שלום לכולם ! יש לי בעיה....

שלום לכולם ! יש לי בעיה....

אני(32) אוהבת מאוד את הלהקה ,אבל אצל הבת(13.5) שלי זה גובל בשיגעון הבלוג שלה נראה כמו מקדש , היא טוחנת לי אותם 7\24 ואני מפחדת שבסוף היא תמאיס אותם עלי . מה עושים ?!(אהההה וחוץ מי זה היא שרופה על דייב בניפרד) ודבר שני אני מתכננת ללכת איתה להופעה (מתנה ליום הולדתה ה-14) ואני רוצה מקומות בין הראשונים מקדימה ולא לצפות בהופעה ממסכים זה אפשרי ? אני מחכה לשוברים דרך המשטרה מה דעתכם ?
 

Reshefgarcia

New member
Pתרון אפשרי...

תסבירי לה שגם את נהנית מאוד מהלהקה , וחשוב שתדגישי את זה שאת אוהבת אותם,אבל אז תגידי לה שאת מאוד רוצה לצמצם את כמות השמיעה שלהם כדי ליצור איזשהי ציפיה להופעה או משהו , נסי להוריד אותה ללא יותר מדיסק אחד ביום...ככה אולי זה יתמתן קצת... לגבי ההופעה עצמה , כל ההופעות מקדימה הם לחוצות , ודי קשה להיות שם , אפילו הופעות כאלו שהם לא בדיוק מופעי רוק סוערים עם השתוללויות שונות צפויים להיות קשים מאוד מבחינה פיזית ף בעיקר בגלל דוחק ולחץ...כולם רוצים להיות קרובים לבמה. במידה וזה לא מפריע לך...פשוט תגיעי מוקדם,תתפסי מקום קרוב לשער וחכי לפתיחה,ואז,בריצת אמוק מטורפת לכי על זה!!!
 
חחחחחחחחח אני מושפלת

רק ניסיתי להגיד לה את זה היא היתה על "הריצפה" קרועה מצחוק וכ"עונש" היא צרפה אותי למועדון של דפש ושוב שמעתי את החדש שלהם (שהוא פצצה חבל"ז) בלי שום קשר מרטין מוכשר ברמות אין עליו תודה בכל אופן :)
 

Reshefgarcia

New member
אפשרות נוספת...

את תמיד יכולה לרדת על הברכיים ולהודות לאלוהי המוזיקה שזה לא בריטני/כריסטינה/נינט/עופר לוי/הכנס ערך מוזיקלי כאן... אם היא חורשת משהו בגיל הזה,לפחות זה משהו טוב,ולא ג'אנק... תארי לעצמך שבמקום לחרוש על VIOLATOR היא היתה שמה לך את המיטב של כוכב נולד 1+2+3??? מה היית עושה אז?? (ואני מזכיר לך שאסור להתעלל בילדים...)... מה שנקרא : THANK GOD FOR SMALL MERCIES
 

NYMets Man

New member
"צרות של עשירים"

תשמעי, נכון מה שאמרו לפני שטוב שהיא חורשת על מוזיקה איכותית ולא על מאיה בוסקילה או לקט כוכב נולד, אבל עדין, כאיכות המוזיקה כך אמורה להיות איכות ההערצה... תנסי להשמיע לה להקות אחרות בסגנון או דברים אחרים שאת אוהבת (קצת יותר איכותיים מלקט כוכב נולד) ותראי איך זה הולך בכל זאת, היא עכשיו בגיל שהיא חייבת להעריץ מישהו או משהו, זה יעבור לה מהר מאוד
 
לי הערצה גם לא עברה בגיל 32.

אבל זה כבר מקרה למחקרים...
 

angie007

New member
LOL

הייתי אומרת שכולנו פה קצת מקרה למחקרים, לא?
אני לורה, אגב, נעים מאוד. אין לי בעיה עכשיו לחתום על הטעם המוזיקאלי של הבת שלך....
 
למעלה