שלום לכולם, מזל טוב על הפורום החדש,

shaiby

New member
שלום לכולם, מזל טוב על הפורום החדש,

ושאלה סקרנית - כל מי שכותב כאן אוהב רק מוסיקה יוונית של הענקים הקלאסיים ? אפ אחד לא מקשיב לסגנונות היותר חדשים (מודרנה אלפרה, מודרנה לייקה) ? אישית אני שומע בעיקר את ה "זבל" - אנג´לה דימטריו, אנה ויסי, נטאשה ת´אודורידו וכדומה. היחיד באוסף שלי שנכנס לדעתי לקטגורית ה "קלאסיים" הוא ואסיליס קאראס, בל יש לי תחושה ששני הדיסקים האחרונים שלו פחות טובים..... לדעתי כמובן.
 

סלסנה

New member
לאיקה

אני מתעניינת בקלאסי המודרני (אני חושבת שקוראים לסגנון "לאיקה") ובתחום הזה יש הרבה מבצעים ויוצרים חשובים שמוציאים שירים נפלאים,אך תמיד יש ברפרטואר שלהם את הקלסיקה היוונית.
 

arem12

New member
מוסיקה יוונית

עם כל הכבוד זה לא רק דאלרס ואלקסיו תבדקו עוד כיוונים ועוד זמרים שאין להם סוף ביוון המכורה
 
ברוך הבא shaiby

אני דווקא אוהבת מכל התחומים, בעיקר "טעימות". מכיוון שבעלי הוא זמר יווני אז אנחנו שומעים כל הזמן שירים ומבצעים חדשים, לפעמיים טרי טרי, כאלו שעדיין לא התפרסמו בארץ
 

bouzouki

New member
"הזבל" כפי השגדרת את זה..זה רק ביחס

לקלאסיקאיים.....לזמרים הגדולים הישנים והטובים!! ולמרות שאני אוהב בעיקר את הישנים האלה...אך לפעמים אני גם "חוטא" ושומע את החדשים...ובהחלט יש עתיד טוב...! קח לדוגמא את "נוטיס ספאקיאנאקיס" ואת "פסאחאליס טירזיס"......שנים ענקים חדשים..שרבים פה שומעים את שיריהם ולא יודעים שזה שלהם במקור! ואותן זמרות שהזכרת...ת´אודורידו או דמטריו שתיהן עם קולות יפים..גם אנה ויסי או דספינה וואנדי ואחרות... לפעמים נחמד לשמוע אותם... אז הכל יחסי ותלוי בעיקר ב"אוזן" אם היא יכולה לקבל את הדברים החדשים האלה... וברוך הבא לפורום!
 

shaiby

New member
אז זהו, שהאוזן שלי מתקשה דווקא

עם הקלאסיקות הישנות. בדיסק השני של האוספ "אופה אופה" יש שירים משנות ה- 60, 80,70-ולא הצלחתי להנות מאפ אחד מהם... אני צריכ המלצה למשהו קלאסי למתחילים.....
 
למעלה