נו..
אם אתץה רוצה להביא טראפיק לחנות שלך אני יכול להציע לך דרכים הרבה יותר טובות להביא טראפיק. אם תעלה מדי יום עשר מוצרים חדשים, בתוך זמן לא ארוך תהייה לל חנות עם מבחר גדול של מוצרים. זה ידוע שחנות עם היצע גדול גם מביאה יותר לקוחות וגם מבצעת יותר מכירות. וממילא רווחים גדולים יותר. אתה יכול להעלות את אותו המוצר שאתה מוכר בכמה צורות מכירה שונות ואפילו מספר פעמים את אותו המוצר באותו מחיר או במחיר שונה. אתה יכול לעשות תוכנית של גוגל-אד-וורדס למשל חודש ולמשוך קונים לחנות איביי שלך מחוץ לאיביי בכלל. אתה יכול לשכלל את הליסטינג שלך באמצעות הכנסת מילות חיפוש רבות ככל האפשר ומתאימות בתוך הליסטינג שלך. וכן הלאה וכן הלאה... מה שאני רוצה לומר לך שתפיסת העולם שלך היא מוטעית. אתה חושב שאם תראה שאתה מוכר בזול ובמחירים זולים מאחרים אתה תמשוך קונים שיישארו נאמנים לאורך זמן. עכשיו, לו אתה סיני אני מבין אבל אתה לא. אתה ישראלי,מערבי, אתה לא יכול למכור בזול ולמקם את עצמך בתוך עולם של מוכרים שמציגים מדיניות מחירים זולה ואומרים בעצם על עצמם: אנחנו לא רק זולים אנחנו גם לא אמינים כי מחיר זול נתפס בעולם במייצג איכות ירודה ומייד מעלה חשד למעשה זיוף או לך תדע מה עוד. א ני אישית לא מאמין בשיטה של הבאת קונים באמצעות מחירי רצפה. זה לא עובד לאורך זמן וזה מעיד על גישת שוק. עכשיו,אתה אומר שיהיו לך 100 כניסות בחודש ומאב םידבקים בחודש אבל אם לא תרוויח על אותם מאה כניסות, על מה כן תרוויח? הרי אתה לא תשים למכירה במקביל את העכבר שלך במחיר של 1 דולר (למטרת הפסד ומשיכת קונים) ובמחיר של 5 דולר למטרת רווח. מי יקנה ממך לדעתך המחיר של 5 כשאתה מציע במחיר של 1 את אותו מוצר? ראית פעם בחנות בגדים את אותו הג'ינס במחיר של 50 שקל למטרת משיכת קונים ואת אותו מכנס במחיר של 500 שקל למטרת רווח?
לדעתי,השיטה שלך (עליה אני חייב לומר לך, אני שומע פעם ראשונה ואני כבר עשיתי דבר אחד או שניים בנושאי שווק בתחום הריטייל הפיזי) לא תביא אותך לשום מקום א ב ל, אני אשמח לשמוע ממך בעוד חודש למשל את תוצאות ההתנסות הזאת. אולי אלמד משהו חדש. חנוך זה שלום חנוך אבל זה סתם בא לי בקונוטציה בלי קשורה..חח
אם אתץה רוצה להביא טראפיק לחנות שלך אני יכול להציע לך דרכים הרבה יותר טובות להביא טראפיק. אם תעלה מדי יום עשר מוצרים חדשים, בתוך זמן לא ארוך תהייה לל חנות עם מבחר גדול של מוצרים. זה ידוע שחנות עם היצע גדול גם מביאה יותר לקוחות וגם מבצעת יותר מכירות. וממילא רווחים גדולים יותר. אתה יכול להעלות את אותו המוצר שאתה מוכר בכמה צורות מכירה שונות ואפילו מספר פעמים את אותו המוצר באותו מחיר או במחיר שונה. אתה יכול לעשות תוכנית של גוגל-אד-וורדס למשל חודש ולמשוך קונים לחנות איביי שלך מחוץ לאיביי בכלל. אתה יכול לשכלל את הליסטינג שלך באמצעות הכנסת מילות חיפוש רבות ככל האפשר ומתאימות בתוך הליסטינג שלך. וכן הלאה וכן הלאה... מה שאני רוצה לומר לך שתפיסת העולם שלך היא מוטעית. אתה חושב שאם תראה שאתה מוכר בזול ובמחירים זולים מאחרים אתה תמשוך קונים שיישארו נאמנים לאורך זמן. עכשיו, לו אתה סיני אני מבין אבל אתה לא. אתה ישראלי,מערבי, אתה לא יכול למכור בזול ולמקם את עצמך בתוך עולם של מוכרים שמציגים מדיניות מחירים זולה ואומרים בעצם על עצמם: אנחנו לא רק זולים אנחנו גם לא אמינים כי מחיר זול נתפס בעולם במייצג איכות ירודה ומייד מעלה חשד למעשה זיוף או לך תדע מה עוד. א ני אישית לא מאמין בשיטה של הבאת קונים באמצעות מחירי רצפה. זה לא עובד לאורך זמן וזה מעיד על גישת שוק. עכשיו,אתה אומר שיהיו לך 100 כניסות בחודש ומאב םידבקים בחודש אבל אם לא תרוויח על אותם מאה כניסות, על מה כן תרוויח? הרי אתה לא תשים למכירה במקביל את העכבר שלך במחיר של 1 דולר (למטרת הפסד ומשיכת קונים) ובמחיר של 5 דולר למטרת רווח. מי יקנה ממך לדעתך המחיר של 5 כשאתה מציע במחיר של 1 את אותו מוצר? ראית פעם בחנות בגדים את אותו הג'ינס במחיר של 50 שקל למטרת משיכת קונים ואת אותו מכנס במחיר של 500 שקל למטרת רווח?