שלום לכולכם!

Miss פטל

New member
שלום לכולכם!../images/Emo140.gif

אני חדשה בפורום שמתי לב שעדיין לא עשיתם שרשור הכרות רשמי
קראתי את ההודעות פה ובהחלט הייתי רוצה להישתלב איתכם בפורום
אז בואו כל אחד יכתוב קצת על הזוגיות שבה הוא נמצא. אתם עדיין לא מכירים אותי אז אני אתחיל
אני כנראה הכי צעירה פה בפורום, אך כמוכם נמצאת בתוך זוגיות, אני בת 18. שנתיים יצאתי עם החבר שלי כאשר במהלך הזמן הזה התחלנו לדבר על חיים משותפים, דיברנו עם המשפחה וההורים של שנינו תמכו בנו כי ראו שאנחנו באמת מאוד מתאימים. אז עכשיו אנחנו ביחד כבר 3 שנים.. וכבר כמעט שנה נשואים
ומאושרים
 
אז עכשיו אני....

אני בת 28 נשואה אוטוטו 3 שנים + ילד מקסים. הזוגיות שלי קצת בעייתית לדעתי, אני טיפוס מאד חסר סבלנות, ובעלי עושה המון דברים שמרגיזים אותי, דבר שמוביל להמון חיכוכים ומריבות. כמו שכתבתי בשרשורים קודמים מאד חסר לי הפרפרים בבטן, ההתרגשות שנעלמה כליל. ובנוסף קשה לי עם חוסר ההקשבה של בעלי. רוב המריבות שלנו הם על זה.. אני אומרת משהו ושניה אח"כ הוא שואל אותי דברים שלפני רגע אמרתי וזה ברור לי שזה מחוסר הקשבה.... מקווה שיהיה יותר טוב...
 

Miss פטל

New member
רובנו,הנשים, מתעצבנות בקלות מהגברים

אצלנו במשפחה זה ככה, אצל עוד אנשים שהכרתי ובפורום כמובן ראיתי את זה שוב.. כולנו מתעצבנות על בני הזוג כל כך מהר וזה לא תמיד אשמתם.. הרבה פעמים לאחר שאני צועקת עליו מגלל משהו, אחר כך אני חושבת שזה היה מיותר ובאמת יכולתי להגיד/לעשות את זה אחרת. אין לזה פיתרון אחר חוץ מכמובן לנסות להיות רגועה, שלי לפחות לא יוצא תמיד, והכי חשוב תמיד לדעת לבקש סליחה.. כי זה מצטבר ואז יוצא ב פי כמה ריב יותר חזק..
 

seeyou

New member
הנשים, מתעצבנות בקלות מהגברים !

אישה זה דגם "מתקדם" ביחס לגבר... כאשר היא נוצרה הגבר לא קיבל הוראות הפעלה! או קיבל אך הוא לא מבין אותם! יוסי
 

S i r i u s

New member
אוקיי

אני בת 20, הוא 25, גרים ביחד בסביבות... שנה וקצת ומגדלים חמוס חתיך בשם ריצ'י
 

taltalit3

New member
../images/Emo23.gif אני ../images/Emo23.gif

בת 37 נשואה + 4 מקסימים , הזוגיות כרגע במשבר קשה ! מקווה שיגיעו ימים יפים יותר ...
 
ואני ../images/Emo13.gif

38, 8 שנים יחד, 6 שנים נשואים, 2 ילדים מקסימים, בית בפרוורים, כלב וחתולים. ממש משפחה בורגנית ממוצעת
 
אני אגיד לכן משהו שקשה לשמוע

אבל מכיוון שאני מבוגרת מכולכן ובעלת נסיון רב אני חושבת, בניגוד למקובל, שכאשר מתחתנים מפסידים חבר. אחרי החתונה בן הזוג שלנו כבר לא חבר שלנו. הוא שותף ושותפות היא לא בהכרח חברות. מכאן נובעות כל הבעיות. שנית, הנשים נשארות רומנטיות ומצפות שהבעל ימשיך לחזר אחריהן "כמו קודם" והבעל מצפה שאשתו תחליף את מקום אמו, כי הם נשארים ילדים כל חייהם!!! אם היום לא תסכימו לדברי נפגש בעוד כמה שנים כאשר גם אתן תצבורנה נסיון ואז אתן תגידו לי מה דעתכן על דברי.
 
מכמה שנות נסיון המסקנה שלי

מזכירה את שלך-חיזור זה בשלב "הציד" כשאת בלתי מושגת. אחרי שאת "בכיס שלו" בשביל מה להתאמץ? כמובן שיש יוצאי דופן אבל נראה לי שהכלל הזה תופס כלפי הרוב.
 
אולי זה ירגיז אותך.../images/Emo58.gif

אולי את צודקת, אין חכם כבעל הניסיון. אבל בכל זאת: תפסיקו לשכנע את עצמכן שגברים נשארים ילדים כל חייהם!!! כשאת מתנהגת עם בן זוגך כמו לתינוק,הוא מחזיר לך התנהגות ילדותית. כשאת מתחילה לבלבל לו את הראש כמו אמא שלו, אז הוא חושב עלייך כמו לאמא שלו! את מסתכלת (מטבע הדברים) רק על צד אחד, שימי אותך במקומו, ואם היו מתייחסים אלייך כמו שאת מתייחסת אליו, ואני בטוח שיש המון דברים טובים שאת מתייחסת אליו,אבל כאן קחי את היחס השלילי שלך, ותחשבי מה את היית מרגישה או מתנהגת במקומו? תהיי כנה לעצמך!
 

S i r i u s

New member
הביצה ../images/Emo8.gif

הביצים היו קיימים אצל הדינוזאורים הרבה לפני שהתרנגולות הופיעו
 
למעלה