שיתוף: טקסים\נוהלים\הליכים מאגיים שביצעתי

fire snake

New member
אם לא היית מתרברב שיש לך גלאי סגנון משוכלל...

ניחוש לא רע. בעצם - רע! המשחק הזה מפגר אישית, אני לא סובלת המשחק"הכה את השרלטן\המגלומן\הטיפש\כותב הזבל האינטרנטי\ממציאת השפות הבדויות" אני משתדלת להיות סבלנית, כי זה לא הפורום של האבא שלי, ואם זה מה שהגולשים רוצים לשחק - זכותם. אבל גם אחרים כבר מאבדים סבלנות לאובססיה שלך, גל. די, רד מזה. לא בבית ספרנו. טוב? משעמם! צא לאנשים מהווריד. תודה.
 

גל סופר

New member
אוי, תעשי לי טובה

את פתחת את הפורום לכיוון הזה, את איפשרת מלכתחילה את כל מה שמתרחש פה. מי שאיבד את הסבלנות אלו אותם אנשים שביקרו ב"אומנות המאגיה" וגילו את "פורום מד''ב ופנטזיה". מחקת את כל הסטנדרטים, מבחינתך הכל קביל ואיכותי באותה רמה. מה אומר? את גרמת לכל זה. תתמודדי או שתשני. אם יורשה לי לייעץ לך- תבחרי לשנות.
 

fire snake

New member
ביקורת על ניהול הפורום-במסרים אישיים, בבקשה

וכמו כן...אולי יש לך להגיד משהו שנוגע למאגיה, לשם שינוי? תקקנני אם אני טועה - לא זוכרת שראיתי הודעה אחת שלך עם אמירה שאיננה ביקורת על מה שמישהו אמר, או ציד מכשפות - אופס, טרולים.
 

גל סופר

New member
עד לא מזמן הייתי עושה את זה

את יכולה לעיין בתגובות שלי מהעבר. אבל כשאת מגיעה והורסת בצורה כ"כ מוחלטת את מהות הפורום, מאפשרת כניסה לשרלטנים ושאר מרעין בישין... מה בדיוק רצית שאעשה? אשתף עם זה פעולה? ולמה עניין המסרים האישיים? הרי את גם ככה מפרסמת פה תוכן של מסרים אישיים שנשלחים אלייך.
 

fire snake

New member
כאן נמחקו הודעות השמצה פרועות של גל

את דוגמית הרעל האחרונה, ההודעה האחרונה שלך, השארתי פה לדראון עולם, גל. הפסק להשמיץ כל מה שזז, בבקשה, שלא איאלץ לחסום אותך. תודה.
 

fire snake

New member
עוד הודעות נמחקו. גל, אזהרה שנייה

לא תמתק לך הגלידה פעם שלישית...
 

גל סופר

New member
עשי כרצונך

את שלי אמרתי. גם ככה הברחת מכאן את רוב חברי הפורום שבאמת עסקו במאגיה. השמצות פרועות, עאלק.
 

fire snake

New member
לא יודעת מי הבריח את מי, ומי עסק במה

וזו אזהרה שלישית ואחרונה.
 

fire snake

New member
אווו... נסה בבקשה להיות יותר קוהרנטי!

אתה נשמע סתום כמעט כמו דויד! התחושה שלי - אותו קול מדבר מפיכם, זה תקשור עם אותה\ן ישות\יות? אני:"אתה זוכר רצפי זמן חלופיים? אתה:"לא. אין חלופי,זה מקביל.הווה מתמשך עם אינסופ אינטרקציות תודעיות אנחנו רק חלק מהם ומודעים לחלק מהם." לא ענית לשאלתי, או שלא הבנתי. סיפרתי על אירוע - שינוי עתיד שחוללנו, אני ומישהי. ציינתי שלדעתי השתתפו עוד אנשים, שהיו נוכחים שם לא בגופם הפיזי . דויד: כרגיל בגלגול אחר,הייתי שם אתכם והשתתפתי בשינוי. אתה: דוד אני זוכר שאמרת את המילים האלו כבר זה היה כאן או בגלגול אחר ? - לפני כן דוד הסביר שהוא זוכר "גלגולים" שאינם חיים קודמים אלא מן זכרונות ממציאות חלופית לזו הנוכחית. הוא גם הזכיר זכרונות מעולמות חלופיים - הזה עם ראש ישיבת מיר שנפגש עם היטלר וחילק אתו עולמות, ויש כמה ששורר בהם (כמו בספר של מייקל שיבון) חוק ההלכה. ובכן, - האם דבריך מתייחסים איכשהו לשאלתי? "מודעות מקבילה"? ? הכל הווה? ומה עם past continuoes מה עם עבר? עתיד? מן הסתם ב"הווה" אתה מתכוון ל"רצף זמן"? התוכל להבהיר אם אתה זוכר- מציאות חלום הזיה חזיון משהו אחר?
 

SunlLeo

New member
הנה

אין חלופי משמע שהכל מקביל כל התהליכים האנושים בכל רמות התודעה שבני אדם קולטים מעבדים ופולטים אור ורצון ומשפיעים אור ורצון שזה מילים אחרות לתודעה מהותית או נשמה הקלט עיבוד ופלט של הגוף את התהליכים זה החויה שלנו שמסיבת הרצון שישן ועמוס במניפולציות וניתוב אינו מעבד באופן מודע וצלול את המסרים שהחיים נוטעים בעבר הווה והעתיד שמבחינת אינטרקציה תליכית צפויים הם.כי הכל כבר קרה. ואנחנו חווים זאת בשלבים. אני זוכר את ההודעה בפורום שקראתי אותה בעבר זה הכל. וכן אני מדבר קצת דוידית
נוסחאות מילים לא שיגרתיות :] העיקר שאנחנו מתקשרים בהרמוניה
 

fire snake

New member
תראה, יש למשל מציאות יומיומית אפורה, יש חלום

רגיל - סתם סרט לא ברור; יש חלום צלול - סרט עם פעלולים יותר טובים; ויש חלימה - חלום שבו אתה פועל במציאויות כאלה ואחרות; ויש פינטוז על תמונות פורנו... זה ממש לא אותו הדבר! וההנחות שאתה נותן לעצמך מובילות לסלט כאוס קונטיננטלי קוסמי. האם קראת את ההודעה בפורום במציאות או בחלום רגיל\הזיה? או בחלימה? או בחזיון? או שפינטזת שאתה קורא אותה? מה זה משנה? אוהו. למשל - בחלום אתה יכול לקפוץ לתהום ולעוף; במציאות - תתרסק, בדרך כלל . אם ראית הודעה בפורום במציאות - תוכל להסיק שמישהו נרשם לתפוז בשם המשתמש הנלווה והקליד את ההודעה על מחשב בחלום\חזיון - אתה יכול אולי להסיק שיש כאן תקשורת כלשהי עם מישהו. ותו לא. עכשיו, שים לב - אני מנסה להבין אם דויד אכן השתתף בשינוי העתיד שהתחולל על גג האוניברסיטה, ומה הקשר שלך לעניין. בלי למשוך יותר מדי צומי של טרולים רדומים וערפדים אנרגטיים מסתתרים ועוד כמה חברה, בשוליים רחוקים יותר של התמונה. רבאק, תתייחס עניינית! אני מנסה לברר מתי יוצאת הרכבת, ומה השעה, ואתה, במוד של חלום או הזיה, ממלמל נבואות. תתעורר! עובדים עליך! מתעתעים בך! מעסיקים אותך פול-גז בניוטרל!. היי, אתה, בניגוד לגל סופר, רואה שאני לא סתם קשקשנית - כבד לפחות את מאמצַי, שנים על שנים על שנים של שינויי עתיד? נסה למסור כדור מדויק - ענה לי לעניין, תאריך, אזימוט - במקום להתברבר לאינסוף? פן תושם אל כל אפשרות לקלוע אי פעם למטרה כלשהי! תודה.
 

SunlLeo

New member
כפי שציינתי

שאלתי את דוד שענה לאחת מהודעותי שאני מבלבל אותו עם גלגול אחר משמע שאני גורם לו להיות מבולבל או שאני מבולבל. טוב.. שקראת את ההודעה שהגבתי עליה שאני זוכר-שזה באמת עלה בי-זכרון. שאלתי את דוד זה מכאן ? מהפורום או גלגול אחר ? יום נפלא
 
בפשטות זוכר תגובה שלך

בעבורי השיח הנ"ל היה בשנות ה-80 ,כאשר אני הייתי בגילגול אחר . והרי לפי הערכים הליניארים זה לא יכול להיות עוד לא היה אינטרנט . אבל היה גם היה אינטרנט גם בשנות ה-50 , תלוי באיזה רצף זמן אתה נמצא , ולפי הקודש זה רק מסלולים הזייתים בין הפנימי לחיצוני , בו השבוי בחיצוני רואה את ההזיה כמציאות ראלית . והשאלה שמסביב היא על תפישותיך ומטרותיך בהתאם לפריסה שלך בין הפנים לחוץ , ומה ערכי המציאות הראלית בכל טווח . איך אמרו הגששים אם תחפש הרבה אולי תגלה שאתה ברוך (יעני דוס בפנימיותך), וזה דווקא במערכון אמרו לבחורה בשם ברברה , שאולי בפנימי שלה היא בכלל זכר והיא רק בתחפושת בחיצוני של בחורה. לדור הקודם בדיחות כאלה היו מובנות , היום מבינים את זה אחרת לא בהסתכלות רוחנית אלא רק בהומור של חול . ובכל פעם שבוחנים את הדברים הרי כל השאלות הקיומיות המטאפיזיות והאמונתיות נכנסות לפעולה , והשאלה היא עד כמה אתה בהיר ונהיר וקוהרנטי לפחות כלפי עצמך , ואולי מישהוא גם יקלוט משהוא בראליות ההזויה שלו . הרי הוא כבר בחיצוני ורק רואה חול ראלי "כחול על שפת הים" , ותמיד צריך לשמור את הרוח מעל החומר במצבים נמוכים כגון אלה . ואז פשוט לאחל לך שתהיה שמח . דוד
 

fire snake

New member
עוד חלום

למחרת זוכרת רק את סופו: בחור צעיר , ידיד בחיים, אומר - "עבדנו על זה הרבה, אנחנו עוקבים אחריהם, אבל לא נשלח (לקבוצת דואר מאוד גדולה - SMS - הודעות לפני - רק בזמן אמת, כשזה יקרה! תהיו מוכנות לזוז מהר!" בתי ואני בבית (לא מוכר מהמצירצ - בקיבוץ?) הסלולרי מצלצל, אני קוראת את כותרת הודעה ומכריזה "פלישת חייזרים! הם כובשים אצ הכוכב!" (תוהה למה עכשיו, כל כך קרוב ל-2012, הם טורחים) "את זה אני רוצה לעשות עוד לפני שאקרא'' אני אומרת, ואורזת משהו,נכנס הבחור; פתאום אנחנו חברים (למרות הפרשי גיל של 30 שנה), ומתנשקים קלות, והוא מפגיע בי ',תראי!" אני קוראת, לאקולטת כלום, אומרת "אני לא יכולה לקרוא, תגיד לי" יוצאים לחצר (קיבוצית?) הוא אומ מילה אחת ואז שכנה , זקנה, עוה לו בקול רם מעבר לגדר. אני אומרת "בוא נלך למקום אחר" והולכים למבנה עך, מועדון? מסביב כיסרות, במרכז- במה אני אומרת "היי, יש פה במה!" יושבים על הבמה ומתחילים לקרוא. סוף הערה_ מישהו חולם אתי, אבל מי?
 

fire snake

New member
האם אתה זוכר פרטים שיוכלו לאמת את טענתך?

פרטים מהמקום? איזה מתקן שהיה במקום הכנתי מראש לקראת הקריאה? איך הכנתי אותו? בת כמה היתה הסקטֵקה השניה? איך היא נראתה? זכורים לך פרטים מן הקריאה עצמה? מן הקריאות השונות - הרגילה, המירבית, קריאת הסכנות וקריאת השינוי? יש לך מושג מה היתה הבעיה שבגללה מצאנו לנכון לחולל את השינוי ההוא? הסעיף הבא פחות רלבנטי - אבל אולי במקרה ליווית אותנו הלאה ואתה יודע מה קרה לנו מיד אחר כך? (כדאי לך להשתמש ברשימה שערכתי, זה עשוי להציף זכרונות שלא זכרת שאתה זוכר)
 
הייתי אומר

מכיוון שבעבורי זה זיכרון מגילגול קודם , אנסה להיות ברור . במעמד ההוא רק את ואני היינו על גג האוניברסיטה , השאר זה תבניות רוחניות שנצמדות לזיכרון ולמציאות ,וכלוחם הדברים משתנים , מה שאני כן זוכר,זה לאחר שנפרדנו על הגג יצאתי ללחימה והצלחתי לשנות שלא יהיה כלום ב-2012 . אבל לא חזרתי לאותו קיום ולגג כי זה לא היה אפשרי , בעבורי זה היה לפני הרבה מאוד גילגולים ,וקשור לתבנית דרשנית וגילומה , בא אני האל =הכוח הלוחם , ויורם ודני זה תבניות פריסת המרחב והבדלותיה , והעורבים מסמלים את חיבורי המעגלים של זה, לפי עיצוב רוחני מעגלי המתייצב כעולם , ואז ממנו הרצף של הזמן ופעולת השינוי ,המכשיר הרוחני זה מבחינת קיים ולא קיים כי זה הוסף אחרי מעשה , ונועד כשאילתה למנוע ממישהוא אחר להיכנס לתבנית ההיא שבאותו גילגול , ולכן אני קצת מנוע להיכנס לזה שזה לא יהרוס מה שעשינו . השינוי התבצע בהצלחה , אבל זה שינה את פני הדברים והנגישות אליהם היא כמו צללים הזויים .ואולי טוב שכך . זה קצת ממה שאני זוכר . דוד
 

fire snake

New member
טוב, יורדת מזה. לא נראה לי רציני.

ומה לילית מסמלת? (זה בסרקזם - אני לא מסמלת כלום, אני פשוט ה ו ו ה .)
 

fire snake

New member
השאר זה תבניות רוחניות שנצמדות לזיכרון

ולמציאות (יורם ודניאל..) לא. זה חברים שלי. "וכלוחם הדברים משתנים " "לוחם?" אימצת את הז'רגון שלי? עד עכשיו היית מאג מנוע מלהיכנס למה שעשינו? גרמת שלא יהיה כלום ב-2012? הרסת את המוצא האחרון לרכבת הדוהרת, לכיוון הגיהינום.
 
למעלה