שלום, אני אורחת פה.... יש לי שאלה?

שלום, אני אורחת פה.... יש לי שאלה?

אולי משהו מכם שמע על החנות מוצרי תפירה שנפתחה בירושלים? משהו ביקר שם? אני רוצה לדעת עם יש להם מבחר של דברים ומחירים סבירים.... אשמח לשמוע.... תודה!
 
רצה שמועה...

שנפתחה חנות חדשה בבניין הפעמון, רציתי לשמוע אם משהי שמעה עליה, או אפילו כבר ביקרה בה....
 
תודה

אני פשוט לצערי לא יוצאת מהבית עקב מחלה אני יוצאת רק לדברים ספציפיים. אשמח לשמוע עדכון- וחוות דעת. שלא אבזבז סתם יציאה מהבית.
 

טובה ב

New member
בבניין הפעמון היתה

חנות כזאת לפני כמה שנים, באמת היו שם מוצרים מיוחדים, נדמה לי מצרפת. מעניין אם זו אותה חנות שנפתחת שוב, או שמי שסיפר לך עליה, לא שם לב שהיא נסגרה.
 
יש ויש, הייתי היום

והיא נפתחה לפני כמה ימים והם עדין לא קיבלו את כל הסחורה אבל בהחלט מקום ששוה ביותר להגיע אליו דברים מיוחדים שראיתישם: סרטי אורגנזה מודפסים, סרטי גימור גמישים עם צד אחד מבריק וצד שני קטיפתי המון סרטים אחרים בכל הצבעים אפליקציות מאוד מאודיפות ואיכותיות כפתורים קריסטל סברובסקי או לפחות חיקוי מאוד איכותי חרוזים וסרטים אחרים כל סוגי הרוכסנים מחירים טובים והעיקר סימפטיה בנין הפעמון קומת הכניסה- בקומה של הדואר
 
אהלן

את ביקרת אצל גיסתי בחנות- ואני קיבלתי את פנייך- ושמחתי מאד. שמחתי גם לקבל עוד בנות מהפורום שהגיעו ונהנו מהמוצרים שלנו. אני מקווה לראות אתכם אצלינו הרבה. רציתי רק לתקן אותך במשהו קטן- הכפתורים שהראתי לך, הם לא חיקוי טוב, אלא, כפתורי קריסטל מקוריים של "סברובסקי". הבאנו לבקשתך עוד מבחר רחב של אפליקציות- הגדלנו את מבחר הסרטים. ו- בשבוע הבא, יגיעו אלינו אבני קריסטל מקוריים של סברובסקי. בקיצור- תאמיני לי- שווה לכם לעבור ולראות- זה יתן לכם רעיונות!!!!!!!!
 
למעלה