הנה שיתוף שלי מחווית עבר
טקס בניית הגנות . בשטח של אדמה אדומה חומה או שחורה נקיה מאבנים וצמחים תלוי בסוג המאגיה . הכנה בסיסית להקפיץ את הקונדליני , ולאחרי כן למדוט במשך 15 דקות כאשר בטווח יש עליה של מחשבות רגשות אנרגיות ותחושות שמציפות אותי ולבסוף נרגעות ויש איזה מוטיב פנימי שמשרה שלווה וסדר , אחרי שמגיע שלב בו ההיזון החוזר של כל אלה מתמקד למחשבה צלולה וריכוז מוגבר ,אני פונה להמשיך , מודד מרחק מנקודת המדיטה של שלוש אמות , ועושה מעגל ממלח גס בעובי 2 ס"מ . תוך שמירה על מיקוד וריכוז בעשייה ולא נותן למחשבות לנדוד תוך כדי פעולה . לאחר מכן עושה מעגל עם היקף גדול יותר ,באורך של 6 אמות , ואז עושה שם תעלה בעומק שלוש ס"מ לאורך כל המעגל ההיקפי וממלא אותו בפיח או בגחלים . נוטל ידים , וחוזר למרכז המעגלים , שם מברך על כוס יין . וניגש להתקין קטורות בין שני המעגלים כאשר אני מתחיל מהמזרח וכל רבע סיבוב שם עוד קטורת בכיוון השעון . ברווח שבין קטורת לקטורת שם נר . סוגי הנרות והקטורות משתנים בהתאמה לסוגי ההפעלות המאגיות עם זו שחורה או לבנה וכו'. עכשיו בא סדר הדלת הנירות והקטורות , ושוב זה תלוי מה אני רוצה לעשות , אם אני רוצה לקבוע עובדות לפני בירור הדברים כאסטרטגיה , אני אדליק את הנירות קודם , אם אני רוצה שהדברים יתכללו בהרמוניה עם הבריאה אני אדליק את הקטורות קודם ורק אחרכך את הנירות . בכל הזמן הזה אני ממקד את השם המפורש בעיני רוחי .אחרי ההדלקות נעמד במרכז המעגל וקורא בשמות של מלאכים , ומכוונם במילים לשמור על המעגלים ועלי מאותו רגע ואילך , ושהמעגלים הללו + המלאכים ילוו אותי בכל זמן ומקום .ושהאל יכוונם בצורה הנכונה לי . ואז מתחיל פותח את חושי ומיקודי ומרחיב את מעגלי החישה שלי עד למעגל הראשון , ושם מכוון סידרה של פעולות רוחניות אם זה הפעלות אורות יסודות ואלמנטים שונים , ומחברם להשראה הטבעית שלי בה אני משתלשל . וקובע שכל דבר שאיננו הנביעה הפנימית שלי לא יכנס במעגל , ומחבר את חושי וכל הנובע ממני מרמות שונות דרך קישורים שונים לאלמנטים השונים ומחברם לכלל מקשה אחת המציפה את המעגל , מחבר אורות פנימיים גבוהים יותר ממחשבה רגילה או אורות של דמיון ומפעיל מהפנימיות שלי נביעה +אלמטים ויסודות , המרחיבים את תחום השפעתי בתוך המעגל . וחותם את התלכדות כל הדברים הללו בשם המפורש בקצה המעגל , ואז מקריב אותו חזרה לתוך ראשי . ואז מפסיק , נוטל ידיים ושותה כוס מיץ ענבים ,ומכוון בעיני רוחי את השם שדי . ואז מתחיל לקרוא בשמות של הוויות שונות ופונה אל כוחות תלוי בסוג המאגיה , שילוו את המעגל החיצוני וינטרלו כוחות וישמרו על המעגל החיצוני , כאשר עכשיו נדרש מאמץ ריכוזי גדול , של הכוונת הכוחות הפנימיים הנובעים דרך גבול המעגל הראשון , וקביעת היררכיה של הכוחות מהמעגל הפנימי לעומת החיצוני בשילוב אם האלמנטים הפנימיים הכוחות והיסודות, תוך שמירה של מיקוד וריכוז פנימי , וראיית כל האלמנטים השונים בכפיפה אחת , ואז העצמתם למעגל, כאשר עתה אני מכוון את פעולת הקטורות והנירות בשילוב כל ההשראה של כל הכוחות ללמעלה, כאשר המיקוד נשאר בשם שדי , ושאר המעשים והכוונות יוצאות ממנו ולבסוף קובע אותו בקצה המעגל ומחזיר אותו עד לראשי . (לא פשוט להאיר שמות למרחקים ולשמור על מיקוד עם יין, וגם להפעיל כוחות במרחקים כאלה תוך כדי מיקוד ) . עתה נוטל ידים שוב , ושותה כוס מים , ומתיישב במרכז ועתה רק מתמקד באפיקי המעגלים והנביעה של כל מה ששזרתי בנוסף אם זה לחשים או שאר תוספות ואיזה הפעלות הפעלתי , ועוסק בנשימה עמוקה תוך חילוץ החושים והמודעות כלפי המעגלים , ואז שם לב לשינויים הרוחניים המתרחשים בעקבות כל זה ואיך אני פועל ביחד עם זה . וכך עוסק בעוד רבע שעה של נשימות וריכוז , ולבסוף קורא תהילים ל"ג ואת הפסוקים הראשונים מהתורה עד לויהי אור . ובזה סיימתי . עכשיו מכסה את המעגלים בחול וגם את שאריות הנירות והקטורת מכסה בחול . ושם אבן במרכז המעגלים ומושך עליה שמן , סוג האבן תלוי בסוג המאגיה . ואומר קריאת שמע . ואז מדליק סיגריה ויוצא מהמעגלים והולך . המיקוד בשמות תוך כדי ההפעלות השונות דורשות ריכוז רב ועוצמה אישית לא מבוטלת . אסטרטגיות של הפעלות וצורת החיבורים של העניינים אני אשמור לעצמי .מאג לא מגלה את כל סודותיו נכון . תוספות שונות למעגלים בהתאמה לצרכים ולפעולות הרצויות . זה תיאור של מערך בסיסי של הגנות , ללא שמות המלאכים וההוויות , והגברת האלמנט הפנימי בלי לתת למשהוא חיצוני להיכנס . ולזכור שללא האל זה לא יפעל , זו רק השתדלות . דוד