס במטבח, ולא הגיש אותו.
והלינק הראשון שבור, אבל הבנתי את הרעיון
 

מעיינש0

New member
נונו ...

ציפיתי לתגובה קטנונית כלשהי לגבי הפרטים
חחח קיצר, אני בטוח אחשוב על משהו יותר נורמאלי אבל רק רציתי להדגים את הרעיון
 

shlomitzi

New member
אני גם אהבתי את הרעיון!

והבנתי את הטעות לפני שנועם אמר אז שאפו לי שהבנתי משהו מהספר חחח זה גם יכול להיות משחק נחמד - סיפור נכון וסיפור לא נכון, או מצא את הבילבול וכו', אבל הרעיון שלך אחלה!
 

HeAVeN or HelL

New member
כדאי שמישהו יעלה משהו בקרוב

אם אני נכנסת כמה פעמים ושומם אני מתחילה לשכוח להכנס חחח
 

shlomitzi

New member
אני חולה מתה

אבל אני אעלה מחר את הסיכום של מי עושה מה ומתי (וכמובן שתאשרו לי אתז ה) ונתחיל במוצ"ש או יום ראשון. נועם אתה יכול להעלות מחר את הפינה שלך כבר?
 
למעלה