שלום לכולם, חדש + שאלה

שלום לכולם, חדש + שאלה

הי, פעם ראשונה כאן, הגעתי דרך קישור מפורום אחר ובהחלט פורום נחמד, כבר הספקתי לעבור על כל ההודעות, מקווה לקחת כאן חלק. ההשתתפות שלי מתחילה כאן, בשאלה שנוגעת למערכת Vista. קראתי פה בהודעות על משתמשים בגרסאות בטא. אני רוצה לשאול על משהו דומה, תוכנה ש"מתלבשת" על ה-xp ומשנה אותו ויזואלית למערכת Vista. חיפשתי על זה חומר ברשת אבל משום מה רק באתרים מחו"ל, שום דבר לא אצלנו. מדובר בתוכנה Vista Inspirat BricoPack מכירים? שמעתם עליה? הבנתי שיש עוד כמה תוכנות מהסוג הזה שמבצעות אותה פעולה.. אני מצרף כאן תמונת מסך מתוך אתר הורדה. אז מה אתם אומרים? 1- שווה להוריד את התוכנה? 2- אתם חושבים שזה ישפיע על העברית במערכת? יש לי כרגע xp באנגלית עם תמיכה בעברית. 3- נניח שזה לא ימצא חן בעיני וארצה לחזור ל- xp, אם אני אצור נקודת שחזור מערכת זה יחזיר את המחשב לקדמותו? תודה רבה לכל העונים.
 

Ambious

New member
אני אישית משתמש בתוכנה שנקראת

WindowsBlinds. תוכנה נחמדה ודי זולה, שמשנה את התצוגה של חלונות לגמרי מבלי לפגוע בביצועים (להפך, היא משפרת את הביצועים כי החלונות מרונדרים אחרת). לגבי התמיכה בעברית, אני לא יודע איך זה משפיע, אבל אני לא חושב שזה ממש משנה כי זה סך הכל סקינים. יש עוד הרבה תוכנות שעושות את זה, אבל עד כמה שאני יודע WindowsBlinds היא הטובה מבינהן.
 
קודם כל, תודה על ההתיחסות../images/Emo45.gif

אכן שמעתי על WindowsBlinds רק מה, התוכנה ששאלתי עליה היא חינמית... יחי ההבדל הקטן..
האמת שמאוד בא לי להתקין אותה, רק מפחד ממצב שאכה את הראש בקיר אח"כ במידה וזה יביא לבעיות במערכת... תודה בכל מקרה
 

roin10

New member
../images/Emo45.gifהורדתי אמנם את החינמית

אבל היא מצוינת,ואני בטוח שכל שקל[או במקרה הזה דולר
]שווים
 

Ligeiro

New member
לדעתי היא זוועתית

וחוצמזה, אני לא רואה שום סיבה להשתמש בתוכנה, כשאפשר להשתמש בmsstyles. אז נכון, בליינס מאפשרת לשנות את הממשק כולו, אבל זה קיצוני מדי וממש לא לטעמי.
 

roin10

New member
תגיד,יש לך סקינים נוספים לתוכנה?

כי יש לי אותה ואני רוצה עוד סקינים. יש לך מסנג'ר?
 
קבלו קישור ל- Vista Inspirat

האתר אמנם בספרדית אבל התוכנה היא באנגלית. אם במרה אתם רוצים להוריד, צריך ללחוץ על "descargar" אין בזה המלצה להוריד, בעצמי עוד לא התקנתי את התוכנה, אעשה את זה במהלך חופשת פסח כי כרגע אני לא יכול להרשות לעצמי שמשהו יידפק במחשב..
מה שכן, רוב הביקורות שקראתי היו מאוד חיוביות. *אתם מוזמנים לחפש בעוד אתרים, משום מה האתרים הידידותיים שמצאתי היו כולם בשפות זרות שאינן אנגלית...
 

roin10

New member
יש לי את זה!

זה שינה את כל המערכת,ויש לי פשוט Windows Vista,תודה על התוכנה!
 
למעלה