שלום לכולם... שאלה

Ron15Aldinho

New member
שלום לכולם... שאלה

חבר'ה תשמעו אהוד בנאי זהו אחד האומנים שאני הכי מעריך במדינת ישראל, ויש רבים כמוני. לאחרונה הוציא אהוד שלנו את האלבום הפיוטים "שיר חדש". כמעריץ מושבע של אהוד לא יכלתי להגיד לא לאלבום שלו, למרות התוכן הדתי שבו. אני בנאדם מסורתי, בן אדם מאמין, והאלבום לדעתי מעניין, יפה, מרתק, אבל לא אחד הגדולים שלו. רבים יגידו שההשוואה של האלבום הזה לאלבומם הקודמים של אהוד לא נכונה, אך לדעתי אהוד זה אהוד, ובאופן טבעי אנחנו עושים ת'השוואה הזאת. אני סבור שרבים כמוני לא היו מעוניינים שאהוד בנאי ימשיך בקו הזה של שירים דתיים, ויחזור להיות אהוד הישן, של הפליטים, של בלוז כנעני, של זמנך עבר. ולכן, כמעריץ מושבע אך מודאג אני שואל אתכם: יש לכם מושג האם אהוד בנאי ימשיך בקו הזה, או שיחזור לדרכו כאמן שמוציא שירים שמדברים לכלל העם, החילונים והדתיים כאחד. אני מאוד מודאג בגלל העיניין הזה. אני ממש מחכה לאיזה אלבום יותר רציני של אהוד, עם חומרים חדשים, מילים חדשות. נדמה לי ששמעתי/קראתי איזשהו ראיון של אהוד שבו הוא אומר שיש לו כבר חומרים מוכנים לאלבום הבא, ושאין לקהל מעריציו מה לדאוג, אהוד יחזור להיות האהוד הישן. עכשיו אני הולך להופעה של אהוד, בעוד כשעה וקצת היא תתחיל ואני כולי מסוקרן איזה אהוד אני הולך לראות. מקווה שיש לכם תשובה בשבילי. תודה רבה על תשומת הלב, ותודה מראש לעונים. :)
 
אני לא חושבת שהוא פתח בקו חדש

הוא שנים דיבר על הרצון שלו לעשות אלבום פיוטים כמו שיר חדש. אז הוא עשה את זה. הוא לא מתכוון [לדעתי] להפסיק להיות אהוד בנאי זה מהפליטים ומקרוב ומענה לי . אז נכון ששיר חדש הוא קשה לעיכול משו אבל זה לא אומר שאהוד יפסיק להיות מי שהוא ויתחיל להיות פייטן. זה רק עוד צד בו. אין מה לדאוג!
 

לאיטלפ

New member
ממש לא

אלבום הפיוטים הוא רק משהו שאהוד עושה במהלך הדרך שלו. אהוד לא התנתק מעולם מהעבר שלו, וגם בשנים שבהן היה חילוני השירים שלו תמיד היו מחוברים למסורת, כך שבניגוד לאמנים כמו אורי זוהר, החזרה בתשובה של אהוד היא שלב נוסף בתהליך (או אולי מסע) ארוך שאותו הוא עובר כל חייו, ולא איזה קו פרשת מים. מאז מופע הפיוטים בבריכת הסולטן שהתקים לפני כשנתיים במסגרת פסטיבל ישראל, רבים מהזמרים שהיו שם נטו מעט לכיוון. בכל מקרה - לא מדובר על שינוי דרך או גישה, אלא על כיוון נוסף. אנ יכול להרגיע אותך ש:א. אהוד אומר שהאלבום הבא כבר כתוב ומולחן כולו, עכשיו צריך להיכנס לאולפן ולהקליט אותו. ב. מי שמסתובב הרבה בהופעות של אהוד יודע ששירים כמו "שיר זמני" ו"אוי ווי" מושרים שם באופן קבוע, ורק מחכים לדיסק שיצא. תהני.
 
זה דווקא מגניב

שאמן לא פוחד וחוץ מזה שיש כמה פיוטים שאני ממש אוהבת שם כמו הזה עם הגירסה התיימנית..כל הCD בעיקרון מעניין וטוב..
 
למעלה