הראל, אורדרנט ותקלות...
1. יתכן והיו תקלות אתמול באורדרנט של הראל. יתכן וגם היום. 2. אני לא עובד עם אורדרנט אך למען ה"בקרה" עבור הלקוחות, כשאני מול מסך, גם האורדרנט פתוח, רוב הזמן. 3. אתמול (רוב היום) והיום (עד 11:00), הייתי מול מסך. האורדרנט של הראל פעל וגם שודרו הוראות דרכו. 4. יושבים אצלי סוחרים שעובדים גם עם ברוקר אחר-רוב היום אתמול המערכת לא עבדה. 5. אתמול (כצפוי) היה עומס רציני על המערכת וגם על חדר המסחר לביצוע טלפוני. היה קושי, אבל אפשרי... 6. אצל ברוקר אחר, לקבל מבצע בטלפון ארך מעל 10 דקות. 7. אני יכול להעיד אישית על 2 ברוקרים. בטוח כי הבעיה חמורה יותר או דומה אצל ברוקרים אחרים (ואני מכיר את כולם). 8. חשוב שתבינו: המערכת אמורה לתת מענה במעל 95% מהזמן והמקרים. אף ברוקר ואף בנק לא ישקיע את הסכומים הנדרשים ע"מ שהמערכת תפעל ב-100% מהמקרים. כנ"ל בעניין המענה הטלפוני... 9. שאף אחד לא יספר לי על ניפלאות המערכת של הבנקים...כבר ראינו קריסות בדיוק ברגעים הקריטיים... ובמחיר שהם גובים, הלקוח צריך לקבל גם פדיקור... 10. המערכת של הראל עברה הרבה מחלות ילדות. היום היא האמינה ביותר שאני מכיר. 10. אין פתרונות פלא. כשכולם מנסים לצאת/להכנס יחד, המערכת נתקעת... 11. הרבה לקוחות של בנקים וברוקרים אחרים הצטרפו להראל. ולא רק בגלל המחיר. חלקם גם נעזרים בפורום הזה. המצוקה מוכרת... היא לא נחלת לקוחות הראל בלבד או ברוקרים בלבד. הפעילים דרך הבנקים מקבלים זאת כ"מכה משמיים". ---- כולם חושבים ש FMR זו תרופת פלא לרווחים. אין ספק כי הוא מייעל מאוד את העבודה: במהירות, באמינות. אבל-אם אתה לא יודע לרוץ, גם מסלול רקורטן משובח לא יעזור לך להגיע לאולימפיאדה...