שלום לכולם! יש לי שאלה..

שלום לכולם! יש לי שאלה..

היי מה המצב? אני כפרסבאית כמו ששמתם
.. =0) אני לומדת בחתיבת שרת ואני בכיתה ט.. עכשיו אני מעוניינת במגמת מחשבים בתיכון ואני לא יודעת לאיזה תיכון ללכת! בעיקרון רציתי ללת לרבין, אבל גיליתי שאין בו מגמת מחשבים אז ויתרתי.. ומצאתי אחת בכצה אבל אמרו לי שהרמה הלימודית בבצפר נמוכה מאוד ושהכל בו ממש גרוע... נודע לי שיש מגמת מחשבים בהרצוג אבל אני לא יודעת איך הוא... יש פה אולי אנשים שלומדים באיזהשהו תיכון בכפ"ס שיש בו מגמת מחשבים ושבא לו לשתף אותי באיך הבצפר שלו??? תודה מראש, מירי! =0)
 

סופי1

New member
אמממממ

היי... אני ביוד, יוצאת שרת.... מי אמר לך שאין מחשבים ברבין? אני ברבין, אני בכיתה מדעית, בכיתה מדעית מתחלקים לשתי קבוצות:מדעים ומחשבים. במדעים לומדים פיסיקה, כימיה וביולוגיה מחשבים- מחשבים, פיסיקה, כימיה.... בהרצוג גם יש כיתה כזאת. לא יודעת הקשר לשאר התיכונים. בשביל להיות בכיתה מדעית את צריכה ממוצע ציונים גבוה...מאוד.... דעתי האישית היא שמחשבים זה לא משהו אלא אם כן את ממש רוצה לדעתך תיכנות..... מי המחנכת שלך? בהצלחה... סופי.....
 
תודה!!!

ולא אמרו לי פשוט נכנסתי לאתר שלהם והיו שם הרבה מגמות ולא אמרו כלום על מגמת מחשבים... והמחנכת שלי היא נקיס עמית.. כן כן.. המורה לספורט... =0) ואין מצב שאפשר ללמוד מחשבים בלי פיסיקה???? וכן אני רוצה ללמוד לתכנת... אני כבר יודעת כמה שפות אבל אני רוצה עוד.. =0) תודה שענית!! אה אבל איך הרמה הלימודית שלו? כאילו המורים בסדר וזה? או שהוא סתם זבל כמו שרת??
 

סופי1

New member
בעעעע

נרקיס...שוב...בעעעעעע היא מתה עלי....לא! אל תסמכי על האתרים, צירפתי באחת ההודעות קישור לאתר של רבין לכול מקרה, מה שכתוב באתרים זה לא שווה. פיסיקה את חייבת, אבל מה הפיסיקה שאת לומדת בחטיבה היא שונה בהכול מהתיכון, כול המקצועות, הכול שונה מהחטיבה. רמה לימודית? קשה לי לומר, אני לא יודעת איך זה בתיכונים אחרים אבל נראה די טוב. המורות קשות אבל טובות, צריך פשוט להקשיב. לידע כללי- במבט לאחור שרת זה לא מקום כזה נורא, המורות לא כאלה גרועות..... אבל שוב, כדי להיות בכיתה מדעית צריך ציונים גבוהיייייים! בהצלחה...
 

yuvalr1

New member
יש כיתת מחשבים בכל בתי הספר

ומי אמר לך שהרמה הלימודית בכצה גרועה?? כצנלסון נחשב לבית ספר עם רמת לימודים גבוהה מאוד ומאוד מאתגרת. כצה ידוע בהרבה מקומות בארץ כבית ספר מעולה. אני בעצמי לומד בכצנלסון בכיתת מחשבים ואני יכול להעיד שהרמה לא כל כך נמוכה כמו שאת חושבת (אבל הבגרות זה המבחן הכי קל שעשיתי בחיים!!). ד"א: בכצה לומדים C, מה שאין למשל ברבין (שם עדיין לומדים פסקל... חחח). וואו, איך אני עושה יחצ"נות לביצפר שלי... אני צריך לדרוש על זה כסף!!
נרושש את הביצפר... גם ככה אין תקציב!
 
חחחחפפפפפפפפפפ

ידיד שלי שלומד שם עכשיו בכיתה י אמר לי.... הוא אמר לי שזה הבצפר הכי גרוע שהוא שמע עליו!! דווקא תמיד רציתי ללכת לכצה... אז רגע מה יותר טוב כצה הרצוג או רבין?
 

Houndour

New member
ידיד שלך כנראה שונא את בית

ספרו כמו שכל אחד שונא את בית הספר שהוא לומד בו... גם אני שונא את בית הספר אבל ממש אי אפשר לומר שהרמה שלו נמוכה כי היא אחת הגבוהות שיש!
 

Houndour

New member
אני מסכים עם

iostream ידידי ושותפי לכיתת התחמ" בכצנלסון. כצה נחשב לבית ספר על רמה, הכי טוב בכ"ס וכך גם כיתת המחשבים שבו. אומנם מגמת התחמ" נסגרה עקב "תוכינת ההבראה" אך עדיין ניתן להרחיב את המקצוע מחשבים לחמש יחידות בגרות.
 

yuvalr1

New member
../images/Emo6.gif חחחח....

אולי ייפתחו את תחמ" (זה טכ"ם לכל התוהים- סיפור ארוך...) מחדש? אי אפשר לדעת... ומגמת המחשבים בכצנלסון נחשבת לטובה בתחומה. והי שפכטלן מה נשמע?
 

charmingirl

New member
גם בגלילי לומדים שפת C..

ואצלנו לומדים מחשבים אם את לא בוחרת באחת המגמות מוסיקה/אומנות. את יכולה לבחור ללמוד מבוא למדעי המחשב ששם לומדים שפת C אבל רק אם את ב4,5 יחידות..
 
מגמת מחשבים

אני לומד באורט שפירא. יש שם אחלה מגמת מחשבים. שווה ללכת לשם.
 

דן מלך

New member
תגובה

הכי לא כדי ללכת זה לאורט שפירא! זה חרא של מגמה ואין שם בכלל בנות, ולא רק המגמה לא כל כך אי אי אי.. גם הבי"ס עצמו נופל מכל התיכונים העירוניים השונים(גלילי,רבין,הרצוג,כצנלסון..) וזה בדוק! דרך אגב, אני לומד ברבין ולא רש שיש ברבין מגמת מחשבים ברמה הגבוהה ביותר(שלא נופלת מהרמה של כצנלסון ובטח שלא מאורט) ורבין זה הבי"ס החדיש ביותר עם התכנולוגיה ושיטת הלימוד היעילה ביותר! בהצלחה שנה הבאה
 
אז רגע..

לאן כדאי לי ללכת?? הכי הכי מומלץ? וידיד שלי אמר שזה בצפר גרוע עוד לפני היום הראשון ללימודים והוא היה עוד יותר משוכנע בזה אחרי שבוע! אני חושבת ששרת זאת חטיבה גרועה יחסית בגלל שאני רואה חתיבות אחרות, את הממוצע ציונים של חברות שלי מחטיבות אחרות ושל אלו מהכיתה שלי ואת כל הטיולים וההצגות שבתי ספר אחרים מקבלים... ולא בגלל שזה הבצפר שלי דווקא.. ותודה! =0)דן אתה בכיתה י´?
 

סופי1

New member
אני מקווה שאת מודעת לעובדה ש....

את לא יכולה לבחור תיכון, את הולכת בהגרלה אלא אם כן את מתקבלת למגמה...
 
אני יודעת אבל...

שמתי לב שבכל בצפר לומדים במגמת מחשבים משהו אחר ואני יכולה לערער ע"פ המגמה שלי.. כאילו אני יכולה לבחור בגלל המגמה... אז אני פשוט יבחר לי תיכון ובמקרה הכי גרוע אני יערער.. גם ככה זה לא כאילו אני יכולה לבחור לעצמי חברות שאני הולכת איתן או משהו כזה אז אין לי בעיה כי אין לי מושג עם מי אני נתקעת!!
 

yuvalr1

New member
את יכולה לערער אבל העירעור לא בטוח

מתקבל. את תלויה בחסדיהם של המנהלים ואנשי העיריה.
 
למעלה