שלום. ברצוני לברר אם יש לי הילת תביעה

שלום. ברצוני לברר אם יש לי הילת תביעה

אני לקוח סלקום מאז ומתמיד. בשבועות האחרונים הפלאפון שלי התחיל בהדרגתיות להפסיק לעבוד.מה שגורם לי אי נוחות ענקית ביום יום משום שאיני יכול לבצע שיחות. בגלל שעות העבודה שלי, ללכת לסניף של סלקום מצריך ממני לקחת יום חופש. בפעם הראשונה הלכתי, הסברתי על הבעיה. בלי לבדוק את המכשיר בכלל אמרו לי שזו בעיה בשחזור הגדרות. אז שיחזרו לי את ההגדרות וניפנפו אותי משם. חזרתי הביתה רק כדי לגלות שהתקלה לא תוקנה. למחרת חזרתי לשם, וביקשתי שיקחו את המכשיר לתיקון. שוב, ללא בדיקה החליטו שמדובר בכרטיס סים ישן מדי, והחליפו לי כרטיס וניפנפו אותי במהרה. שוב חזרתי הביתה כדי לגלות שהבעיה עדיין קיימת. התקשרתי למוקד סלקום כדי להתלונן ולבקש שיבוא שליח לקחת את המכשיר לתיקון, מכיוון שאני לא יכול להרשות לעצמי לקחת עוד יום חופש מהעבודה כדי לבוא לסניף שלהם. אמרו לי שאין אפשרות לשלוח לי שליח מכיוון ששליח שולחים רק למי שהפלאפון שלו חזר מתיקון ועדיין לא עובד. העובדה שהתחננתי שיקחו את הפלאפון לתיקון בפעמיים שהייתי שם לא הזיזה להם. כעט אני מחזיק בידי מכשיר שעובד מתי שבא לו. והיום זה עלה לי ביוקר. לפני כמה ימים שלחתי קו"ח למקום עבודה שאליו ניסיתי בכל כוחי להתקבל. היום הם סופסוף חזרו אלי, רק כדי שהפלאפון שלי יכבה להם בפרצוף 7 פעמים ברצף. עד שהם החליטו לא לחזור אלי יותר, ולא לענות לטלפונים. בגלל השירות הלקוי של סלקום, אני משלם כבר כמעט חודש שלם על מכשיר שלא עובד 80% מהזמן, ועכשיו זה גם עלה לי בעבודה. אני מעוניין לדעת אם יש כאן הילה לתביעה
 
ברור. חברות הסלולרי נתבעות השכם והערב בגין

נושאים פעוטים מאלה שהעלית. השאלה אם יש לך תיעוד של פניותיך אליהם בדרך כלשהי. זו נקודה חשובה. הם היו צריכים לשלוח לך שליח על חשובנם לאחר כל כך הרבה תקלות או להחליף למכשיר אחר כשאתה אומר שאתה משלם 80* על מכשיר שאינו עובד למה אתה מתכוון על השיחות או על המכשיר? אם על האחרון עליך להתקשר לחברת האשראי ולבצע הכחשת עיסקה. אתה יכול גם לכתוב אליהם בדואר רשום ולציין שזו התראה לפני פניה לערכאות וציין מה אתה דורש כפיצוי. התביעה תתברר בבי"ש לתביעות קטנות גם גי גזיחת ברדיו 103 מטפל בתלונות כאלה ביעילות במסגרת תוכניתו מדי יום.
 
למעלה