שלום! אני חדש פה....

אורמור

New member
ברוך בואך שאגי..

קח כיסא..שב ותעיין בכתובים.. ואם עדיין לא תבין אזי אלחש לך..באוזן שהפורום הזה עוסק באהבות שעל פי חוקי המוסר נחשבות ``אסורות``.. אך לפי חוקי הלב..הן לפעמים המתוקות ביותר.. ושיהייה לך עיון נעים.. נשמח להנות מדברייך שלך אם תחפוץ לשתף.. אור
 

שאגי

New member
הייי

איזו תשובה מהירה נשמע מעניין חוקי המוסר.... של ישראל או הכלל עולמיות?
 
נראים לך אסקימוסים?

שם הבעל נותן את אשתו לכל אורח ללילה הראשון עפ``י חוק ואצלנו זה חטא... הבנת ברוך?-אז להתייחס למה שאצלנו זה חטא, כי אסקימוסי לא בא לעיין בפורום.... :cool:
 

backchus

New member
לגבי האסקימואים ....

הם מורחים עצמם בשומן כלבי ים נראה אותך מתקרב אל אחת שלא לדבר על ללקק אחת אגב ,פורום חביב לכם יש ברוכים הנמצאים לא להתיאש
 

backchus

New member
ארבל ארבל ...

איננו מכירים אז שלום ומה נעים לגבי מיואשים אז תתפלא אם תביט סביבך אתה תיראה אנשים שזקוקים וכה משתוקקים אך פשוט בנידון דבר לא עושים איפה האומץ ? הצריך תעוזה ? פשוט ללכת אחר רצונך ??????????????
 
אל תדאג !

אחשל את כל המפקפקים, אעיר את כל הישנים, אדליק את כל החושקות, כולם כאן יממשו תאוות. נשתחרר ממוסכמות, נתחיל אחר ליבנו לנהות, לא נציב גבולות, נסגוד לאהבות ולתשוקות.
 

sunset

New member
כאן

תוכל לכתוב את כל מה שרצית ולא העזת. לה. לו. ולכל מי שתרצה. קריאה וכתיבה מהנה לך ולנו. SUNSET
 

שאגי

New member
הממממ

סתם תהיתי למה אנשים כאן לא מפרסמים את כתובת האימייל האמיתית שלהם...?
 

sunset

New member
כי מחייבים אותך ברישום

לרשום ת`אי-מיל. אחרת אני מאמינה שרבים היו מתעלמים. אגב, התכוונת אלי?????? בוקר רענן וטוב לך שאגי SUNSET
 

שאגי

New member
כן... וכן

כן אני יודע שצריך בשביל הרישום וגם אם את רוצה שהודעות על התגובות יגיעו אלייך אבל שמתי לב שזו לא הכתובת אימייל האמיתית שלך.. טרם טם טם טם מה את מסתירה?
 

sunset

New member
ממממממממממממממה ?

המממממממממממ לא יודעת. ואתה יודע??? חחחחחחחחחחחחחח מחייכת SUNSET
 

שאגי

New member
מוהא הא הא

:) a gentelman never tells :))))))))))))))) אז מה את מסתירה? ואם זה באמת בשביל הרישום טרם טם טרטם טם למה לא השתמשת באימייל האמיתי שלך? הרי אי אפשר ל אני חוזר בי לא משנה :) הממ איזה חום בחוץ עלתה לי דילמה היום שהייתי בדרך לוטרינר עם הכלבה שלי אם אני הולך עם הכלבה שלי בחוץ, ובא כלב אחד עם הבעלים שלו ומתחיל לעשות דברים לכלבה הבתולה והדומיננתית שלי ואני אומר לבעלים שיוריד אותו והוא לא מצליח ונגיד והכלב שלו מכניס את הכלבה שלי להריון אפשר לתבוע אותם על אונס? תגובות?
 

אורמור

New member
שאגי למה להיות נגטיביים..

במקום לתבוע..מוטב להחליט על חלוקת רווחים במכירת הגורים.. ותן לה להנות לבתולית הדומיננטית.. אור
 
למעלה