שלום וחג שמח

שלום וחג שמח

אני רוצה לציין אכן פורום בנוי כהלכה. להלן מספר דברים (איזו רשמיות) קודם כל אני מתכנת בכלים אוטומטים (WR ליתר דיוק). הבעיה היא שאני מגיע מרקע של תכנות אז אני לא הכי איש QA. אבל אצלינו בפרוייקט רוצים שה WR יתנהג כאיש אנושי לגמרי. ז"א יאבחן המון דברים קטנים וידע להתמודד עם קריסות של אפליקצייה ובאגים וימשיך לבדוק על אף הבעיות. הבעיות הן שאני כאיש תכנות קצת מתקשה לפעמים לתת לWR לכסות הכלללל , כי אני לא חושב על הכללל. (אני יודע שאי אפשר ממש הכל). את הבעיה ש WR לא תמיד מצליח להתמודד עם באגים בלתי צפויים של מערכת אני לא מצפה מאף אחד שיתן פיתרון. רק רציתי לדעת איך אפשר לתת ל WR כמה שיותר כיסויים. ואה כן , יש פורמט ל LOG בדיקות נכון שאני צריך להפיק מה WR ? כמו כן אשמח לשרשור כלי בדיקה שכולכם מכירים (אצלנו זה בעיקר WR ו TESTDIRECTOR). נ'
 

erandd

New member
לגבי להמשיך הרצה של WR

אם אני לא טועה יש לו אופציה להמשיך הרצה לבדיקה הבאה במקרה שנכשל בבדיקה אחת. לגבי השאר תן לי לבדוק. אחזור הערב עם תשובה
 

erandd

New member
המשך תשובה

כדי לכסות את כל הפרמוטציות כדאי שתתחיל דווקא עם תוכנית בדיקות ידנית אשר תכסה את סך האפשרויות הרציונליות (SANITY TEST) ובדיקות קצה. לאחר שכתבת תכנית יהיה לך קל יותר לנהל פרויקט אוטומטי כאשר אתה דואג להקליט ולהפוך את הידני לאוטומטי. הWR לא יהיה אף פעם אנושי ותבהיר זאת לממונה עליך, אבל יש לו מנגון די מרשים של ERROR HANDLING תוריד או תפתח את ספר הAPI של TSL ותמצא שם אלפי פונקציות מובנות שיכולות לסייע לך בבדיקות. לגבי הLOG אני לא זוכר (אולי מישהו אחר יודע?)
 
כדאי לזכור שWR לא תמיד מזהה

קראשים של הסיסטם - popups של BSOD (או רגע לפני) לא ניתן ללמד לGUI MAP (כלומר ניתן, אבל WR לא יתייחס אליהם ולא יצליח להמשיך בבדיקות).
 
למעלה