שלום לכולם בומבמלה 2007 בדרך אליינו

Dtiup

New member
אחלה שאת מצדיקה אותי

וזה מה שהרבה אומרים אבל עדיין עוזרים ונותנים יד לדבר הזה.
 
נו מה נעשה?

שיורידו את הרגאיי.. אז נעשה חרם ולא נלך
אני לא מוותרת על המגוון רגאיי הרחב שיש שם, סורי
כל הבבילוניה אף פעם לא פגעה בי, במילא לא הייתי קונה בבאסטות כמעט. הייתי מביאה מצות עם ממרח שוקולד (וחופשי עצירות
), חטיפים, שימורים וכו'.. -כשף!
 

Dtiup

New member
חבל מאוד.

וחבל מאוד שהראגיי תומך בזה. בזה שאת משלמת כניסה את מכניסה כסף לבאבילוניה הזאתי- את לא חייבת לקנות בבאסטות לזה אין קשר אפילו. המחיר הגבוה והלא מצדיק מאכזב גם כל פעם לפסטיבל הגרוע הזה יש ככ הרבה ספונסרים והוא מרשה לעצמו לגבות כרטיס כניסה ככ יקר.. ואת מהאנשים שאומרים - אם זה לא מגיע אלי אז אני לא אעשה כלום?(זה מה שהבנתי מדברייך) אז את דיי מאכזבת כשף לא ציפיתי לשמוע את זה דווקא ממך.
 
כל פעם שהלכתי לבוםבמלה זה היה

בעיקר בגלל הבמת רגאיי. לא אכפת לי מהבאסטות, לא אכפת לי כמה עולה כניסה (יחצון או עבודה שם
) לא אכפת לי מהבנות בנות 14 שהולכות חצי ערומות (שאלוהים יודע איך ההורים שלהן נותנים להן ככה לצאת מהבית), לא אכפת לי בכלל מאיך שמתנהלת הבוםבמלה, לא אכפת לי מה הולך מחוץ לבמת הרגאיי (חוץ מהשירותים שם חחח). ולהגיד "..ואת מהאנשים שאומרים - אם זה לא מגיע אלי אז אני לא אעשה כלום?"- צריך להסביר גם למה מתכוונים.. -כשף!
 
מה אתה עושה לי ../images/Emo31.gif ../images/Emo128.gif

סתם סתם
זכותך לא להסכים איתי
-כשף!
 

K C

New member
../images/Emo140.gif

באתי לבומבו בעיקר בשביל הרגאיי וגם לנוח מכל הרעש.. הכרטיס היה חינם. בקשר ל-
אסור לי להתעסק עם קטינות, על פי החוק! למרות שהן יכולות לבלבל קצת.. חוץ מהקטע המעפן עם הבומבוכסף היה נחמד. ואי אפשר לבוא בטענות יותר מדי, כל חברת הפקה שתרים את המופע עושה את זה בעיקר, בשביל להרוויח כסף
 

Dtiup

New member
את צריכה לעקוב אחר השיחה.

"כל הבבילוניה אף פעם לא פגעה בי, במילא לא הייתי קונה בבאסטות כמעט." זה מה שאמרת ובתגובה לזה רשמתי את זה "..ואת מהאנשים שאומרים - אם זה לא מגיע אלי אז אני לא אעשה כלום?" אבל שוב את הולכת לשם בגלל הראגיי- והראגיי שם ולכן הוא אחד מהתומכים בעקיפין של הפסטיבל הבאבילוני הזה(ממ מוזר קצת נוגד העקרונות?) ובזה שאת הולכת את גם כן תורמת- זה שלא אכפת לך משאר הדברים לא אומר כלום את עדיין שמה את כספך הרבה בידי הארגון הזה. אני אוהב ראגיי בזה אין כל ספק- אבל אני לא אתרום לפסטיבל הזה כדי להגיע לשם, אני מעדיף להיות בדברים טובים יותר שישמרו על העקרונות שלי. זה לא אומר שאני לא עושה אף פעם דברים שאסורים לפי דרך החיים הזו אבל דברים מסויימים שאני כן יכול לשנות וכן יכול למנוע מעצמי להכנס לזה אז אני עושה זאת.
 
אה הבנתי למה התכוונת ../images/Emo9.gif

א. התכוונתי לזה שצריך לקנות תווים כאלה שאיתם ברוב הבאסטות הייתי אמורה להשתמש במקום כסף רגיל. ב. אני לא תורמת כלום, כי אף פעם לא שילמתי עבור כרטיס. ג. אני לא יודעת מהן העקרונות שלך, אני לא הולכת לתרום מעצמי, אני הולכת להנות נטו ממוזיקה. "...זה לא אומר שאני לא עושה אף פעם דברים שאסורים לפי דרך החיים .."- דרך חיים של מי? שלי בטוח לא.. זה כמו שאני יגיד- "אני לא קונה שמפו ומרכך בסופר פארם, כי הקניון שהסופר פארם נמצא בו הוא ככה וככה.."- מבין? אחי, זו דרך חיים שלך, סבבה- מכבדת ב- 100%. אני לא מרגישה שזה מפריע לי להנות מהמטרה שמלכתחילה הגעתי לפסטיבל. אם יכניסו משהו לבמת הרגאיי שיכול להפריע להנות, אז אני אשקול אם ללכת או לא. מה שלא הבנתי בכל מה שכתבת זה איזו תשובה ציפית שאני אכתוב? למה אתה המום ממה שאני כותבת? שיהיה אחלה יום
-כשף!
 

Dtiup

New member
וואלק

סבבה לא מכיר את התנהלות הפסטיבלים - בנוגע לתווים קיבלתי את זה. ידעתי שהתשובה הזו תבוא מתישהו(אני לא משלמת כרטיס) סבבה את מהמקומבנים אבל את חושבת שהמחיר אמור להיות ככ גבוה למרות כמות הספונסרים של הפסטיבל הממוסחר הזה? דרך חיים של ראסטאפרי דיברתי. בנוגע לדוגמא של הקניון זו דוגמא לא ככ קשורה- אם היית אומרת שאת לא קונה שמפו שהחברה בו עושה ניסויים בבע"ה הייתי מקבל- הלכת רחוק מידי ועדיין את תורמת לפסטיבל הזה ברגע שאת שם ומשלמת כניסה( נגיד שאת משלמת כדי שאוכל לדבר גם בכלליות). כי חשבתי שיש לך עקרונות מסויימים בנוגע לבאבילון שמתרחש ובמידה מסויימת לנסות לא להיות שם.
 
מאמי אנ'לא מ'המקומבנים'..

אני הולכת ותולה פוסטרים, הולכת ומחלקת פליירים, מרימה טלפונים לחברים לראות מי רוצה לקנות כרטיסים. אף פעם לא 'התקמבנתי', הרווחתי את זה בכל מיני התרוצצויות שהיו נלוות למכירת כרטיסים. איך אתה יכול לחשוב שיש ל עקרונות מסוימים לפני שאתה מכיר אותי? אני תמיד אמרתי שהמחיר לא מצדיק את עצמו, בגלל זה פעלתי ככה שאנ'לא אשלם כרטיס, לדעתי המחיר מופרז. אגב, אני גם לא חיה חיי ראסטאפרי.. נמשיך בפרטי? יש הרבה על מה לדבר
שיהיה אחלה יום -כשף!
 

Dtiup

New member
סבבה

אבל את עדיין תורמת לפסטיבל הזה ע"י הטרחה- עושה זאת בשביל כרטיס חינם אבל בעצם את עוזרת למסחור הזה. עקרונות מסויימים שקשורים לראסטה כי זה לא שפעם ראשונה אני מדבר איתך( אמנם אף פעם לא לעומק אבל בסדר macka b זוכרת?) נמשיך בפרטי בכיף אבל לדעתי לגבי הנושא הזה אפשר להמשיך פה. הכל בגבול הכיף, דיונים..
 
עקרונות שקשורים לראסטה? ../images/Emo12.gif

אבל..אבל..אבל.. אף פעם לא אמרתי שאני קשורה לראסטה
רגע, אתה מאור סילון בתחת? שאמרת על הסילון בתחת אם תהייה הופעה של macka b? -כשף!
 

aint got a nick

New member
"דברים שאסורים לפי דרך החיים הזאת"?

אסורים?! בן אדם אתה חי בסרט רע (שלא כל כך קשור לראסטפראיי)
 

Dtiup

New member
כן אחי

אם אתה רוצה להכנס על דיוני ראסטה בבקשה אתה מוזמן להתחיל אם אתה ככ ביקורתי. דיברתי על אסורים במובן העקרוני של הבחירה שלך. אתה מוזמן גם לעקוב אחר השיחה. וכשף לא אמרתי שאת קשורה לראסטה- אבל אני בטוח שתמונים בך כמה ערכים משם(או שאפשר לאמר ערכים בסיסיים- ואחרי הכל את מדברת על באבילון ככה שבנושא הזה את כן קצת קושרה : ) וכן זה אני מאור והסילון.
 

K C

New member
חבר

הכל זה באבילון כולם מחפשים לעשות כסף, כמעט תמיד בכל מחיר, אבל, בסוף זה למטרה טובה. לקחת הפסקה מהיום יום, להתפאנן, לשמוע מוזיקה ולהכיר אנשים חדשים. וכן, יש לנו זכות להתקומם לדברים שנראים לנו לא צודקים אבל אם אנחנו באמת רוצים לברוח מבאבילון, אפשר להתיישב על איזה הר בשומרון, לבנות צריפון ולחיות בלי הדאגות של המודרניזציה. הבחירה שלנו
 

K C

New member
אוהבים ../images/Emo210.gif../images/Emo210.gif?

כבר קניתי, את באה?
 

Dtiup

New member
הדברים האלו ברורים לי

אבל כשיש אפשרות למנוע את זה אז למה לא? ולא תוכל לבנות צריף בשמורון המדינה לא תתן לך. אבל בכל אופן אני חוזר שנית הדברים האלו ברורים לי מאליו ואני רוצה להדגיש שכן במידה משהו שהוא באבילון וזה ברור למדי(בומבמלה) אז עדיף למנוע. אישית אני בנאדם שהולך לפי העקרונות והאידיאולוגיה, אותו הדבר לגבי צמחונות.. אני צמחוני וכולם יבואו ויגידו לי "אבל מה זה משנה אחרים אוכלים בשר במקומך"- אני עדיין הולך לפי מה שאני חושב לנכון ומה שאני יכול לתקן או לשנות אני אעשה זאת.
 
למעלה