שלום, אני בניתי משחק

GILADOS

New member
שלום, אני בניתי משחק זה מין פקמן כזה רק שכאן במקום לאכול את הנקודות צריך להיזהר מהן. פרטים נוספים בכרטיס האישי שלי, ויש שם גם לינק להורדת המשחק.
 

7ימ1ש

New member
לא עובד אצלי ../images/Emo3.gif../images/Emo41.gif../images/Emo23.gif ויש לי זיפ
 

GILADOS

New member
את לא הראשונה שזה לא עבד לה את שינית את הסיומת כמו שכתבתי?
 
חמוד הרעיון הוא לא רע, אבל יש עוד מקום לעבודה. שתי ההערות הראשונות שעלו לי לראש הן: 1) תן רעש שונה לנקודות ולרוחות. זה מבלבל שיש בדיוק אותו הרעש כשאתה אוכל משהו טוב ומשהו רע. 2) תן למשחק סוף. זה צורם שהמשחק פשוט נתקע כשנגמרים לך הפסילות.
 

GILADOS

New member
לגבי הערה מספר 2 מזה משנה, כנגמרים לך הפסילות והפקמן לא יכול לזוז יותר, תלחץ F2 למשחק חדש.
 
זה משנה תכתוב לפחות GAMEOVER ותזכיר לשחקן שהוא יכול ללחוץ F2. בכלל, בשום מקום לא כתוב שלחיצה על F2 מאתחלת את המשחק, האם אתה מצפה משחקנים שתהיה להם טלפתיה? אתה לא חייב לעשות שום דבר, אבל אם אתה רוצה ליצור משחק שאנשים ירצו לשחק בו, אז אתה צריך להשקיע בליטוש ובממשק ידידותי, אחרת יהיה לך משחק שרק אתה תשחק בו וחבל.
 

GILADOS

New member
כתבתי בהוראות בכרטיס האישי שלי שיש ללחוץ על F2. בכל מקרה, תודה על ההערות שלך, אני אשקול את הצעותיך.
 

GILADOS

New member
וגם כמעט בכל משחק שנוצר על ידי התוכנה בה יצרתי את המשחק לחיצה על F2 מתחילה את המשחק מחדש. אבל בכל מקרה, אני אשקול את הצעותיך.
 
טיפ אתה צריך להניח שהשחקן אף פעם לא שיחק משחק שלך ובכלל לא טרח לקרוא את ההוראות, בגלל שככה רב השחקנים- חסרי סבלנות עם קוצים בטוסיק. אפילו משחקי מחשב וקנוסוליות כבר שנים כוללים את ההוראות בגוף המשחק כי הם יודעים שרב השחקנים בקושי יעיפו חצי מבט בחוברת, אם בכלל, לפני שישחקו במשחק.
 

neko

New member
חוק מספר אחד בתחום התוכנה, לפחות בעיני כאחראי איכות (QA), הוא: אל תחשוב שאתה מכיר את המשתמש - אתה לא. ובכ"ז, אני מרגיש בטחון להגיד שהמשתמש הרגיל לעולם לא יקרא את ההוראות. אם הם לא עושים זאת בתוכנות רציניות וכבדות יחסית כמו WORD וEXCEL, הם בודאי לא יעשו זאת במשחק חביב שהם לא מתכננים להשקיע בו יותר מכמה דקות.
 

refish

New member
רעיון נחמד :) אני מפתח משחקי מחשב, אני מחפש משהוא שיש לו רעיונות. אני ממליץ על משחק zuma deluxe, זה רעיון נחמד של משחק. סוף שבוע נעים :)
 
למעלה