שלום לכולם, האם לדעתכם קומיקס

חגי דהן

New member
שלום לכולם, האם לדעתכם קומיקס

הוא עסק לילדים בלבד? בישראל יצא לו שם של גחמה ילדותית, למרות שבכל העולם קומיקס הוא תחום שנשלט ברובו על ידי מבוגרים. בתור אספן קומיקס נתקלתי לא פעם בביקורת שלילית, אם זה מצד חברים לעבודה, אם זה מצד המשפחה, והשאלה היא מה ההבדל בעצם בין איסוף קומיקס ובין איסוף כרטיסיות טלפון או בולים. אני אוהב בעיקר גיבורי על אמריקאים, רוכש חוברות חדשות בכל נסיעה שלי לחו"ל, ואשמח לחלוק עמכם מהידע שלי בנושא.
 

gl

New member
אני מאוד אוהב קומיקס אבל לפי דעתי

הוא למבוגרים וילדים כאחד. בכול מבוגר יש ילד קטן ילדים אוהבים ציורים וסיפורים מבוגרים אוהבים אקשן וסיפורים ולשלב את שלושתם ביחד היה רעיון גאוני אני מאוד אוהב גיבורים אמריקיים ואני קונה בכל חנות שאני מוצא באזור המגורים שלי(אזור נידח) אוספים יש מכול הסוגים והמינים אבל לאומת אוסף בולים (כמו שעלה לדיון בהרצאה של צבי קוייש בסנימטק) אפשר גםלהשתמש עוד פעם ולהנות שוב ושוב גם אני אשמח לחלוק ידע בנושא GREEN LANTERN
חובב קומיקס
 

shukyn

New member
יש לך קומיקסים של SPAWN??

או של CABLE אתה יודע היכן אני יכול להשיג?
 

gl

New member
אין לי אותם אבל..

אני יודע שבמישל עולם הירחונים יש וגם בעולם הקומיקס אי מייל : [email protected] מקווה שתצליח ליצור איתם קשר GREEN LANTERN ספון זה קומיקס מבעית לפי דעתי
 

NuckBunnies

New member
יש ויש

כמובן שיש קומיקסים לילדים, אבל יש גם קומיקסים למבוגרים בלבד. להגיד שקומיקס הוא רק לילדים או רק למבוגרים זה כמו להגיד שספרים זה רק לילדים או מבוגרים. יש רמות שונות, ויש רבדים שונים. אבל, קומיקס נתפס כדבר ילדותי ("סתם אנשים שריריים מרביצים אחד לשני"), וזה בדרך כלל רק ע"י אלו שלא טרחו אף פעם לשבת ולקרוא קומיקס. אני רכשתי בנסיעה ללונדון בסביבות ה40 מוספי קומיקס. איזה כייף לי!
קניתי: Ultimate X-Men הכל חוץ מ#7 Ultimate Spider Man הכל חוץ מ#7-#9 What If #2 Origin #2 WatchMen אחרי שקראתי אצל חבר הייתי חייב לקנות.. Cyclope #2-#1 וזהו בערך. רציתי לקנות עוד מלא אבל בסוף העדפתי לקנות פליסטישן 2. גם משו.
NuckBunnies
 
למעלה