שלום, אני מאד חדש כאן :)

המנער

New member
אז רוב הסיכויים...

שהעובדה שהיא בגדה בך לאחר עשרה חודשי חברות,זה בגלל מה שהיא,לא בגלל מה שאתה.אם יש בזאת בכדי להרגיע אותך מעט,אז זה כבר טוב.. אצלי זה קרה לאחר הרבה שנים,לא לאחר מס חודשים. למה אתה מתכוון באמרך "זוגות מושלמים" ? כאלו שאינם בוגדים...? האם בגידה והרצון לחוות ריגוש,אהבה,געגועים, הופכים אותנו לזוגות לא מושלמים ? יש זוגות מושלמים בגלל שהם בוגדים,ויש זוגות שרחוקים משלמות למרות שאינם בוגדים. וואם אפשר להגיע עם בן הזוג להבנה של "בגידה בהסכמה" ,לפחות בחלק מהמקרים זה יכול להיות הפתרון האולימטיבי. הבגידה לא נעשית בכדי לפגוע באדם אהוב,הבגידה באה למלא איזה שהוא צורך,לא חייבת להיות התנגשות בין הרצון לבלות את שארית ימיך עם בן זוגך החוקי,לבין הרצון שלך למלא או לקבל את צרכיך בחוץ. הלוואי והיה אפשר לקבל הכל בבית.. במשפט האחרון שלך יש כשל לוגי.המצב שתיארת לא יתכן.אם הכל מושלם,אז אין "אהבה אסורה",ואם יש,אז לא הכל מושלם כנראה. בהצלחה איש.
 

Naughtius

New member
אולי לא ניסחתי נכון...

ברור לי שיש זוגות שמתפקדים נפלא ביחד אולי בזכות הבגידות ויש כאלה שלא בוגדים אך שונאים אחד את השני. השאלה שלי היא איך למנוע את שני המצבים האלה, איך להגיע למצב הכי אידיאלי שאפשר (אם בכלל אפשר או שאנו נידונים למאורעות רנדומלים שיסיטו אותנו מכיוונים שהיינו מאד סגורים עליהם).
 

המנער

New member
חוץ מאשר לעשות...

כמיטב יכולתינו,אין לנו מה לעשות...רק לקוות לטוב...מה שטוב וגם רע בזוגיות זה שיש שניים...אתה יכול לעשות כמיטב יכולתך,אבל לעולם לא תוכל לדעת אם השני גם,ויותר מזה,לא תוכל לעולם לדעת אם בן הזוג חושב שאתה עושה כמיטב יכולתך..פשוט לעשות כמיטב היכולת,לקוות שבן הזוג גם כן עושה כך,ולקוות\להניח שאיננו בוגד... אין נוסחת קסם שבעזרתה אפשר להגיע ל"מצב האידאלי"....אין דרך בטוחה למנוע את מה שתיארת....אולי בגלל ש"מצב אידאלי" הוא תיאורטי בלבד,ודרך בטוחה איננה בנמצא.. תהיה אופטימי,מה איכפת לך...?
 
עונה חלקית

תלוי מה על הכף.. כייף מצד אחד שיגרה מצד שני..משפחה נכסים חובות ..מהצד הצר של המטבע מתי תקבעו את החוקים ? כשאתם מאוהבים עד מעל הראש ? זה נראה לא הגיוני כל כך..אבל בראיה של שנים בזוגיות ..זה הכי נכון ...רק השכל והרגש מעורבים יחד.. זה נאור מידי לתחילת הדרך אבל מלא הגיון בהמשכה יש פורום של זוגיות פתוחה ואחרת..אתה מוזמן לכתוב גם שם ותיענה גמר חתימה טובה
 

sumerfield

New member
תמיד אהבתי

הוגי דעות מעמיקים כל כך.. מתי הספר יוצא ?
 
למעלה