שלום לכולכם וד"ש חם מ RESH0.

ר ש ר

New member
שלום לכולכם וד"ש חם מ RESH0.

אהלן!!! כן, זה אני, זה שהחל את פעילות הפורום הזה ואני רואה שהוא מנוהל בידיים טובות, כל הכבוד. הפסקתי את ניהול הפורום לנוכח סיכסוך עם הנהלת הפורומים הנובע מהשתתפותי בפורום אחר. אבל, מאז חלפו ימים רבים וגלים רבים. עברתי תקופה קשה ביותר שבה העלתי המון משקל ומאוד היה קשה לי לגלוש ברמה סבירה. לפני כ 4 חודשים לקחתי את עצמי בידיים והורדתי המון משקל וחזרתי לגלוש ברמה טובה מאוד. האשדודים כאן לבטח הבחינו באיזה בחור מבוגר עם גלשן כתום ארוך שקורע את הגלים, ביום שבת חגגתי עם צינורות כאשר אחד מהם היה בקסייד במשך 4-5 שניות, לא נגע בי!!!! דרך החור של הצינור ראיתי איזה בחור צעיר שפחד שאכנס בו, היה לי עוד זמן לתמרן ולצאת חלק. בגל נוסף לפרונט (ואני לא רגיל לגלוש לפרונט), היו לי 2 צינורות על גל אחד! מדהים. כל זה כאשר הים היה די סגור, פשוט "הלך לי" כמעט בכל הגלים ש"התלבשו" עלי. וזאת רק ההתחלה!!!! שבוע הבא אני מקבל לונגבורד חדש שבנה לי חברי "גופי" (הוא כרגע בייבוש), מצופה בבד עם סיבי פחם, גלשן שחור לחלוטין. לפי איך שהוא נראה ולפי האימונים הקורעים שאני עושה כדי לרדת עוד משקל (יש לי עדיין 11 ק"ג מיותרים), אין לי ספק שהחורף הזה יהיה אחד הטובים שלי, אם יהיו גלים בקצב שיש בחודשיים האחרונים. דרך אגב: אני וחברי מתכווניםבחודש מאי לנסוע לטיול גלישה באיים המלדיביים, מבוגרים מבינכם שרוצים להצטרף מוזמנים ליצור קשר. מקווה שמחר יהיה משהו!!!!! בי בי ובהצלחה בהמשך למנהל הפורום.
 

ר ש ר

New member
"חי" מאוד!!

אין גולש באשדוד שלא מרגיש כמה אני "חי", לוקח גלים ברמה של "כל מה שזז", מקבל מחמאות מגולשים שנהנים לראות מישהו בגילי פשוט "קורע" אבל בסטייל, לא קפיצות מכוערות וכו', אלא גלישה כוחנית קלאסית. אני ממשיך להשתפר בכל יום שיש גלים, בעיקר בחודשיים האחרונים שנהנתי מאוד מכמה "מכות" של גלים גדולים, היו לי אפילו יומיים של גלים של מעל 2.5 מטר, אחד מהם בשובר המדהים.
 

maorubin

New member
שלום....

האמת שקצת קששה לי כרגע לנהל פורום... צבא וכאלה... ככה זה שלא חוזרים הרבה הביתה... אבל לפחות אני עושה תפקיד מספק משהו... ולא אומר על כל יום "נו שיגמר כבר" כולם עוברים תקופות קשות בחיים... למרבה הפלא שלי גם נגמרה לפני כ4 חודשים.. (אולי קצת פחות) הענין הכי כאוב בתקופנה האחרונה זה שהפסקתי לגלוש... יותר נכו לא יוצא לי... אולי פעם בחודש... וגם זה במזל רציני... שיוצא שאני בבית בזמן שיש גלים... עם כל הכאב הזה בזמן האחרון לא תפקדתי בפורום... אבל נו.... מנסים להחזיר כרגע לאט לאט את החיים הקודמים למסלולם... אולי סופסוף אני אחזור לגלוש כמו שצריך... ואולי גם אחזור לנגן על התופים והגיטרה... אני מתאמץ לחזור לכל זה... גם לזיחות הדייג הקטנות שהיו לי... בזמן שאין גלים ואני בבבית... רק לנשום עוד טיפה את החיים הקודמים... החיים הטובים! אגב... טוב לשמוע ממך שוב... מקווה לראות אותך מתנהל פה בפורום... כי אני קצת פחות... בבית...
 

CrockA

New member
אז למה שלא תעביר את הניהול למישהו

שיש לו זמן וכוח להרים את הפורום הזה? אפשר להרים את הפורום הזה עשר דרגות למעלה. בנתיים הוא פורום מת. חבל.
 
למעלה