שלום לכולם..יש לי שאלה...

yinnon2

New member
שלום לכולם..יש לי שאלה...

א-אני חדש פה והופתעתי שיש פורום לאמריקן איידול..(אני התחלתי להתמכר רק לפני שבועיים..אפילו פחות..) ב-מישהו יכול לומר לי איך קוראים למשתתפת ששרה את against all odds ואיך אפשר להשיג את הביצוע הזה? תודה ויום טוב...
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
היי רציתי לשאול באיזה ערוץ אתם

רואים את התוכנית? 33 או סטאר וורלד? באיזה שעות זה? וכמה פרקים עברו כלומר לפני כמה זמן זה התחיל? תודה
 

Juliann

New member
הרוב בסטאר וורלד

בימים רביעי-חמישי, 2 בצהרים, 5 וחצי ולא זוכרת תבדקי בלוח שידורים. בסטאר וורלד הפרק הבא הוא ההופעות של הטופ 12 באולם הגדול.
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
אהה אממ חח אני אל כזה מבינה בזה

מה זה הטופ 12? איזה שלב? אין לי מושג כעמה מנפים כל פעם ואם שווה להתחיל לראות את זה מעכשיו.. ו..יש שידורים חוזרים אולי בסופי שבוע? ובכמה הפרש זה מארה"ב? של כמה זמן?(מדובר על הסטאר וורלד) תודה!
 

R o t e m O p

New member
הטופ 12

זה השלב של 12 המועמדים הסופיים. עכשיו אחרי שכל האודישנים, המיונים והניפויים הראשוניים הסתיימו מתחיל ה"אקשן" האמיתי מה שנקרא. ממחר ( או היום אפילו - תלוי איפה אתה גר P: ) ה-12 האלה יתחילו להתחרות על כתר האמריקן איידול הבא וכל שבוע מתמודד אחד יופרש מהמרוץ עד שבסופו של דבר נשארים עם 2 מתמודדים סופיים. יש את הגמר הגדול ונגמר הסיפור. It's as simple as that. והכי יופי שאין בכלל הפרש - אנחנו נמצאים בדיוק באותה נקודה כמו בארה"ב.
 

Fairywitch

New member
לא בטוח.זה היה ככה כשהיו בנים ובנות

בנפרד. עכשיו לא ברור מה קורה- אבל כדאי לבדוק ולעקוב ליתר בטחון.
 

R o t e m O p

New member
לא...אני זוכרת בבהירות

את ראין מסביר מה הולך לקרות בקשר לימים. הוא אמר שבגלל שפיצלו את זה לקבוצת בנים קבוצת בנות התוכנית תשודר שלוש פעמים בשבוע - יום בנים, יום בנות, יום תוצאות. עוד הוא אמר שזה ימשך רק במשך 3 שבועות וכיתחיל שלב הטופ 12 חוזרים למתכונת רגילה... ככה שרביעי-חמישי אלה הימים.
 
למעלה