שלום!! יש לי שאלה

שלום!! יש לי שאלה

אני חייל שעכשיו ב"רגילה" אני ועוד איזה שני חברים רצינו ללכת לאיזה מסאז' מישו יכול להמליץ מקום טוב באזור השרון תודה מראש!!!!!!!!!!!!
 
אני ממש לא מבין מה ההבדל אבל הכוונה

הייתה לבוא לאיזה מקום לעשות מסאז' וגם אם יש ג'קוזי וזהו תודה!!!!
 
אז ספא ..

יש לך מלא מקומות של ספא - חפש בעיתונים מבצעים וכאלה. אבל זה יקר ... בדר"כ מעל 200 שקל לאדם (במקרה הזול ביותר)
 
אוקיי תודה...ומקומות חמי יואב...

יותר זול במקומות האלה? תודה מראש!!!!!!!!!!!
 
רצוי שתבדוק ... אין לי מושג

אני לא ממש מכיר מחירים של מקומות - אבל תחפש מבצעים - יש המון
 

0 אור 0

New member
חמי יואב ומקומות דומים

כמה שאני יודעת אין שם עיסוי בלבד אלא חבילה שכוללת את השימוש במקום + עיסוי, מה שאומר שזה לא זול בכלל המעסים שם דוקא רציניים ומקצועיים (לפחות כמה שאני מכירה שהלכו לעבוד שם), והתפיסה של הטיפולים במקום היא יותר רצינית מאשר הספא העירוני הממוצע מצד שני, התשובה שלי מתבססת על ידע תאורטי ולא התנסות, הגעתי רק עד מגרש החניה ולא נכנסתי פנימה (הסעתי את חמותי שהמים שם מחזיקים אותה בריאה)
 

uty76

New member
עזוב אותך מספא

אם זה עדין רלוונטי הייתי ממליץ לחיילים התפרנים לברר במכללות כמו רידמן/ מדיסין או תמורות לגבי טיפולים במסגרת הסטאז' של הסטודנטים שלהם. הטיפולים הם בד"כ בקליניקה של בית הספר ולרוב ברמה לא רעה בכלל - והעלות בסביבות 50 ש"ח לשעה+ ! ! !
 

forestdevil

New member
בד"כ ברמה גבוהה יותר מאשר בספא!

המטפלים במכללות הם סטודנטים של שנה שנייה או שלישית (לפעמים רביעית). מטפלים בספא לרוב לא למדו זמן רב שכזה, ואני נזהר מאוד... אבל בפעמים רבות גם יהיו פחות מקצועיים. אני יכול להעיד על עצמי שכשהייתי תלמיד שנה שנייה לטווינה, הלכתי לעבוד בספא. היום, אין מצב שאני או כל מישהו אחר (שיש לו קליינטורה שמשלמת 150-200 שקלים לטיפול) ילך לעבוד בספא כדי לקבל 30-40 אחוז מזה לשעה של עבודת כפיים.
 

uty76

New member
חלילה לא רציתי לפגוע : )

גם אני עדין מעניק טיפולים בקליניקת הסטאז' האווירה היא כל כך מגוננת נקייה וחסרת פניות וכל טיפול מושקע וגדוש תשומת לב אמיתית... בכל זאת, אנשים לא פעם מעדיפים את הטיפול "המקצועי" בספא על פני הטיפול האישי מתלמידים...
 
למעלה