שלום אני חדשה פה...

שלום אני חדשה פה...

בס"ד. אני אהבתי את המישפט- "עוקרים למקום חדש" - שהיה בהתחלה- בדף הכניסה לפורום.. זה ממש כך- עוקרים.. מה שעשו למגורשים.. אחרי ההיתנתקות.. שעקרו אותם בכח.. לאיזו מציאות?? הם ברחובות עדיין.. כבר כימעט-3 חודש אחרי.. אני בעצמי מתנחלת.. מקרני שומרון- ויש אצלינו- 22 מישפחות מנצרים.. שאנו עוזרים להם כמיטב יכולתינו.. אך גם חוששים מפינוי אפשרי שלנו עצמינו עכשיו... אנא מכם- היתפללו למעננו... ולמען המגורשים שאיתנו... ותיהיו לצידינו כשניצטרך... בתודה מראש...
 

magy

New member
תתפללי גם למעני

גם אני מתנחלת. התנחלתי בבית שכור. כל יום עלולים לזרוק אותי לרחוב. הכל נכתב ברצינות גמורה........ אבל לי, אין כסף לקנות בית חלופי ל"זרוקים" מההתנחלויות יש ביד סכום שיאפשר להם חיים חדשים במקום אחר בקו הירוק. בנחלת אבותינו. (בארץ ישראל הלא שלמה אבל זו שגבולותיה נקבעו על ידי עצרת האומות המאוחדות והן הלגיטימיות..... ולא הגבולות שנקבעו על ידי קבוצת של משיחיים הזויים..... פורעי חוק וסדר.....) ולא בין ערבים שהורגים בהם השכם והערב. ועדיין אני מרחמת על כל מי שפונה יותר ממה שמרחם זה שפונה .........עליי למרות שמצבי גרוע משלו. וגם אני אשמח אם תוכלו להיות לצידי מדי פעם........כשאצטרך....... תודה
 
אתפלל!!...

בס"ד. אשמח אם תפרטי לי במסר אישי מה קרה לך.. אולי אוכל לסייע...ולו במעט.. ובלי קשר לכך- אתפלל!! שרק תיזכי לכל טוב... ושתישארי בביתך!! לעולם!! כמו שאני רוצה להישאר כך בביתי הפרטי!! ניפלל שתינו וה' יעזור ויעשה הטוב בעיניו!! ומי ייתן והמשיח יגיע וניגאל כבר!! אמן!!
 
למה נאיבית?? אנו זקוקים לתפילות!!!

בס"ד. מה רע בלהיתפלל?? על מישהוא שזקוק לעזרה?? בעת צרה?? וחוץ מזה- אם את/ה לא רוצה להיתפלל- לא חייב/ת!! יש אפשרות אחרת.. והיא- לבוא לעזרתינו כשניזדקק בכך!! לא חסר איך לעזור- ולהיתפלל זו אחת הדרכים!! לא חייבתי איש לכלום.. רק בקשתי!! ואתם מוזמנים לעשות כרצוניכם כמובן.. אשמח לקבל הערות ושאלות וכ"ו בפרטי שלי - במסר אישי- ואענה לכם ברגע שאוכל! בתודה ובברכה..
 

הזוייה

New member
אנקדוטה וולגרית למדי : )

אם שינוי, אז עד הסוף. קודם כל רבי זוכמיר אמר שאין הגמרא טומנת בסתרי מעמקיה, והס מלהודות כי גם תלמידי הישיבה החכמים עלולים, שומו שמים,ליפול בחטא הנורא ולשרוך אחר תאוות בשרים שהיא היצר הרע. אז מותר להתפלל, להתנועע, וגם לחטוא פה ושם לא? זה שינוי מהותי ממסכת אבות. כתוב בספרי הקודש! אני, לדוגמא, מבקשת מכוכבה ומזל, השכנות. רחמים, הן מעלות באוב כל מיני שדים ונושאות תפילה בקולות מחרידים כמו אוטובוס שנוסע ברוורס. זה קביל? אה ברוכה הבאה.
 
תודה רבה...

בס"ד. לא יודעת בדיוק למה היתכוונת.. אבל העיקר שתוכלו בבקשה להיתפלל למעננו... תודה רבה מראש..
 

הזוייה

New member
אני נושאת עימי

תפילה, אבל היא קצת כבדה לי. יש תפילה קלה יותר? אפשר שניים במחיר אחד? אני מתפללת כל בוקר:"ברוך, שלא תחזור לעולם" אבל ברוך חוזר.
 

ענבר.

New member
או, עכשיו את מדברת !!!

את מוכנה להרחיב בנושא תאוות בשרים? אני למשל ביקשתי מרחמים, השכן הרחוק שלי, רחמים. הוא ניסה להעלות...ולהעלות...ולעלות...ולהתעלות... אפילו אוב קטן לא עלה לא. את חושבת שזה קביל?
 

magy

New member
איפה ראית פה בפורום תאוות בשרים?

את מתכוונת לטיב טעם? ואם מדברים פה על תאווה ....אז בבקשה לא לחסוך מאיתנו פרטים....... גם אם יהיה לנו קשה לעכל........
 

הזוייה

New member
הייתי מעדיפה

לפתח את כיוון התאווה לנקניקים ופסטרמות. ולבקש מהקצב השכונתי שיעזור לי לשחזר את בתוליי שאבדו ולהשיב את תמימותי אבל הוא עסוק בלשחוט פרות קדושות. מעבר לכך, נודע לי לאחרונה שדווקא אלו, המתנענעים כלולב, ומשלמים את מיטב הג'ובות שהם מרוויחים בישיבה (נא להגות בשפת האידיש) רחמנא ליצלן, על זונות בתל ברוך (שמע ישראל- רחב אכן הייתה האישה הראשונה שהרחיבה בנושא). ויאמרו נושאי התפילה: " שוועתנו קבל, ושמע צעקתנו יודע תעלומות". ההורמונים הללו יצירת בלבול בקריאת מסכת אבות, וגרמו לגברים היחידים בחיינו להניח את ראשיהם בין הברכיים תוך נדנוד קל וגעייה קורעת לב עד שישמעו תפילותיהם עקב האש הנסתרת והסמויה, הנמצאת מתחת לכתבי הקודש. אף אחד הרי לא יכול להישען על תירוצים והסברים הגורמים לו לעשות דברים החזקים ממנו. ושום אלוהים לא יכול לעצור זאת. אל תחטא!
 

magy

New member
הזוייקה.........את שוב מתנדנדת?

תאור מאד פורנוגרפי ראשיהם בין הברכיים נדנוד געייה הרחיבה תל ברוך צעקתנו הורמונים רחמנא - לליצן, למוקיון, לאתלט, ללהטוטן...... מזה? נותנת לכולם......את רחמנא?
 

הזוייה

New member
זה עוד כלום

יש כאלו שמטביעים את יגונם בתוויות הדבוקות על מארז שוקולד. במצבי החולני היום, אני חושבת שהדתיים מגיעים לת ברוך וחושבים שזונה היא כיפה אדומה, ופונים אליה: האם את מוכרת טובות הנאה?" ותענה הזונה האדומה עם השמלה האדומה" אז מה חשבת שיש לי כאן (מצביעה על מבושיה) בסלסלה? " הכדורים האלו גמרו אותי- אני מפנה את עצמי למיון בשעה הקרובה. זה בטוח.
 

magy

New member
כל זה רק מאקמול??????????

לכי לטפל,,,,,,,, ברצינות............
 

ענבר.

New member
אני שוב לא מבינה אותך

איבדת את בתולייך בקצבייה השכונתית???? מה בדיוק חיפשת בין הפולקעס, הכנפיים והפילה המדומה?
 

הזוייה

New member
ביקשתי

הקצב טוען שאני לא גזעית מספיק, רציתי להוכיח לו אחרת, איך שראיתי אותו עומד שם ליד המשחטה עם סכין נוצצת, ידעתי שחשקה נפשי לעשות איתו כל מיני דברים שבנים עושים עם בנות. המיתר שלי היה מתוח. ביקשתי עוף מכובס ויצאתי. את בתוליי איבדתי כשהייתי פגיה אני חושבת אי-שם בדשא של הקיבוץ עם איזה מתנדב בשם סטיבן, שהביא לי דובי בגודל בן אדם. קרנבל בנח"ל קרנבל- מי שלא יבוא חבל.
 

ענבר.

New member
חורף, בואי רגע

ותנסי להסביר לי לאט, כי אני באמת לא מבינה. אני לא יודעת אם תפילה זה טוב או רע, הסביבה הקרובה שלי לא עוסקת בתפילות לחיזוק. את באמת מאמינה שאדם שאין לו זיקה לתפילה יתחיל להתפלל? לעזור, בהבנה שלי, עוזרים כשמאמינים בדרך.
 
אולי בן אדם שאין לו זיקה

יכול להתפלל. אבל נראה לי שבן אדם שאין לו זקפה צריך יותר להתפלל לחיזוק כמו שאת אומרת. וזה ממש לא משנה באיזו סביבה.
 

magy

New member
תאור משונה לחזרה בתשובה

"הוא מתחזק" אפשר אולי כדור של "חיזוקית" במקום לחזור בתשובה?
 
למעלה