שלום לכולם ומזל טוב..

אילנה.

New member
שלום לכולם ומזל טוב..

קודם כל מזל טוב על פתיחת הפורום ואשמח להיות חלק ממנו בתור אחת שיש לה בעייה של ocd. אצלי זה מתבטא בעיקר בקומפולסיביות, כמו רחיצות ידיים, מספרים ודברים ``שאני חייבת לעשות``, די דומה לאמונות טפלות... לא יודעת, תמיד חשבתי שזה מסוג הדברים שקיימים אצל כולם אבל לא מדברים עליהם, עד שהבנתי שלא ושזו הפרעה מסויימת באישיות. אני מטופלת, זו רק התחלה, ואני מקווה שיסתדר לי. וזהו. המון המון בהצלחה עם פתיחת הפורום.
 

קורווין

New member
תודה רבה!

את יודעת איך אני גיליתי שיש לי את הבעיה? חבר טוב שלי בא אלי יום אחד וסיפר לי שהוא אובחן כ-OCD, מה זה OCD, שאלתי? הוא התחיל לספר לי ואז אמרתי לו: אבל לא כולם כאלה?... אז את מבינה? גם לי היתה את אותה בעיה... האמנתי שזה קיים אצל כולם ולא מדברים על זה... אצלי יש גם עניין של מחשבות טורדניות שמציקות לי בלי קומפולסיות (טקסים) נלווים, אין לי טקסי ניקיון, אלא אחרים... זהו, ספרי איך מתקדם הטיפול? מה ההתקדמות בינתיים? באיזו שיטה משתמש המטפל שלך? בהצלחה! קורווין!
 

אילנה.

New member
אממ..

אהבתי את איך שגילית על זה.. :)) הפסיכיאטרית שלי אמרה שלוקח זמן לטפל בזה כי זה גם נמצא אצלי המון שנים. אני לוקחת סרוקסט, פעם לקחתי פריזמה אבל זה לא עזר (מתוסבכת שכמותי). אז אני בטיפול, בעיקרון שום דבר עדיין לא מתקדם כי רק התחלתי, אבל אני מקווה שיסתדר. האמת היא שאני בכלל לא מתארת את עצמי בלי זה, זה חלק בלתי נפרד ממני.. קשה לי להאמין שזה יכול להיפסק, בכל מקרה מקווה שכן, נמאס לי להיות משועבדת.
 

קורווין

New member
מפחיד לדמיין את עצמך בלי זה...

אני יודע... ממש פחדתי לגלות מה יקרה לי אחרי שאצא מההפרעה, ומה שאני יכול להגיד לך זה שבסופו של דבר, מה שנשאר זה כל מה שאת בוחרת להשאיר. זכות הבחירה נשארת שלך. את מקבלת את עצמך מחדש ויכולה פשוט להחליט להשאיר את החלקים שאת אוהבת בעצמך ולבטל חלקים אחרים. אני למשל הייתי צמחוני 10 שנים לפני התרופות. לא שיערתי שזה חלק מההפרעה, אבל התברר שכן. כחודש לאחר הטיפול, התחלתי לאכול בשר! לעומת זאת, אני עדיין לא מרשה לעצמי לאכול לא כשר (למרות שאני כבר לא מפחד מ``עונש``). זה עניין שבחרתי להשאיר בגלל שיש לי אמונה מסויימת שבחרתי להשאר בה. אני עדיין מאמין בערכי צדק ומוסר כמו קודם, רק שעכשיו אני לא מרגיש שהם שולטים בי, אלא שאני מתנהג על פיהם מתוך בחירה (ומפר אותם אם אני רוצה, פעם לא יכולתי שלא לתת כסף לקבצן, היום אני לא נותן כסף למי שנראה לי שיקנה בזה סמים).
 
למעלה