שלום...אולי תוכלו...

מצב
הנושא נעול.

shickoLB

New member
שלום...אולי תוכלו...

שלום...אולי תוכלו...
להפנות אותי למידע בנושא או להסביר לי מה נדרש מבעל עסק עצמאי שרוצה להעסיק עובד מבחינת החוק. כלומר חוזה עבודה, תשלומים בחודש לביטוח לאומי ועוד... אני מעוניין לבדוק האם משתלם לעסק (מסויים) להעסיק עובד. כמו"כ אשמח לקבל קישור למאגר חוזים רלוונטים (אם קיים).. תודה מראש
 

שיר ורד

New member
הנושא פשוט מורכב מדי

שלום...אולי תוכלו...
להפנות אותי למידע בנושא או להסביר לי מה נדרש מבעל עסק עצמאי שרוצה להעסיק עובד מבחינת החוק. כלומר חוזה עבודה, תשלומים בחודש לביטוח לאומי ועוד... אני מעוניין לבדוק האם משתלם לעסק (מסויים) להעסיק עובד. כמו"כ אשמח לקבל קישור למאגר חוזים רלוונטים (אם קיים).. תודה מראש
הנושא פשוט מורכב מדי
מכדי להסבירו בפורום. ישנם הרבה מאוד חוקים ותקנות הן לגבי היחסים בין המעסיק לעובד והן בין המעסיק לשלטונות המס למיניהם (מס הכנסה וביטוח לאומי) ובמקרים מסוימים בין המעסיק למשרד התמ"ת. באתר של חילן טק נמצא ריכוז כמעט מלא ודי מעודכן של החוקים והתקנות הרלבנטיים. אין כללים מוגדרים מה צריך לכלול חוזה עבודה ומספר הוריאציות של חוזי העבודה האפשריים הוא אינסופי. אין חובה חוקית לחתום על חוזה עבודה (למרות שזה מאוד רצוי), אך יש חובה חוקית לתת לעובד מסמך המפרט את זכויותיו (וקצת את חובותיו ). מסמך זה מפורט בחוק הודעה לעובד תנאי עבודה, והוא יכול להוות בסיס ראשוני לחוזה עבודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה