שלום ומזל טוב על לידת הפורום!

gaichuk

New member
שלום ומזל טוב על לידת הפורום!

באמת שהגיע הזמן.להמשך דרך פורה ומשתתפים רבים. לחיים! היום אני מגדל נחש אחד.כרכן פירומלניסטי בן שנה. קיבלתי אותו בדצמבר דאשתקד באורך מטריד של 25 ס"מ. היום הוא כבר נחש לתפארת שאוכל עכברים בינוניים . נשל אחרון נמדד עם סרט מדידה- 102 ס"מ. הוא עוד יאכל חולדות... ושוב פעם,מזל טוב. גיא
 
שלום ותודה גיא. שאלה לי אליך

האם תוכל לפרסם תמונה של הנחש או נחש זהה לזה שיש לך? בחיים לא שמעתי על כרכן כזה. בתודה מראש יונתן.
 

gaichuk

New member
שלום יונתן.

המונח "פירומלניסטי" מתיחס למופע חריג (היום די נפוץ...), של חוסר צבע שחור. מה שמשאיר לבן,ורוד,צהוב,כתום ואדום. רחוק לדעתי מאלבינו. לאלבינו האמיתי שרבים קוראים "SNOW" אין אף צבע וחלקם אפילו קצת שקופים... העיניים שחורות בדר"כ,אם כי ישנם חריגים שאותם מחפשים כיום אחרי שהמאגר של מופעים גדל מחוץ לכל פרופורציה וצריך משהו חדש... בכל אופן,צירפתי תמונה של נחש דומה מאד מ-IMAGES.GOOGLE.COM רק ששלי קצת-הרבה יותר גדול כבר (עוד פעם בנשל...)
 
שלום גיא בבקשה כנס

אני חושש שיש לך בלבול רב בשמות הכרכנים ובתאור המוטציה שלהם. המונח פירומלניסטי לא קיים למיטב ידיעתי והנחש ששמת תמונה שלו הוא נחש לבקן\ אמלניסטי (חסר פיגמנט מלאנין שאחראי לצבע השחור ויתר הצבעים הכהים). כרכן סנואו חסר גם פיגמנט מלאנין וגם פיגמנט erythrophores שאחראי לצבע האדום בעור, ולכן נחש שחסר לו את שני הפיגמנטים הללו הוא נחש שנראה לבן שקוף עם קצת סגול וצהוב כי אלו הצבעים שנשארו לו. לא ידוע לי על נחשים כאלו שיש להם עיניים שחורות למעשה לא ידוע לי בכלל על כרכני תירס עם עיניים שחורות, העיניים השחורות קשורות למוטציה אחרת שמופיע כנחש לבן לגמרי בעל עיניים שחורות או כחולות. מקווה שעזרתי עם יש עוד שאלות אתה מוזמן לשאול אני מצרף קישור לאתר שמסביר את הדברים בצורה פשוטה.
 

gaichuk

New member
צודק...

כמו שאמרתי ,עבר "קצת" זמן מאז נכנסתי בעובי הקורה בתחום הנחשים.את החלק של ה"מלניסטי" זכרתי,את ה"קידומת" שכחתי. אין ספק שיש מקום לרענון... אנסה לצרף תמונה של הנחש שלי בקרוב.
 
למעלה