שלום וברכה לכל משתתפי הפורום.

שלום וברכה לכל משתתפי הפורום.



שלום וברכה. אני יודע שזה נשמע פלצני ולא שייך אבל אני לומד בכיתה של 40 ילדים בתיכון וכל הבנות אצלנו פשוט מקל ארטיק. זה מגעיל, זה דוחה. אני מבין שיש בנות שיש להן בעיות מסויימות שלא מסוגלות לאכול הרבה וכו` אבל להרעיב את עצמן? זה טירוף. נכון שאומרים שעדיף להיות רזים ולא שמנים אבל יש גבול. כל הבנות בהולוויד אנורקסיות. די, צאו מהקטע הזה של הרעבה עצמית. זה גורם לבעיות במערכות הגוף וזה דופק לכן את החיים.
 

תרנגולת

New member
2 דברים..



כשקראתי את הודעתך, בהתחלה עלה לי חיוך על הפנים. שמחתי לשמוע שאינך אוהב את המראה האנורקטי.. אחר כך הנהנתי בהסכמה כשאמרת שהרעבה עצמית היא טירוף.. כשהגעתי למקום שבו אמרת ``די, צאו מהקטע הזה``, הפסקתי לחייך. אחד הדברים שבגללו אני לא יכולה לספר לחברותיי (מלבד העובדה שאלה יפנו להורי, או מורי ללא הסכמתי) היא שהן לא יבינו, בדיוק כמוך.. איני מאשימה אותם, רק אשמח להסביר לך שזה לא עובד ככה.. זה לא די ויצאנו מהקטע הזה, זה דורש טיפול.. אם אתה מדבר על בנות שלא חולות, אך עושות דיאטות כאסח (גם זה לא נראה לי ממש בסדר), אני אסביר לך עוד משהו.. לבנות יש לחץ עצום להתאים את עצמן לאידיאל, מבחינת הכל.. אז נכון, הבחירה היא שלהן, אבל באמת באמת.. זה לא בדיוק הבחירה הקלה- ולא כ``כ הגיוני.. במיוחד בגיל ההתבגרות, שהמראה הוא אחד הדברים שהכי שמים לב אליו. טוב.. די, אין כוח. לילה טוב.
 
הי תרנגולת!



רציתי רק לומר לך, למרות שאנחנו שנינו בדיוק מהצד השני של המתרס אבל גם אותי תמיד הכי מעצבן הזלזול שמתקבל מהעולם, העניין הזה של די תפסיקו, כאילו המילים האלה יפתרו את הבעיה וזהו, מילת הקסמים, הפתרון. הם גם למעשה באיזשהו מקום מזלזלים באדם שאת. ולכן אני גם כן מבינה אותך. אז רק תחזיקי מעמד ותחשבי שלפחות חצי דרך עשית, כי את מודעת ואת כאן, מדברת על זה ולא מטאטא את הבעיה. המון אהבה.
 

תרנגולת

New member
ניב יקירה.. את טועה, קצת



אנחנו באותו המקום בדיוק, רק בצורות שונות. בשתינו האוכל שולט ותופס מקום גדול מדי בחיים, אם הבנתי את הבעיה שלך נכון. הזלזול לדעתי, שדי מקשה, נובע מהעובדה שאנשים לא יכולים לתאר לעצמם בעיות כאלה עם אוכל.. הרי זה דבר שעושים. אוכלים צהרים ערב ובוקר, מנשנשים קצת, וזהו.. ולא מרגישים כלום.. גם אני לא הבנתי את זה פעם, ולא יכלתי לתאר את עצמי בוכה בגלל שאכלתי, בוכה בגלל שלא הצלחתי להקיא (כמו שאני אף פעם לא מצליחה. לא מקיאה). המילים האלו לא פותרות, לפעמים גם נותנות הרגשה רעה כזאת, שגורמת לא לאכול, או כן, אבל מיד משליכים את זה על האוכל. כמו הכל. לא עשיתי חצי דרך, אני מודעת למה שאני עושה- אך איני רוצה לצאת מזה, לא בינתיים. בכל מקרה, תודה, המון המון תודה, והמון אהבה, תרנגולת.
 
הי תרנגולת



כמובן שהתכוונתי שאנחנו משני צידי המתרס מבחינת המשקל.. האמת היא שאני כבר לא זוכרת את העניין הזה של להאשים את האוכל, אני כן מאשימה את עצמי. וכן, המילים האלו לפעמים יכולות פשוט להרוס הצלחה עד לאותו הרגע. אז בינתיים הכי חשוב אולי הוא להיות הכי שלמה עם עצמך, עד כמה שניתן. תהיי חזקה.
 

תרנגולת

New member
ועוד משהו..



אני לא מאשימה אנשים.. זה סתם דבר קשה, ההערות האלו.. אבל איני מצפה שיבינו.
 
לתרנגולת



שלום תרנגולת. דיברת על לחץ אצל בנות ואני מקבל את זה אבל תסכימי איתי שלהרזות זאת לא התשובה. ועוד דבר : את חושבת שאצל בנים אין לחץ? יש המון לחץ ובכל זאת הם לא אנורקטים. נכון יש כמה אחוזים בודדים של בנים אנורקטים אבל אצל בנות זאת רק אופנה וקצת אחוזים זאת מחלה כמו בולימיה.
 

תרנגולת

New member
לא מסכימה



חומד- האידיאל הנשי הוא אנורקטי. משקל הדוגמניות והשחקניות כבר מזמן ירד מתחת לגבול הבריא, ואילו האידיאל הגברי הינו בריא. זה ההבדל בין בנים לבנות, מה גם- שלחץ על בנות להיות ``מטופחות`` תמיד היה יותר גדול מבנים. וד``א, אנורקסיה היא גם מחלה.. וכך גם אכילה כפייתית.. חכה- אם תכנס לכאן בשנית, אוסיף איזה לינק קטן.. אולי..
 
למעלה