שלום לכולם. חדש כאן.שאלה שמציקה לי

שלום לכולם. חדש כאן.שאלה שמציקה לי

יש לי בעיה.יותר נכון מחשבה כידוע אף אחד לא חסין ממחשבות זרות(גברים)אז מאוד קשה לי שאשתי הולכת לרופא וכי הוא לא יכול להתעסק איתה.זה מאוד מלחיץ אותי.מישהו פעם אמר לי רופא רואה כ'כ הרבה אז זה לא מזיז לו.לא יודע מה לרופא אין אשה והוא מקיים איתה יחסיים לא רק בישבילה אלא אפילו בישביל התאווה(לא שזה פסול אלא אפילו מצויין) ופיתאום באה לו אשה יפה וצעירה אז מה אין לו מחשבות עליה?חפרתי מקווה שהבנתם.תודה רבה לעונים
 
אתה בוטח באישתך?

יכול להיות שיהיו לרופא מחשבות זימה על אישתך, אז מה? גם לפקיד בבנק יולות להיות מחשבות כאלה? מעבר לזה, ממה אתה חושש בדיוק? הרי כדי שיקרה משהו אישתך צריכה להסכים....
 
שלוומלום תודה על ההיתיחסות.אך עדיין לא מספק

רופא זהו לא פקיד בבנק רופא רואה ומתעסק מה שפקיד לא עושה.ועכשיו אפילו ראינו בשערי צדק מה קרה ובנהריה ליפני כמה שנים.הדבר מציק לי עד מאוד וכשזה עולה לי בראש אני פשוט מושבת.אם אפשר תשובה יותר מתקבלת אשמח ותודה רבה.
 
המשך

אם המחשבות הטורדניות האלה משביתות אותך זה כבר דורש טיפוול. בנתיים אתה יכול לבקש מאישתך שתלך רק לרופאות נשים אם זה יקל עליך.
 
למה אתה חושב שאני צריך טיפול?

זה לא לגיטימי שבעל לא רוצה שיתעסקו עם אשתו?לדוגמא אני מכיר רופא שמבקש שהאשה תתכסה כמו שצריך.ולא לבוא לבד.אני מבין שרופא עסוק במלאכתו .אך סתם בשביל השאלה למה הרפואה היום לא מכבדת את העינין כמו לדוגמא האח הזה משערי צדק למה שלא תשגיח אשה על אשה.
 
הרפואה כן מכבדת את העניין

האישה זכאית שאדם נוסף יכנס איתה לבדיקה. וכתבתי לךנללכת לטיפול כי מהתיאור שלך העניין מציק לך עד כדי ירידה בתפקוד. כמו כן למחשבות כאלה יש נטיה ״לנזול״ לאזורים נוספים, עבודה, חברים וכו׳. לכן כדאי לטפל בזה.
 
אתה מתייחס לאישתך כאילו היא רכושך הפרטי ולאף

אחד אסור לגעת בו. זו התייחסות לא כל כך מכבדת אבל בעיקר לא מכבדת אותך. ההתייחסות הזו מקורה בחרדות שלך ולכן כדאי שתטפל בהן כי הן מחמירות עד כדי כך שהן תשבשנה את חייך ואת חיי אישתך - שבסוף ימאס לה מזה שאתה מחפש וחוקר איפה היא ולאן היא הולכת ועם מי היא נפגשת. בשום פנים לא הייתי מציעה לאישתך ללכת לרופאת נשים למרות שהרבה פעמים אני כן עושה את זה פה בגלל שהיום תבקש רופאת נשים ובעוד כמה חודשים תחיל לבקש משהו אחר. אז לך להתיעצות עם פסיכיאטר - יש לך מחשבות טורדניות שהחברה שלנו נוטה לתת להן שמות חיוביים (כמו שאתה כל כך אוהב את אישתך או מקנא לה ) ואין זה כך.
 
מצטער ד'ק אלוני אני חושב ש.

את טועה בהחלט. אין שום קשר לרכוש פרטי אני אף פעם לא אמרתי לאשתי למי ללכת ולאן.אני סומך עליה בעיניים עצומות.ובכןכניראה לא הבת את כוונתי ואיני מבין למה בסך הכל אנחנו זוג וכמו שלאשתי יפריע שאני יסתכל או יפגש או אדבר ביחידות עם נשים. וזהו דבר לגיטימי בהחלט שרוב העולם עושה את זה.אז כן להפך וכי אם אשה בוגדת בבעלה אז בעלה צריך לשמוח או לשתוק כי היא לא רכושו.וכן אני מרגיש רע עם זה שמישהו מתעסק עם אשתי זה לא נעים ופוגע. גם אם זה לא בא ממנה ,ההרגשה היא לא טובה ואני מאמין שגם לה.והמציאות היום שלא מכבדים רגשות של אנשים,והדוגמא הקלסית ביותר זה האח שושומר על נשים ערומות אחרי ניתוח ומתעסק בהם כשאף אחד לא רואה וגם שתפסו אותו פעם לא עשו לו כלום ורק אחרי כמה פעמים ניזכרו להעמיד אותו למשפט ולמה הרי האשה לא הרגישה כלום אף אחד לא יודע מזה כלום ואם נקצין הרי שרופא בודק ורואה כולם בהכרה מלאה ובכל זאת שפטו אותו. ולדעתי אחד מהדברים ששומרים על כבודה של האשה זה הוא שמירת גופה,ואם כך את חושבת למה שלא ילכו ערומים ,הרי האשה לא רכוש של אף אחד שתעשה מה בא לה.ולכן אני כן מסכים שאני לא צריך להיות קיצוני בדבר אך גם לא להיות חופשייותר מדי.
 

pooshkash

New member
איך לא חשבת על הדבר הבא?....

כשאשתך נכנסת לחדר הרופא, היא יכולה לדרוש נוכחות של אדם נוסף בחדר (בדרך כלל זאת אחות)... פשוט, אסתטי וקל.
 
למעלה