שלום אורית,אני מעשן שתי קופסאות ביום....

מיקו55

New member
שלום אורית,אני מעשן שתי קופסאות ביום....

התחלתי בגיל הצעיר 12 וכיום אני בן 44 ,אז מה לדעתך יכול להוציא אותי מהסיגריות? האם יש לך עבר של עשון?אם כן,איך יצאת מזה? תודה מראש, נ.ב נפשית אני לא רוצה בכלל לעשן,אבל פיזית הגוף דורש....
 
מיקו היקר- מה עזר לי?

איך אוכל לייעץ אם לא התנסיתי בתופעה??? עישנתי מגיל 16 למשך 25 שנים קופסא ביום (בד"כ יותר אבל מי סופר...
לשאלתך, למשך כל שנות העישון כמובן שניסיתי להפסיק בדרכים כאלה ואחרות שלא צלחו, עד שנחשפתי לשיטה של אלן קאר "הדרך הקלה להפסיק לעשן" ועם השיטה הזאת נחשפתי לאדם שבפעם הראשונה פרס לפני את התופעה באופן מקיף מסודר ויסודי, ואף נתן לי כילים להשתחרר ולהשתמש בידע החדש שרכשתי כדי להפסיק!!! זו היתה חוויה מכוננת, ומאז עברתי הכשרה מאוד אינטנסיבית וכיום אני מנחה סדנאות וממשיכה להעביר את הידע לכל איש החפץ בחופש שאיליו ניגלתי למזלי !!!
 

Mr RK

New member
התנסות בעישון

מיקו, לדעתי השאלה, האם לאורית עבר של מעשנת זה נסיון (לא מודע) למצוא חלון דרכו ניתן לבטל את דבריה. שכן, אם היא מעולם לא היתה מכורה, איך היא יכולה לעזור לי, איך היא יכולה להבין אותי. ואם היא לא יכולה להבין אותי, היא לא יכולה לעזור לי. אבל לדעתי, כל מכור הוא אינדיבידואל, היכולת שלי להבין את ההתמכרות של האחר היא מאוד מוגבלת. אבל היכולת לעזור לא בהכרך תלויה ביכולת להבין את התהליכים המורכבים העוברים עליך (ולעיתים תכופות -גם אתה לא מודע לאותם תהליכים, או מתרגם אותם בצורה יחודית לך). אם היה מתגלה תרופת פלא שמעלימה את הצורך הנפשי והפיסי מהסיגריה, אף אחד לא היה שואל את הרופא שלו: "רגע! רגע!, אתה הייתה מכור?"
 
למעלה