שלום ומזל טוב

שלום ומזל טוב

מזל טוב על פתיחת הפורום אני חבר בפורום בינים בילבד יש לי שאלה מהזה ביסקסואלים? אודה לחם עים תאנו לי
 

2nd me

New member
ביסקסואל -

הוא אדם הנמשך גם לבני מינו וגם לבני המין השני.
 

HeavenDusk

New member
ההגדרה המילונית:../images/Emo39.gif

ביסקסואליות (אטימולוגיה: בי + סקס לטינית = "מיניות כפולה") היא משיכתו המינית של אדם אל בני מינו ואל המין הנגדי כאחד.
 
ביסקסואליות

אמרו לי פעם שבכל אדם זה נמצא, איפשהוא בתת מודע שלו. זה נכון? בכל מקרה גמני בי :]
 

HeavenDusk

New member
אמת.

על פי מחקרים שנעשו גילו כי הפוטנציאל הגולמי הטמון בכולנו מבחינה מינית הוא הפוטנציאל ה-"דואלי" או ה-"ביסקסואלי". ממליץ לך לקרוא מאמרים פרי עטו של ד"ר פריץ קליין בנושא "האופציה הביסקסואלית". שמח שאת איתנו!
 
וואלה מזל טוב על הפורום :)

אני אולי לא ביסקסואל אלא הומו אבל אולי אם המקום יימצא חן בעיניי אני יוכל להישאר (או שלא?)
 

HeavenDusk

New member
תודה וברוך הבא!

הפורום פתוח לכל דורש תתכבד לך בקפה ועוגה
 

BiWays

New member
תשובות וקישורים

מספר חוקרים ותיאורטיקנים דיברו על הטבע הביסקסואלי בכל אדם, בין השאר פרויד. לפרטים נוספים על "האופציה הביסקסואלית" אפשר לפנות למאמר פרי עטו של דניאל הופמן בנושא: http://www.pridezine.com/content/article.asp?id=2218&fromCat=1&fromScat=24 וקצת על הספר של פריץ קליין: http://gaytoday.badpuppy.com/garchive/reviews/052499re.htm
 
דעתי האישית....

אני באמת חושב שנטייה מינית כזאת קיימת פוטנציאלית בכולם. אני חושב שהרבה מתכחשים לצד אחד של הנטייה( הומופובים למיניהם). ההתחברות לשני הצדדים עושה אותנו לאנשים שלמים יותר ויצירתיים יותר. מה אתם אומרים?
 

smndrol

New member
אתם משתמשים ב"ביטוי" דו מיני?

במקום ביסקסואל.. זה תמיד נשמע לי דבילי להגיד "דו מיני" - מה יש לי שני מינים? וזה נראה לי מקביל בערך לזה שיקראו להומו - "חד מיני" לא ככה?
 

יIגIרט

New member
היתה מישהי מעצבנת שיצאתי איתה

שהיתה צועקת עלי שאני אומרת "דו מינית". אז התחלתי להגיד "אמפיבית"
זה היה משתיק אותה לדקה או שתיים. בעיקרון "דו מיני" זה הביטוי שיוצא לי הכי טבעי. זה תרגום של bisexual מבחינתי ואני לא מבינה מה הבעיה איתו.
 

פיה שלו

New member
חושבת בדיוק כמוך!!

אמרתי בפורום לסביות וגאווה נשית דו מינית וכמעט ערפו את ראשי :\
 

tommy walker

New member
אפשר להגיד "דו מיני"

אני לא חושב שצריכה להיות בעיה להגיד בעברית דו מיני ולהתכוון למילה הלועזית בי סקסואל. ברור שיש גם מובן אחר למונח "דו מיני" אבל אני לא חושב שיש מישהו שיתבלבל ויחשוב שמתכוונים שאדם מסוים הוא איזה יצור ביולוגי בעל שני מינים. הביטוי "דו מיני" השתרש בשפה המדוברת במובן של "בי סקסואל", ולכן אני לא חושב שזה כזה אסון אם משתמשים במונח הזה. זה כמו שרוב האנשים קוראים "רוסים" לאנשים שהם בעצם לא רוסים אלא ישראלים שמוצאם ברוסיה. אז גם במקרה הזה פעם היו כאלה שהתעצבנו על זה אבל לאט לאט כולנו הבנו שאם אומרים על מישהו שהוא רוסי, אז זה לא נאמר לרעה או ככינוי גנאי, ולא מטילים ספק בעובדה שיש לו ת.ז. ישראלית, אלא פשוט זה יותר קצר ונח מלהגיד "ישראלי שנולד ברוסיה". אז אנשים פשוט צריכים להרגיע את הפגיעות החברתית שלהם ולהבין שאומרים "דו מיני" פשוט כי זה המונח העברי שהשתרש עבור המילה הלועזית ביסקסואל. אז תזרמו קצת עם השפה... לא חייבים להיות כאלה מקובעים.
 
גם אני חושבת כמוך../images/Emo70.gif

זה המונח העברי ל"ביסקסואל", ואין לי בעיה איתו- להיפך! הכי נחמד זה הצירוף שמישהי לימדה אותי- "דוּבי"
 

ferdinand

New member
גם לי יש מה ל'גיד ../images/Emo163.gif

קודם כל הקדמה "טכנית" קטנה: כל מה שאומר פה, הוא דעתי האישית בלבד. לא מבוסס על מחקרים, לא שקראתי ולא שערכתי. אלא הרהורים פרי מוחי הקודח, וקצת מניסיוני האישי הדל. ועוד משהו – שמח על הפורום הזה, אבל אני לא אוהב, ונמנע מהגדרות מלשים על עצמי "תגיות" כאלו ואחרות. לא מחשש או משהו כזה. פשוט החיים, המציאות, הרבה יותר מורכבים. גם לדעתי, בני האדם, אנחנו, "בי-סקסואליים" באופן "טבעי". או במילים אחרות – בכולנו קיימת נטייה הומוסקסואלית במידה כזו או אחרת. בכלל, ההגדרות הדיכוטומיות, "הומוסקסואל", "ביסקסואל", "הטרוסקסואל" או "סטרייט" הן שגויות בעיניי. אני סבור גם שהתרבות המערבית, המודרנית, שמה מעצורים על הנטיות הטבעיות שלנו, ולכן מעט מאוד אנשים יודו, גם בינם לבין עצמם, בנטיותיהם הטבעיות הללו. משום מה, הנטייה ה-הומוסקסואלית הנשית (לסבית) נחפסת יותר לגיטימית ו-"מקובלת" (שוב אומר ת'דברים מתוך מה שאני מרגיש/סבור, ולא מתבסס על שום נתונים כלשהם) כלומר, נשים יותר פתוחות לחוויות (הן במציאות והן ב-"פנטזיה") הומוסקסואליות מאשר גברים. וגם הרבה גברים יהיו שמחים (בלשון המעטה) לראות זוג נשים במיטתם... לעומת זאת סיטואציה הומוסקסואלית בין גברים, נתפסת בעייני רבים ממש כ-טאבו. אז על משקל מה שכתב "ניק בלי כוכבית": אני אולי לא ביסקסואל אלא "סטרייט" (חחח... בערך
) אבל אולי אם המקום יימצא חן בעיניי - אוכל להישאר? ועוד הערה קצת טכנית, שקשורה יותר לעניינים של תפוז: הייתי שמח אם הפורום הזה היה מופיע גם באשכול "אהבה ורומנטיקה" ולא רק גאווה. תודה על הקפה/שוקו/תה נראה לי שאבוא להציץ מדי פעם, ואולי אביא גם כמה חברים (תהיו נחמדים אלהם – הא!!) יום נפלא לכולם.
 
למעלה