שלום לכולם! יש לי שאלה..

פ ר פ ר 18

New member
באמת? איזה כיתה באורט שפירא?

גם אני למדתי שם... אבל אני נמצאת שם כל יום כי אני משלימה בגרות בתנ"ך
מי מלמדת אותך? חשמונאי מלמד אותך מתמטיקה?
 

xyxyxy

New member
חשמונאי חחחחחחחחחחח

כפרה על חשמונאי הוא והפאה שלו
 

man666

New member
הרמה בכצה גבוהה..אבל.....

היחס של המורים על הפנים!!!!!! וגם תיכון נורא משעמם , אין ממש כוח להנהלת בית הספר להשקיע בפעילויות......
 
באמת??

אוקיי אז כצה יורד מהרשימה.. אין לי חשק להתקע בבצפר כמו שרת וברנר שוב! ברנר קופץ ועשו לווניקים טיול שנתי והחליפו למחשבים חדשים עם אינטרנט מהיר והכל - דווקא רחי שהלכתי!! ובשרת הכל גרוע אז אין מה לעשות... אי אפשר אפילו לעבור במסדרון בגלל הריח שבא מהשירותים!!! זה פשוט כל כך מגעילללל!!!!! אם כצה כזה אז הוא יורד מהפרק לגמרי!
 

pilot117

New member
אישית אני ממליץ לך על גלילי ואם לא

זה אז את רבין....... בהצלחה.........
 

charmingirl

New member
גלילי בהחלט אחלה ביצפר! ../images/Emo45.gif

ויש לו המון פעילויות לתלמידים..
 

פ ר פ ר 18

New member
היי לך../images/Emo13.gif

תקשיבי יש לי כמה דברים להגיד לך:
גם אני הייתי בשרת וזה גועל נפש של חטיבה
אם את רוצה תיכון טוב אם מגמת מחשבים טובה אז לכי ל"אורט שפירא",למדתי שם וזה תיכון דיי טוב. מי המחנכת שלך בשרת?
 
נרקיס עמית!

המורה לספורט כן כן... אני יודעת.. מוזר...! אבל נכון! וזה באמת חרא של בצפר... היום לא יכולתי ללכת ללוקר שלי בגלל שהיה כ-ז-ה ריח מסריח שיצא מהשירותים של הבניםםםםם!!!!! יוווווו אין אני לא מסוגלת פשוט!!! זה היה כל כך מגעיל!!!!!!!!! כימעט התעלפתי!!!! ודוקא אמרו לי שהרמה של אורט ממש לא טובה ושזה הבצפר האחרון שאני צריכה לשקול ללכת אליו.. אבל אם את אומרת שהוא טוב..
 

Houndour

New member
את לא יכולה להחליט לאיזה בית

ספר ללכת על פי דעה אחת. את צריכה לשאול כל מני אנשים... אם יש אחד שאומר שבכצה הכל מסריח ומגעיל זה לא אומר כלום... באופן עקרוני: התיכונים בכפר סבא הם שווי רמה פחות או יותר, אורט שפירה לא ברמה הכי גבוהה למרות שהוא בית ספר טכנולוגי והוא טוב, לכי לתיכון לפי המגמה שאת רוצה (בלי ערעורים), ואם זה מחשבים אז בכל תיכון יש כיתת מחשבים. זה לא חשוב כלכך למרות שמומלץ על כצה או גלילי כי שם לומדים סי ולא פסקל... הריח המסריח מהשירותים של הבנים ישאר בכל בית ספר עד שהם יבינו שמשתינים באסלה ושוטפים ת´ראש בכיור ולא להפך. בנוסף על כך, היועצת תערוך בכיתה מתאים הרצאות על בחירת תיכון מתאים ואילו קריטריונים כך שיש לך עוד זמן לבחירה.
 
צודק\ת...

אמממ את\ה בן או בת?? ואת\ה צודק\ת.. י עוד זמן... זה פשוט מלחיץ!! אה וראיתי במערכות שעות של כיתות בתיכונים בכפ"ס שלומדים 9 שעות ביום!!!!! זה נכון או שזאת מערכת מוזרה שמחולקת לשנים או משהו כזה?
 

yuvalr1

New member
חחחח זה נכון ../images/Emo10.gif

תלוי לאיזו מגמה את הולכת. אם את תהיי במב"ר- אין ממה לחשוש. מקסימום תלמדי שעה או שעתיים יותר מהחטיבה (וגם זה לא בטח). בכיתה רגילה לומדים בערך בממוצע- 39-40 שעות בשבוע. בכיתה י"א או במגמה מיוחדת (שמתחילים ללמוד אותה בכיתה י´ כמו מחשבים או ביוטכנולוגיה או תיאטרון וכ´ו) לומדים יותר שעות. לי למשל (בכיתה י"א) יש שלושה ימים עם 9 שעות אבל יומיים עם 6 ויום אחד עם 5. זה אולי נשמע המון אבל ימים של 6 שעות זה ממש קצר אחרי שמתרגלים. אל תבהלי. בהצלחה בבחירת התיכון!!
 

Houndour

New member
תני לי לסכם את מה שהוא אמר

לכל מי שלא מבין סינית: המערכת בתיכון באמת משתנה פלאים לעומת מה שיש בחטיבה גם מבחינת מספר השעות. מספר השעות שתלמדי תלוי באופן ישיר במגמה שאת נמצאת בה ובמקצועות שאת מרחיבה. הכיתה מתפצלת כל כך הרבה פעמים ככה שיכול להיות שילד שישב לידך מהכיתה שלך תהיה לו מערכת שונה לגמרי ממך... ותסמכי עלי שאין מה להלחץ
, תהני מהחיים כל עוד את יכולה
 
../images/Emo5.gif הפחדתם אותי !!! עכשיו לא בא לי

ללכת לתיכון !!!! אמאללללההההההה 9 שעות ?!?!?! אני לא אעמוד בזה? יש למישהו מושג כמה שעות לומדים במגמת מוזיקה בכצה ? בכיתה י´ ?
 

Houndour

New member
:) אל תיהי חמודה, זה כמו שילד

ביסודי לא ירצה לעלות לחטיבה כי יש ימי לימוד בני 7 שעות... מתרגלים... מגמת המוסיקה בכצה היא מהמגמות שלומדות הכי הרבה שעות. ועדיין אני מאחל לך להצטרף לשם כי אני יודע שאת בראש של מוסיקה
 
למעלה