הערתך אינה רלוונטית בהקשר זה
בעצם הדיון שלנו בכללותו בא לענות על שלוש שאלות א. האם יש בורא לעולם (כלומר אלוהים)? ב. בהנחה שיש, איך אפשר לדעת מהו רצונו מאיתנו? ג. בהנחה שיודעים מה רצונו, מדוע יש לעשות כרצונו? בשרשור זה מנסה לא ברורלי לתרץ את סעיף ב. כלומר לנסות להסביר מדוע רצון האל מוגדר על פי האמונה היהודית בגרסתה האורתודוקסית. הערתך לעומת זאת מתייחסת לסעיף ג. כיוון שיש די והותר נושאים לדון עליהם גם במסגרת שהוגדרה לשרשור זה אני חושב שלא צריך להתייחס פה לשאלה שהצבת. אולי כדאי לפתוח שרשור נפרד לעניין.
בעצם הדיון שלנו בכללותו בא לענות על שלוש שאלות א. האם יש בורא לעולם (כלומר אלוהים)? ב. בהנחה שיש, איך אפשר לדעת מהו רצונו מאיתנו? ג. בהנחה שיודעים מה רצונו, מדוע יש לעשות כרצונו? בשרשור זה מנסה לא ברורלי לתרץ את סעיף ב. כלומר לנסות להסביר מדוע רצון האל מוגדר על פי האמונה היהודית בגרסתה האורתודוקסית. הערתך לעומת זאת מתייחסת לסעיף ג. כיוון שיש די והותר נושאים לדון עליהם גם במסגרת שהוגדרה לשרשור זה אני חושב שלא צריך להתייחס פה לשאלה שהצבת. אולי כדאי לפתוח שרשור נפרד לעניין.