טוב-ביקורת
דבר ראשון יש לך פוטנציאל אדיר בכתיבה ובסרט רואים את התסריטאי הרבה יותר מבמאי. 2. הוא ארוך מדי, אתה חייב להתמקד יש כמה דברים שחוזרים על עצמם שפוגעים באמינות (מה אתה משחק אותה...) וזה טקסט שיכול להיות מאוד אמין. 3. המשחק לא משהו וזה לא בגלל הבחור הזה אלא בגללך... ובתור התחלה זה לא רע אבל לא ממש ביימת אותו. צריך לדעת כמה עקרונות של עבודת שחקן-במאי כדי לביים היטב.ץ אני אגיד לך לדוגמא, השחקן הזה ידע מה הולכים לומר לו וידע לשלוף תשובות מראש. הוא אמנם מדבר אל עצמו אך זה לא האפקט שרצית להשיג - הם בכל זאת שני אנשים לפי הכוונות שלך, לא. השחקן מאוד חמוד ומאוד מתאים לתפקיד - אך שוב, עניין של דיוק. 4. היו שוטים ברמת העריכה שהיו מיותרים כמו הכניסה הביתה, נכון שחשוב להראות או לתת תחושה של מה שקדם לסצנה המרכזית אך או שזה היה מיותר או שזה לא נראה מספיק. לא הבנתי מה הקטע של הארון שהוא פוצח ומה בידיוק הוא מוציא. 5. חוסר אחידות בעריכה. בהתחלה השוט ארוך מדי וזה בסדר אם זה הסגנון של הסרט אך פתאום העריכה משתנה למשהו אחר והכל יוצא מבולבל. אתה חייב להגדיר לעצמך מה אתה רוצה לומר ולפי זה תערו. 6. אחי, אל תערוך לעצמך. אני יודעת מה אני אומרת. אם מישהו אחר היה עורך זה היה יוצא טוב. יש בעיה של קצב, כמו לכולם בתחילת דרכם. 7. לעולם אל תשתמש בזומים סתם - זה זול. כנ''ל לגבי דיסולבים. בא לך זום, תשתמש בדולי. אלא אם כן אתה מנסה לעשות משהו סטייל סצנת הצלפית ב"מטאל ז'קט" - לכל בחירה אומנותית צריכה להיות הצדקה. 8. כל הכבוד על הצילום, ממש לא רע בתור התחלה. הייתה מקפידה יותר על בניית פריימים אבל בכל זאת חמוד ביותר. ותזכור למרות הביקורת הארוכה הזה, הכל לבנייה. הסרט בגדול חמוד מאוד ואחלה פוטנציאל יש לך. אין ספק שיש לך מקום בתעשייה, בייחוד בתור תסריטאי. נ.ב לא ראיתי הצדקה לקלוז אפים האלו...