שלום אני לא יודעת אם זה המקום

שלום אני לא יודעת אם זה המקום

לשאול אבל הצצתי כאן לרגע בד"כ אני נמצאת בפורום חתונות וכרגע אני בשבלי חיפוש אחר מאפרת לחתונה יש למישהי המלצות???
יעל
 

שרון 25

New member
יעל,

אשמח לתת לך המלצות לגבי מאפרת, אני רק צריכה לדעת באיזה איזור את גרה.
 
קודם כל שרון תודה על היחס אני

צריכה שהיא תגיע אלי לאזור כפר סבא לניסיון אני מוכנה להגיע אליה אבל ביום החתונה אני צריכה שתגיע לכפר סבא תודה, יעל
 

שרון 25

New member
יעל,

יש בקניון רננים ברעננה חנות של איל מקיאג´ עם מאפרים בכירים שמגיעים במיוחד לאפר כלות תנסי לשאול שם אני ממליצה על גלית ורטהיים,מיקיאגי,דפנה סער אבל אני לא בטוחה שהם יגיעו אלייך הביתה אבל יש שם את דבורי שהיא מאפרת מעולה את יכולה ללכת אליה לקניון לניסיון נראה לי שהיא כן מגיעה הביתה לכלות או לכל מקום שהן מבקשות, בכל מצב יום שישי אני אשלח לך מסר עם הטלפון שלה ואני אשאל את המאפרים האחרים אם הם מגיעים לבית הכלה. שרון.
 
תודה שרון אני הייתי שם

ודיברתי עם המאפר הראשי יוסי כהן שאמר לי שבעיקרון רק הוא יוצא לאפר מחוץ לחנות הוא נתן לי מחיר שאני לא יודעת אם הוא יקר או לא הוא דיבר על 150$ בכול מקרה אני ממשיכה לחפש ואם לא אמצא אחזור אליו תודה רבה, יעל
 

tootik

New member
יעל של קובי...

אני ממליצה לך על המאפרים של איל מקיאג´ (כמו שרון) במיוחד דפנה היא ממש מקסימה, ותנסי לאתר גם את זיוה- היא מאפרת מהמם! ו...150$ זה לא המחיר הכי יקר בשוק (גלית ורטהיים ומיקיאגי לוקחים יותר...) בהצלחה ומזל טוב!
 
קודם כל מזל טוב../images/Emo49.gif

אני ממליצה על המאפרים של ירין שחף שאחת מהן זו אני במקרה.... הצוות נהדר וישמח לעזור לך בכל בעיה ושאלה. המחיר הוא ממש ממש לא יקר אבל חשוב שתבררי לפי איזור מגורייך שאגב גם אני כפר סבאית במקור... בכל אופן אם את צריכה עזרה אני כאן.
 
למעלה